Kirjoittaja Aihe: Blues-Tappara 4/3  (Luettu 6953 kertaa)

Poissa jani73

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1592
  • It's more important to be nice!
    • Profiili
Vs: Blues-Tappara 4/3
« Vastaus #15 : Maaliskuu 04, 2008, 20:40:04 »
Jaahas ... se on sitten neljäs sija ja puolivälierissä vastassa JYP! No ehkä kuitenkin parempi kuin Pelicans! Täytyy toivoa että kaanit hoitaa narrit jotta Kärpät vältettäisiin jos Tappara JYP:n hoitaa! Tiukka sarja tulee kyllä JYP:n kanssa!

Poissa Mika

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 171
    • Profiili
Vs: Blues-Tappara 4/3
« Vastaus #16 : Maaliskuu 04, 2008, 20:40:36 »
Jäähy vielä loppuun tais olla peli siinä! No kärpät vielä toivoo olis.

Poissa Stuge

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 895
  • Kirvesrinta.
    • Profiili
Vs: Blues-Tappara 4/3
« Vastaus #17 : Maaliskuu 04, 2008, 20:42:18 »
No ni, takkiin tuli.

Jumalauta Kärpät, maaleja nyt!
Tätä lajia pitää pelata niin ilolla kuin surulla, niin intohimolla kuin vihalla.

-Ville Nieminen

Poissa Peke66

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 102
    • Profiili
Vs: Blues-Tappara 4/3
« Vastaus #18 : Maaliskuu 04, 2008, 20:42:45 »
Täytyy kerranki pitää skunkeille peukkuja, että ne voittais narripaidat.
Ennemmin rotuaarilla minihameessa, kuin kärppäpaita päällä pimiässä komerossa.

6masiina

  • Vieras
Vs: Blues-Tappara 4/3
« Vastaus #19 : Maaliskuu 04, 2008, 20:43:08 »
Nyt enää voi kuin odotella Kärppien voittomaalin syntyä, ja että IFK voittaa töpselit kahdella maalilla pitkävedon takia.

Mutta Tapparan pelistä jäi todella Passssssska maku, olis ny edes saanu sen yhden pojon!
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 04, 2008, 20:44:57 kirjoittanut zeppelin »

Poissa jani73

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1592
  • It's more important to be nice!
    • Profiili
Vs: Blues-Tappara 4/3
« Vastaus #20 : Maaliskuu 04, 2008, 20:44:41 »
Niin säälittävää toimintaa Kärpiltä! Isot kakarat haluaa vaan leikkiä isojen kakaroiden kanssa mestareiden liigassa. Eihän se nyt sovi jos joku Helsingin lähiöistä edustaisi Suomea mestareiden liigassa - Ruotsalainen karkaisi silloin narrien kanssa Venäjälle. Todella moraalitonta toimintaa - kehtaavat kehua itseään puolen Suomen joukkueena! Mun sympatiat lähti Kärpiltä lopullisesti!

Poissa Veijo

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1141
    • Profiili
Vs: Blues-Tappara 4/3
« Vastaus #21 : Maaliskuu 04, 2008, 20:52:35 »
Niin säälittävää toimintaa Kärpiltä! Isot kakarat haluaa vaan leikkiä isojen kakaroiden kanssa mestareiden liigassa. Eihän se nyt sovi jos joku Helsingin lähiöistä edustaisi Suomea mestareiden liigassa - Ruotsalainen karkaisi silloin narrien kanssa Venäjälle. Todella moraalitonta toimintaa - kehtaavat kehua itseään puolen Suomen joukkueena! Mun sympatiat lähti Kärpiltä lopullisesti!

Huikeeta.

Miten iso mies jaksat valittaa muitten joukkueiden peleistä? Eikö se olisi ollut parempi että Rauli ja muu valmennusjohto olisi painottanut pelaajistolle sitä että kannattaa itse hoitaa oma ruutunsa kunnolla ettei tarvii muiden pelien tuloksia seurailla.

Poissa KrisuDevil

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 64
    • Profiili
Vs: Blues-Tappara 4/3
« Vastaus #22 : Maaliskuu 04, 2008, 20:53:47 »
tappara jäi jokerit tasurin ansiosta sitten neljänneksi ja jyp vastaan puolvälierissä

Poissa jani73

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1592
  • It's more important to be nice!
    • Profiili
Vs: Blues-Tappara 4/3
« Vastaus #23 : Maaliskuu 04, 2008, 20:55:03 »
Niin säälittävää toimintaa Kärpiltä! Isot kakarat haluaa vaan leikkiä isojen kakaroiden kanssa mestareiden liigassa. Eihän se nyt sovi jos joku Helsingin lähiöistä edustaisi Suomea mestareiden liigassa - Ruotsalainen karkaisi silloin narrien kanssa Venäjälle. Todella moraalitonta toimintaa - kehtaavat kehua itseään puolen Suomen joukkueena! Mun sympatiat lähti Kärpiltä lopullisesti!

Huikeeta.

Miten iso mies jaksat valittaa muitten joukkueiden peleistä? Eikö se olisi ollut parempi että Rauli ja muu valmennusjohto olisi painottanut pelaajistolle sitä että kannattaa itse hoitaa oma ruutunsa kunnolla ettei tarvii muiden pelien tuloksia seurailla.
No mutta tottakai! Kyllähän tässä kuitenkin haisee niin se itse mistä herrat Radio Suomessa eilen puhuivat. Isot suosivat isoja ja haluavat pitää kaiken itsellään. Tappara ei sitten edes ottanut Lehtoa lopussa pois - halusikohan Leinonen sittenkin taktikoida JYP:n vastaan? Ken tietää ...

Poissa Mika

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 171
    • Profiili
Vs: Blues-Tappara 4/3
« Vastaus #24 : Maaliskuu 04, 2008, 20:55:43 »
Korjataan tohon jokeri tasurin ansiosta, että tappara jäi neljänneks kun eivät hoitaneet bluusereita.

Poissa pete8

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 150
    • Profiili
Vs: Blues-Tappara 4/3
« Vastaus #25 : Maaliskuu 04, 2008, 20:56:41 »
Taas sitten lopussa tuli bluussi ohitse.. no itse hommat töpeksittiin ja saatiin jyppi vastaan.. Mutta ei auta. Kaikki on voitettava!
Tappara!

Poissa Veijo

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1141
    • Profiili
Vs: Blues-Tappara 4/3
« Vastaus #26 : Maaliskuu 04, 2008, 21:04:41 »
No mutta tottakai! Kyllähän tässä kuitenkin haisee niin se itse mistä herrat Radio Suomessa eilen puhuivat. Isot suosivat isoja ja haluavat pitää kaiken itsellään. Tappara ei sitten edes ottanut Lehtoa lopussa pois - halusikohan Leinonen sittenkin taktikoida JYP:n vastaan? Ken tietää ...

Ei tässä mun mielestä haise nyt mikään muu kuin se että Rauli ja muu valmennusjohto eivät saaneet puristettua joukkueesta tänä iltana tarpeeksi jotta Blues olisi kaatunut.

Kokonaan toinen asia on sitten se että halusiko Tappara ylipäätään voittaa Bluesia.

Justjoo

  • Vieras
Vs: Blues-Tappara 4/3
« Vastaus #27 : Maaliskuu 04, 2008, 21:07:57 »
Kyllä mä olisin mielummin Pelikaanit vastaan ottanut kuin Jypin. Vähän paska maku jäi tämänilataisesta. Toivoa sopii, että Urama saa pelin paranemaan, kun pleijarit alkavat. On kyllä aikamoista kuraa ollut tuo peli viimeaikoina!