Äänestys

Kuinka Jokerit-Tappara ratkeaa? (Lopputulos: 3-4)

Jokerit voittaa varsinaisella peliajalla
11 (22.4%)
Jokerit voittaa jatkoerissä
0 (0%)
Tappara voittaa jatkoerissä
6 (12.2%)
Tappara voittaa varsinaisella peliajalla
32 (65.3%)

Äänestäjiä yhteensä: 44

Kirjoittaja Aihe: Pronssiottelu: Jokerit-Tappara 05.04.  (Luettu 20303 kertaa)

Poissa KP

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 46
    • Profiili
Vs: Pronssiottelu: Jokerit-Tappara 05.04.
« Vastaus #60 : Huhtikuu 05, 2008, 22:24:02 »
Kiva että virtuaalimaailmassakin on hauskaa Tapparan menestymisen johdosta. Kiitos Tappara ja kiitos fanit, fanaatikot ja kannattajat. Kiitos pelaajat, huoltajat ja joukkueenjohto. Ja lista ei ole tärkeysjärjestyksessä.
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 05, 2008, 22:26:11 kirjoittanut KP »

Poissa Andy

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1921
  • Apteekin kautta kotiin lepäämään
    • Profiili
Vs: Pronssiottelu: Jokerit-Tappara 05.04.
« Vastaus #61 : Huhtikuu 05, 2008, 22:31:30 »
Kyllä jäi hyvä fiilis reissusta, vaikka peli oli mitä oli. Hienon fiiliksen antaa kesälle ja ensi kauden odotukseen.

Parannettavaa toki jäi, eli ensi kaudella sitten finaaliin!
A-Rod is the hottest product  - After I played him, I needed an anti-biotic  -  He's not robotic  -  But he's patriotic  -  I had a thought in my head, he hit a serve and I forgot it  -  Roddick - If he's in a tournament,  you boycott it

Poissa Jasu

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 530
    • Profiili
Vs: Pronssiottelu: Jokerit-Tappara 05.04.
« Vastaus #62 : Huhtikuu 05, 2008, 23:12:37 »
Kiitoksia mahtavaa oli. Ja laitettiimpa Jaffa hiljaseksi, oli täysin Tapparafanien hallintaa katsomossa. Uramakin kehasi pelin jälkeen mahtavasta kannustuksesta. Pelaajakkin kävi jäähovissa ja Anssihan pääsi taas heti toteuttamaan itseään laulun muodossa ;)
Kumpi on hullumpi? Hullu vai se joka seuraa hullua.
Savon Tapparafanit

Poissa Joksu

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 530
    • Profiili
Vs: Pronssiottelu: Jokerit-Tappara 05.04.
« Vastaus #63 : Huhtikuu 05, 2008, 23:13:55 »
Harmittaa ku ei päässy mukaan hesaan, olis varmasti ollu huikee reissu!! KIITOKSIA TAPPARA!!!

Poissa klage

  • Global Moderator
  • Sr. Member
  • *****
  • Viestejä: 272
  • Hellsinki Rock City!
    • Profiili
    • Tappara Fanclub Helsinki
Vs: Pronssiottelu: Jokerit-Tappara 05.04.
« Vastaus #64 : Huhtikuu 06, 2008, 00:43:41 »
Oli niin kovin mukavaa, että olisi mieli tehnyt lähteä Tampereelle. Taas olin niin ylpeä kantaessani Tappara-paitaa koko illan Helsingin illassa/yössä. Olin ylpeä joukkueestani ja sen niin hienoista faneista. Kiitos... no tietenkin kaikille. Meinaa jo herkistää tämä pronssinenkin.
Roskasakki - Vuodesta 2008

Poissa marjo

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 458
  • Roskasakki
    • Profiili
Vs: Pronssiottelu: Jokerit-Tappara 05.04.
« Vastaus #65 : Huhtikuu 06, 2008, 01:14:26 »
Mahtava fiilis! Tapparan kannattajia oli ainakin 350. Kaikki seisaallaan kiitti joukkuetta mahtavasta kaudesta. Kiitos kaikille.

