Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Tapparan ottelutapahtumakeskustelu

<< < (26/138) > >>

taappara:

--- Lainaus käyttäjältä: coly - Joulukuu 19, 2011, 18:24:40 ---
--- Lainaus käyttäjältä: #51 - Joulukuu 19, 2011, 17:06:31 ---Tykkään myös tuosta Nightwishistä, mutta toisaalta se on ollut jo ainakin kahdella liigajoukkueella käytössä, joten ei välttämättä huvittaisi matkia muita.

--- Lainaus päättyy ---

Juuri näin. Itse meinasin aikaisemmin ehdottamaa samaa biisiä mutta huomasin sen olevan ainakin KalPalla käytössä niin hautasin asian alleni.

--- Lainaus päättyy ---
Itse en ollut tällaista huomaanut, mutta meni ehdotus jo! Ei voi mittään! :)

Rouhija:
Onko siihen muuten joku syy, minkä takia pelaajia ei enää kuuluteta kentälle?
on kyllä muuttunut aika huonoksi muutamassa vuodessa tuo jäälletulo.

taappara:
Minulle vastattiin että ajoituksen kanssa on ollut ongelmia, ja nyt haluttiin kokeilla jotakin uutta, kun tuota sisäänkuulutusta on käytetty viimeiset vuodet.

Rouhija:

--- Lainaus käyttäjältä: Annari - Joulukuu 19, 2011, 20:55:57 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Rouhija - Joulukuu 19, 2011, 20:43:06 ---Onko siihen muuten joku syy, minkä takia pelaajia ei enää kuuluteta kentälle?

--- Lainaus päättyy ---
On kasattu niin nimetön joukkue, ettei kuuluttaja tunnista pelaajia.

--- Lainaus päättyy ---

Hyvä kuitti  ;D

Vaikka se ajoitus nyt ei sekunnilleen toimisi, niin ei sillä niin väliä mun mielestä ainakaan ole. Tämä uusi kokeilu ei kyllä toimi yhtään. Väljähtäneeltä tuntuu tämä uusi systeemi.

taappara:

--- Lainaus käyttäjältä: Rouhija - Joulukuu 19, 2011, 21:06:40 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Annari - Joulukuu 19, 2011, 20:55:57 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Rouhija - Joulukuu 19, 2011, 20:43:06 ---Onko siihen muuten joku syy, minkä takia pelaajia ei enää kuuluteta kentälle?

--- Lainaus päättyy ---
On kasattu niin nimetön joukkue, ettei kuuluttaja tunnista pelaajia.

--- Lainaus päättyy ---

Hyvä kuitti  ;D

Vaikka se ajoitus nyt ei sekunnilleen toimisi, niin ei sillä niin väliä mun mielestä ainakaan ole. Tämä uusi kokeilu ei kyllä toimi yhtään. Väljähtäneeltä tuntuu tämä uusi systeemi.

--- Lainaus päättyy ---
Ilmeisesti tähän on ainakin HAETTU muutosta jo tälle kaudelle, mutta viimeistään ensi kaudella saattaa olla taas sisäänkuulutus käytössä

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta