Axe, axe, eipäs kehuta IS:ää ennenkuin luetaan tarkkaan! Jutussa on listattu parhaat pistemiehet pisteineen, niin eikös piruvie Jannelta puutukin kolme pinnaa! Väittää härskisti, että pinnoja on vain 700! Valheellista tiedotusta!
Eli koko jääkiekkoilua toimittava media saisi hävetä. Janne on kuin epähenkilö, ei jumalauta!!
Selitys tälle tilanteelle on hyvin yksinkertainen: Media on Helsinki-keskeistä, jolle joku kehä-kolmosen ulkopuolella syntynyt saavutus ei meinaa mitään. Kuvion täydentää vielä se, että Tampereemme valtalehden (urheilu)toimitus on Ilves-faneja pullollaan pitäen huolen, että Tappara ei saa medianäkyvyyttä kuin vain silloin, kun se kuppaa junnut muista seuroista, tai kun Uramalla oli hankala alku SM-liigavalmentajana. Ja sielläkin Janne on epähenkilöistä epähenkilöin, koska hän kilpailee samoissa positiivisissa asioissa kuin Raipekin mediassa, eikä käy laatuun, että Raipen asemaa saisi uhata.
Raipeakaan vastaan mulla ei ole mitään, ja olen aika saletti, että Suuret ovat olleet jo puheissa tapahtuneesta ja vilpittömät onnentoivotuksetkin lausuttu.
Kyllä sylettää tällainen! Olen jo aikaisemminkin ilmoittanut Aamulehteen tyytymättömyyteni sen toimintaan ihan muissa asioissa, ja että kestotilaus on liipasimella. Tähän Tappara-vastaisuuteen en ole viitsinyt puuttua, onhan urheilu lopultakin vain maailman tärkein turha juttu, ja jääkiekko vain pieni osa sitä. Mutta tällaisen miehen, kuin Janne Ojanen esimerkillisyydessään on, urheilusaavutuksen unohtaminen vain kateuden tähden on paha moka. Eli loppu mikä loppu, se Aamulehden kestotilaus.
Ja Harald taitaa olla just näitä Aamulehden miehiä. "..ei ollut tilattu kuin pikkuinen juttu..." jne. Eli käsittämätön moka Aamulehdeltä, että ketään ei ollut lähetetty Poriin eikä edes mitään ennekkojuttua oltu saatu aikaiseksi, jonka olisi sitten voinut heittää painokoneeseen, kun tilanne toteutuu. SE oli uutinen, koska juuri virstanpylvääthän ihmisen uralla on ne isoimmat jutut ja kuvaavat uraa. Yleensä tasaluvut, vai oletko kuullut koskaan kenenkään juhlivan 53-vuotismerkkipäivää, tai edes 93-vuotis? Ehei, tasaluku ratkaisee!