Laskepa uudestaan... TYhjä arena ja niistä 5000 katsojasta puolet TAPPARALAISIA :D
14.8.08 Hakametsä 2 Blues-fania: " Täällä lukee seinässä monta kertaa I love Mika Lehto.. Vielä vaan pitäs tietää kuka se on ? "

Poissa Lepti

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 28
    • Profiili
Vs: Pronssiottelu: Jokerit-Tappara 05.04.
« Vastaus #66 : Huhtikuu 06, 2008, 01:18:53 »
Kiitos Tappara! Hieno oli tunnelma Hartwallilla, melkein ku olis kotipelissä ollu. Hyvä maku jäi tästä kaudesta, pojat teki hienon suorituksen.

Poissa Jasu

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 530
    • Profiili
Vs: Pronssiottelu: Jokerit-Tappara 05.04.
« Vastaus #67 : Huhtikuu 06, 2008, 10:16:56 »
http://www.jatkoaika.com/smliiga.php?sivu=kolumnit&id=7588

Löytyy aika monta kuvaa Tapparafaneista, niille jotka ei mukana olleet...
Kumpi on hullumpi? Hullu vai se joka seuraa hullua.
Savon Tapparafanit

Poissa Ljpp

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2748
    • Profiili
Vs: Pronssiottelu: Jokerit-Tappara 05.04.
« Vastaus #68 : Huhtikuu 06, 2008, 11:47:32 »
Niin, eiköhän tämä kuva kerro siitä tarvitaanko ja halutaanko pronssiottelu SM-Liigassa:
http://www.jatkoaika.com/albumit/albuo07/bronz17.jpg

Kaikille joukkueille se ei aina tunnu kelpaavan, mutta kun tulosruuduista katseli joukkueen, fanien ja valmennuksen juhlintaa, niin kyllähän tämä oli kuin pieni mestaruus.
Tappara.co - osallistu yhteisöprojektiin!

Justjoo

  • Vieras
Vs: Pronssiottelu: Jokerit-Tappara 05.04.
« Vastaus #69 : Huhtikuu 06, 2008, 12:24:42 »
Lainaus "jokerifanit.net"- sivustolta koskien pronssivoiton riemua

"Yleensä olen hyvin iloinen siitä että joku tekee itsestään naurunaiheen, mutta tänään tapparafanien kohdalla myötähäpeän määrä ylitti tilanteen koomisuuden. Itse asiassa olin hyvin kiusaantunut tilanteesta, mitä ne oikeen puuhaa??! onko ne tosissaan??

ei voi ymmärtää..."


Niinpä niin. Toiset ottaa aidosti ilon irti mitalista, toiset tuhoavat paikkoja, hakkaavat vastustajan faneja, heittelevät palopommeja ja käyttäytyvät muutenkin kuin täydet apinat. Ensiksimainitut herättävät sääliä??!!

Katkeruutta?

Poissa marjo

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 458
  • Roskasakki
    • Profiili
Vs: Pronssiottelu: Jokerit-Tappara 05.04.
« Vastaus #70 : Huhtikuu 06, 2008, 12:33:45 »
Edelliseen voisi vielä lisätä eilisen "eteläpäädyn" letkajenkat ja kaverien tönimisen pelin aikana  ??? Miten ne liittyvät jääkiekko-otteluun ? Sen kun joku mulle maalaiselle vielä selittäisi  ;)
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 06, 2008, 12:35:26 kirjoittanut marjo »
14.8.08 Hakametsä 2 Blues-fania: " Täällä lukee seinässä monta kertaa I love Mika Lehto.. Vielä vaan pitäs tietää kuka se on ? "

