Olen aina miettinyt, että miksei TV:sen saada mainosta aikaiseksi, joten vihdoin se siis saatiin aikaan. Nyt on kuitenkin pyörimässä myös Tapparan kolmen pelin lippupakettikin, joten tuohon kun saisi lisäksi pienen ryöpytyksen nimenomaan Janneen liittyen, ei tarvitsisi tyytyä vain siihen länttiin Aamulehdessä.
Itse ainakin ihmettelen, jos jokainen mitenkään peliin pääsevä Tappara-fani ei ilmesty paikalle Ässät-peliin. Ainakin itse pidän tuota peliä tärkeimpänä koko kauden kannalta ja myös näin fanina. Tapparan kannalta kauden käännekohda ja Junno-imitoinnin avulla sanottuna ''Se on hei ny Janne hei kehissä hei''! Ei olisi sen suurempaa häpeää kuin saada tuohon peliin se kämänen 5000 katsojaa ja perinteinen mansen kiakkopelin kirkkotunnelma. Nyt täytyy meidän Tappara-fanien olla ylpeitä, kun meillä on joukkueessa tälläinen legenda, joka vielä meille faneille ja viimeistä kauttaan. Itse en jättäisi väliin, mistään hinnasta. Tulkaa ihmeessä hallille!
http://www.youtube.com/watch?v=1s4CtwmByqs Katsokaa tämä ja miettikää, mikä on tärkeää.