Kirjoittaja Aihe: All stars-ottelu SM-liigaan?  (Luettu 3187 kertaa)

Poissa Wille

  • Pappateam
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1342
    • Profiili
All stars-ottelu SM-liigaan?
« : Syyskuu 04, 2007, 14:39:46 »
"Tuoreessa" sopimuksessa SM-liigan ja pelaajayhdistyksen välillä lukee kohdassa 6 näin:
Lainaus
All Stars –ottelu
Osapuolet pyrkivät järjestämään vuosittain All Stars – tai muun vastaavan ottelun.
Tätä on monet kerrat Suomessa yritetty järjestää ja jokseenkin aina yleisömäärät ovat jossain Mestis-pelin ja tiistai-KalPan välimaastossa. MTV-Tähdistöä vastaan on pelannut Suomen mestarit ja äänestettyjäkin joukkueita on koetettu taitokisojen kanssa. Pelkkiä taitokisojakin on käyty.

Omasta mielestä en juuri näe suomalaisessa jääkiekossa tarvetta tällaiselle tapahtumalle, joskin ilmaisliput koululaisille/junioreille voisi tuoda sen kaivatun yleisön ja lapsille katsottavaa. Olisihan se hienoa, että jääkiekon profiilia nostetaan entisestään ja uutta viihdettä kehitetään, mutta huonosti tehtynä tulos on päinvastainen.
Äijät nää, ei suostu enää häviään: Willen jengi, Roskasakki, Pappateam, Glad to be a Janari

Rafael

  • Vieras
Vs: All stars-ottelu SM-liigaan?
« Vastaus #1 : Syyskuu 04, 2007, 14:45:24 »
Aivan turhia tilaisuuksia minun mielestä. Ei suomalaiset syty tällaisista samalla tavalla, kun showta janoavat amerikkalaiset.

Ja jos tällainen järjestetään, niin toivottavasti ei järjestetä lämärikisaa Kirsi Hänninen vs. joku Tapparan pakki.

Poissa Rausku

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 213
    • Profiili
Vs: All stars-ottelu SM-liigaan?
« Vastaus #2 : Syyskuu 04, 2007, 15:01:26 »
Mielestäni ihan hyvä idea, jos vaikka johonkin isompaan areenaan, esim. Jaffalle järjestettäisiin tällainen SM-Liiga tapahtumapäivä. Halvat liput, vähän lämäri- ja luistelukisaa, yleisökilpailuja, joku bändi ja lopuksi itse All stars-ottelu. Kärppä-tyyliin ilmaislippuja koululaisille, jolloin vanhemmatkin monesti seuraavat perässä. Julkisuutta, oheismyyntiä ja positiivista kuvaa Sm-Liigasta. Parhaassa tapauksessa yhä useammat satunnaiskatsojat löytävät tiensä matseihin liigan kohonneen imagon ansiosta.
The only easy day was yesterday

Poissa Veijo

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1141
    • Profiili
Vs: All stars-ottelu SM-liigaan?
« Vastaus #3 : Syyskuu 11, 2007, 20:35:49 »
Mielestäni ihan hyvä idea, jos vaikka johonkin isompaan areenaan, esim. Jaffalle järjestettäisiin tällainen SM-Liiga tapahtumapäivä. Halvat liput, vähän lämäri- ja luistelukisaa, yleisökilpailuja, joku bändi ja lopuksi itse All stars-ottelu. Kärppä-tyyliin ilmaislippuja koululaisille, jolloin vanhemmatkin monesti seuraavat perässä. Julkisuutta, oheismyyntiä ja positiivista kuvaa Sm-Liigasta. Parhaassa tapauksessa yhä useammat satunnaiskatsojat löytävät tiensä matseihin liigan kohonneen imagon ansiosta.

Itse taas olen päinvastaista mieltä tuosta pelipaikasta. Aivan turhaa jotain tähdistöottelua on pelata Helsingissä. Sielä niitä tähtipelureita kuitenkin näkee jokaisella kierroksella toisin kuin esim. Kuopiossa tai Lappeenrannassa. Kyllä varmasti kuopiolaiset tai lappeenrantalaiset pikkupojat ja -tytöt varmasti olisivat mielellään menossa katsomaan huippupelureiden taidokkaita suorituksia.