Poissa Jasu

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 530
    • Profiili
Vs: Pronssiottelu: Jokerit-Tappara 05.04.
« Vastaus #71 : Huhtikuu 06, 2008, 12:43:43 »
Edelliseen voisi vielä lisätä eilisen "eteläpäädyn" letkajenkat ja kaverien tönimisen pelin aikana  ??? Miten ne liittyvät jääkiekko-otteluun ? Sen kun joku mulle maalaiselle vielä selittäisi  ;)

Kyllähän toi letkajenkka oli hieno, varsinkin jos siinä olisi ollut enemmän ihmisiä.
Mutta itsekkään tota "Kitsofreniaa" ole ikinä ymmärtänyt
Kumpi on hullumpi? Hullu vai se joka seuraa hullua.
Savon Tapparafanit

Poissa Andy

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1921
  • Apteekin kautta kotiin lepäämään
    • Profiili
Vs: Pronssiottelu: Jokerit-Tappara 05.04.
« Vastaus #72 : Huhtikuu 06, 2008, 12:53:53 »
Jos jotkut tekivät itsestään pellejä eilen, niin ne olivat kyllä eteläpäädyn Jokeri-kannattajat.

Itse pelihän oli ekassa erässä hirveetä höntsyä ja kyllä muutenkin huomasi, että suurinta osaa pelaajista ei kiinnosta yhtään. Lopussa molemmat taisteli tosissaan, kun peli pysyi tasaisena. Kauden lopputapahtuma Tapparafaneille tilaisuus oli loistava, mutta pelinä pronssiottelu on hyvin kyseenalainen.
A-Rod is the hottest product  - After I played him, I needed an anti-biotic  -  He's not robotic  -  But he's patriotic  -  I had a thought in my head, he hit a serve and I forgot it  -  Roddick - If he's in a tournament,  you boycott it

Poissa Ville

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 341
    • Profiili
Vs: Pronssiottelu: Jokerit-Tappara 05.04.
« Vastaus #73 : Huhtikuu 06, 2008, 13:22:33 »
Edelliseen voisi vielä lisätä eilisen "eteläpäädyn" letkajenkat ja kaverien tönimisen pelin aikana  ??? Miten ne liittyvät jääkiekko-otteluun ? Sen kun joku mulle maalaiselle vielä selittäisi  ;)

Se oli kyllä aika huvittavan näköistä touhua. Tapparafanit olivat kyllä selkeästi äänekkäämpiä kuin jokerien kannattajat.

Poissa Pee

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 100
  • Neitikiekon kannattaja
    • Profiili
Vs: Pronssiottelu: Jokerit-Tappara 05.04.
« Vastaus #74 : Huhtikuu 06, 2008, 17:41:54 »
Lainaus "jokerifanit.net"- sivustolta koskien pronssivoiton riemua

"Yleensä olen hyvin iloinen siitä että joku tekee itsestään naurunaiheen, mutta tänään tapparafanien kohdalla myötähäpeän määrä ylitti tilanteen koomisuuden. Itse asiassa olin hyvin kiusaantunut tilanteesta, mitä ne oikeen puuhaa??! onko ne tosissaan??

ei voi ymmärtää..."

Niinpä niin. Toiset ottaa aidosti ilon irti mitalista, toiset tuhoavat paikkoja, hakkaavat vastustajan faneja, heittelevät palopommeja ja käyttäytyvät muutenkin kuin täydet apinat. Ensiksimainitut herättävät sääliä??!!
Joo. Sitä kun ollaan kermakakulla syötettyjä jokerifaneja ja Hjallis-setä ostaa joka syksyksi uuden tähtijoukkueen, niin onhan se omituista, että joku toinen on onnellinen, jos voittaa nuorella, halvalla porukalla pronssin ja fanit vielä siitä innostuvat.

Mitähän tämä jokerifani itse teki siellä ottelussa, jos pronssista ei saa olla kiinnostunut?
Katosiko kiekko näkyvistä?