Yleinen keskustelu > Yleinen keskustelu

Presidentinvaalit

(1/6) > >>

Anikos:
Huomenna ensimmäinen kierros.

Meneekö toiselle kierrokselle?
-Menee

Kävitkö/käytkö äänestämässä?
-Kävin, elämäni ensimmäistä kertaa :D

ramsau:
Ehanaa, Sauli ressaks
Sen verran täytyy sanoa, että Lax olisi ollut minun vaihtoehtoni mikäli ei rkp:ssä hilluisi. Harmi että menee hyvä ehdokas hukkaan väärässä puolueessa.

Anikos:
Niinistö alusta loppuun. Olen miettinyt Kokoomukseen liittymistäkin...

ajl:

--- Lainaus käyttäjältä: Anikos - Tammikuu 14, 2006, 12:00:48 ---Niinistö alusta loppuun. Olen miettinyt Kokoomukseen liittymistäkin...

--- Lainaus päättyy ---
Miksi? Mitä ovat ne asiat joita Kokoomus edustaa, asiat jotka ovat lähellä Sinun ajatusmaailmaasi? Niin lähellä ja tärkeitä asioita, että jopa liittyminen puolueeseen on tullut ajankohtaiseksi, kerro ihmeessä.

Moni äänestää tunteella tietämättä sen kummemmin asioista, ja ei siinä tietenkään mitään tuomittavaa ole. Itse tuskin edes äänestän, se kun on nykypolitiikassa aivan sama, ketkä siellä asioistamme päättävät, linjat ja ajatusmallit ovat kaikilla puolueilla lähes samat.

Anikos:
Kokoomuksen on käsittääkseni yrittäjän asialla, täällä paikallinen kokoomus jopa lapsipeheen asialla. Valtakunnallinen politiikka ei niinkään kiinnosta, kunnallinen kylläkin.
Tosin luovuin politiikka-ajatuksesta ja päätin että yritän vaikuttaa mieluummin erilaisten järjestöjen kautta.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta