Kirjoittaja Aihe: Pahalammen rullakiekkojoukkue  (Luettu 124458 kertaa)

Poissa jarnop

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 291
    • Profiili
Vs: Pahalammen rullakiekkojoukkue
« Vastaus #30 : Toukokuu 18, 2008, 15:18:43 »
Rullakiekon otteluseurannat, josta voi seurata Pahalammen otteluita.
Rullakiekon SM-liiga 2008
- Oon päässy pelaamaan niin hyvien jätkien kans, että tuntuu ku olis ittekki ollu hyvä välillä, naureskelee Kontiola tyytyväisenä.

Poissa baldie

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1672
  • LOL
    • Profiili
Vs: Pahalammen rullakiekkojoukkue
« Vastaus #31 : Toukokuu 19, 2008, 10:05:17 »
Rullakiekon otteluseurannat, josta voi seurata Pahalammen otteluita.
Rullakiekon SM-liiga 2008
Aika suppea jengi tossa tokassa matsissa, jos oikein ymmärsin, 8+mv. Pidemmän päälle voi tulla noutaja.
Jäsen 27
"Vastus Ratinassa tulee olemaan kovin mahdollinen, "legendojen" 16 mestaruudesta vaatimattomat 13 on saavutettu ulkojäillä"

Poissa koohoo

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 144
  • Roskasakki
    • Profiili
Vs: Pahalammen rullakiekkojoukkue
« Vastaus #32 : Toukokuu 19, 2008, 14:02:11 »
Aika suppea jengi tossa tokassa matsissa, jos oikein ymmärsin, 8+mv. Pidemmän päälle voi tulla noutaja.
Tuo joukkueen vajaus tähän peliin oli jo etukäteen tiedossa. Pahalampi yritti saada tuolle päivälle kotiottelun, mutta niin vaan oli liiga täräyttänyt Someron reissun siihen. Päällikkö Puuskan kolmekymppiskarkeloiden olisi luullut syöneen enemmänkin muutaman pelaajan panosta. Hyvä tulos kuitenkin väsyneellä (?) joukkueella. Lauantaina Tesomalla vuorossa mielenkiintoinen MahtiAnkat-peli. Ankoilla on useampia liigasta tuttuja nimiä kokoonpanossaan. Vähän kaivelee, että jää itsellä väliin juuri tämä peli.

Lauantain kotiottelu oli varsinainen Sasu Hovin näytös. Tosin kaikkea muutakin mielenkiintoista tapahtumaa riitti. Varsinkin urkuri oli loistava, enkä muista kyllä aiemmin todistaneeni noin julkista kosintaa kuin lauantaina oli. Tää vaan noin niinkuin mainospuheena että kannattaa oikeasti mennä katsomaan, kenellä vain on mahdollisuus. Viihdyttävä laji kyllä.

Poissa jarnop

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 291
    • Profiili
Vs: Pahalammen rullakiekkojoukkue
« Vastaus #33 : Toukokuu 19, 2008, 20:06:43 »
Aika suppea jengi tossa tokassa matsissa, jos oikein ymmärsin, 8+mv. Pidemmän päälle voi tulla noutaja.
enkä muista kyllä aiemmin todistaneeni noin julkista kosintaa kuin lauantaina oli. Tää vaan noin niinkuin mainospuheena että kannattaa oikeasti mennä katsomaan, kenellä vain on mahdollisuus. Viihdyttävä laji kyllä.

Juu harva jätkä on vetäny ruusun pelihousuista ja kosinu ottelun jälkeen.
Ens lauantaina ankkojen kokoonpanossa pitäis olla niinkin outo kaveri kuin Mäkiaho Toni.
- Oon päässy pelaamaan niin hyvien jätkien kans, että tuntuu ku olis ittekki ollu hyvä välillä, naureskelee Kontiola tyytyväisenä.

Poissa pahalampi10

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 146
    • Profiili
Vs: Pahalammen rullakiekkojoukkue
« Vastaus #34 : Toukokuu 19, 2008, 21:13:28 »
Joo kiitoksia pojille kun kerrotte vähän missä mennään. Eli tosiaankin toi sunnuntain peli tuli melkoisena yllätyksenä kun jo helmikuussa olin ilmoittanut juhlistani liittoon ja toivonut kahta kotipeliä alkuun. Mutta peli hoidettiin 8 miehellä hienosti. Noi laukaukset pikkusen valehtelee siinä mielessä tossa ekassa pelissä kun toi 3 erä pelattiin melkein kokonaan alivoimalla ja laukausia tuli aika reilusti mutta erähän voitettiin.

Toinen asia miksi laukauksia tulee aika paljon meille on että Sasu haluaa kaukovedot torjua itse eikä matkalle pelaajien mailoja/luistimia. Eli toi systeemi on toiminut aika nätisti ettei jokainen veto osuisi omiin mailoihin ja siittä jatkaisi matkaa koska sivuittain liikkuminen on hankalampaa maalivahdilla tässä lajissa kun kiekossa.

Keskiviikkona reeneihin tulee Valliinin Ari ja näillä näkymin pelaa viikonlopun molemmat pelit. Myös Sami Venäläisen tulo jo viikonloppuna voisi olla mahdollista ainakin sunnuntaina. Näillä näkymin Tuukka Mäntylä liittyy nippuun toukokuun lopussa ja pelaisi siis paikallispelissä.

Itse ihmettelen aikalailla tätä katsojien puuttumista katsomosta koska Pahalammen pelin taso on korkeinta tässä lajissa juuri nyt ja kauden loppuun. Tavoitteemme saada katsojia ei niinkään ole tärkeää taloudellisesti vaan saada lajille näkyvyyttä ja kasvattaa tästä nipusta moninkertainen mestari joka pelaa Suomen viihdyttävintä rullakiekkoa.

Poissa pahalampi10

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 146
    • Profiili
Vs: Pahalammen rullakiekkojoukkue
« Vastaus #35 : Toukokuu 19, 2008, 21:29:19 »
Jos keskiviikkona 4.6 Tesomalla kello 19.00 Pahalampi-Näätä-rollers paikallispelissä on paikalla URUT parhaille kannattajille pelin jälkeen jaossa 5 mailaa sekä nuorisolle pieniä herkkuja pelin jälkeen. Ja pelaajina Pahalammen puolella Hovi, Vallin, Venäläinen, Mäntylä, Hautamaa, Pellinen, Hilden ja pitkä rivi miehiä joiden ainoa päämäärä on voittaa rullakiekon SM-kulta. JA NYT TARTTISIN VASTAUKSIA MIKSI JUURI SINÄ ET OLISI PAIKALLA KYSEISENÄ ILTANA? Halliin saisi ottaa mukaan torvet ja rummut ja mekafonit ja vaikka mummos kattilat joita vois porukalla hakata maalin jälkeen että saatas vähän hurmosta. Laittakaahan pinkkiä päälle ja tulkaa seuraan Suomen viihdyttävintä rullakiekkoa vaikka jo la 24.5 kun vastaan asettuu kello 16.00 hesasta Mahtiankat.

PS. Ei ole häpee olla tulevien mestareiden puolella.

Poissa forrest

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 946
    • Profiili
Vs: Pahalammen rullakiekkojoukkue
« Vastaus #36 : Toukokuu 20, 2008, 10:58:25 »
Itse varmaan tulen jossain peleissä käymään, jos ei muuta ohjelmaa satu olemaan, mutta voisiko yleisön mahdollinen vähyys johtua osittain pelipaikasta?

Joskus takavuosina Team 957:n aikoihin (kun Niemisen Villekin oli mukana) pelattiin Haka 2:ssa ja silloin taisi olla ihan mukavasti porukkaa. Monille kun varmasti on helpompaa suunnata Hakametsään kuin "kauas" Tesomalle (ei mitään tesomalaisia vastaan).

Sitä en tiedä onko Tessu nykyään ainoa vaihto rullakiekolle, jolloin pelit on pakko pelata siellä.

Poissa jarnop

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 291
    • Profiili
Vs: Pahalammen rullakiekkojoukkue
« Vastaus #37 : Toukokuu 20, 2008, 15:38:34 »
Itse varmaan tulen jossain peleissä käymään, jos ei muuta ohjelmaa satu olemaan, mutta voisiko yleisön mahdollinen vähyys johtua osittain pelipaikasta?

Joskus takavuosina Team 957:n aikoihin (kun Niemisen Villekin oli mukana) pelattiin Haka 2:ssa ja silloin taisi olla ihan mukavasti porukkaa. Monille kun varmasti on helpompaa suunnata Hakametsään kuin "kauas" Tesomalle (ei mitään tesomalaisia vastaan).

Sitä en tiedä onko Tessu nykyään ainoa vaihto rullakiekolle, jolloin pelit on pakko pelata siellä.

Itse asun Multisillassa ja aion kyllä mennä katsoon peliä vaikka onkin Tesomalla. Mun mielestä ei sinne niin pitkämatka ole ettei vois mennä katteleen viihdyttävää rullakiekkoa. Ei millään pahalla mutta kävisköhän kukaan sielä "kaukana" jos liigapelit pelattais Tesomalla sen takia että Hakametsässä ei vois jostain syystä pelata.
- Oon päässy pelaamaan niin hyvien jätkien kans, että tuntuu ku olis ittekki ollu hyvä välillä, naureskelee Kontiola tyytyväisenä.

Poissa pahalampi10

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 146
    • Profiili
Vs: Pahalammen rullakiekkojoukkue
« Vastaus #38 : Toukokuu 20, 2008, 21:16:25 »
Se voi olla yksi syy että pelit tosiaankin on Tesomalla. Mutta voi olla että ensi vuonna Pahalammen koti-areena tosiaankin olisi Haka 2 syystä että muovi-alustan palaset on ihan loppu ja tesoman kenttä on isompi kun Haka 2 ja sen takia voisi olla että alusta laitettaisiin Hakametsään. Niitä muovin paloja ei saa kuulemma mistään ja toi olisi yksi vaihtoehto.

Semmonen uutinen on heittää että Tuukka Mäntylän tulo Pahalammen Joukkueeseen varmistu ja Tuukka lähtee 31.5-1.6 olevalle Kuopion retkelle kun Pahalampi kohtaa eka lauantaina Devilsin ja sunnuntaina Vuorelan Veikot. Tuukka pelaa myös 4.6 olevassa paikallispelissä Näätä Rollersia vastaan Tesomalla.

Voisin tässä luvata samalla 5 ensimmäiselle vapaaliput lauantain peliin 24.5 kello 16.00 Mahti-ankkoja vastaan. Eli heitäppä oma nimesi tämän viestiketjun alle niin laitan sulle ilmaisen lipun lipunmyyntiin kyseiseen peliin. Peleihin muuten maksaa 4e/aikuisilta mutta kotipelejä on vain 2 enään niin kausari noihin olisi 7e mutta otathan huomioon että kausarilla pääsee seuraamaan pudotuspelejä missä Pahalampi todennäköisesti on. Teeeeeervetuloa halliin ja jos sulla on rumpu mukana niin silloin pääset aina ilmaiseksi.

Poissa jarnop

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 291
    • Profiili
Vs: Pahalammen rullakiekkojoukkue
« Vastaus #39 : Toukokuu 20, 2008, 22:04:14 »
No laitas mulle Jussi 1 lippu, jos ei muuten ilmaseks pääse ::)
Otetaan muksujen kanssa sitten jotain ääntä pitävää mukaan ;D
- Oon päässy pelaamaan niin hyvien jätkien kans, että tuntuu ku olis ittekki ollu hyvä välillä, naureskelee Kontiola tyytyväisenä.

Poissa axe

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1625
    • Profiili
Vs: Pahalammen rullakiekkojoukkue
« Vastaus #40 : Toukokuu 20, 2008, 22:14:22 »
Itsehän olen ylpeä kausikorttilainen.

Poissa JH75

  • Roskasakki
  • Global Moderator
  • Sr. Member
  • *****
  • Viestejä: 350
    • Profiili
    • Tappara
Vs: Pahalammen rullakiekkojoukkue
« Vastaus #41 : Toukokuu 22, 2008, 06:47:06 »
Toivottavasti jonkun pelin ehdin katsomaan, kun suunnitelmissa oli vierailla useammassakin Pahalammen pelissä. On vain niin uskomattoman monta tärkeää hommaa osunut samalle ajalle Pahalammen pelien kanssa. Vielä kuitenkin elättelen toivoa.

Tampere on sen kokoinen kaupunki, ettei täältä oikein enää löydy pelipaikkaa, jonne matka ei olisi jollekin ongelma. Toki joka paikkaa Tampereella pääsee aivan kohtuu vaivalla, jos vain haluaa. Itselle Hakametsä 2 olisi huomattavasti helpommin saavutettavissa kuin Tesoma, koska asun Itä-Tampereella. Länsitamperelaisille Tesoma lienee mukavampi.

Tsemppiä koko porukalle loppukauteen.

Poissa klage

  • Global Moderator
  • Sr. Member
  • *****
  • Viestejä: 272
  • Hellsinki Rock City!
    • Profiili
    • Tappara Fanclub Helsinki
Vs: Pahalammen rullakiekkojoukkue
« Vastaus #42 : Toukokuu 22, 2008, 08:26:31 »
Otteluohjelman mukaan Pahalampi ei eksy kertaakaan pääkaupunkiseudulle. No ehkä sitten jatkopeleissä vaikkapa MahtiAnkkoja vastaan? Äärijyrkkä vasemmansiiven yläjaosto pyrkii tässä tapauksessa saapumaan paikalle.
Parempikin keskittyä tämän lajin seuraamiseen katsomon puolelta. Ei ole niitä terveellisimpiä harrasteita kun ei osaa. Toistaiseksi saldona parin vuoden harrastelusta on murtunut sormi, nilkasta nivelsiteet rikki ja hiusmurtuma ranteeseen, hianoo!
Roskasakki - Vuodesta 2008

Poissa JH75

  • Roskasakki
  • Global Moderator
  • Sr. Member
  • *****
  • Viestejä: 350
    • Profiili
    • Tappara
Vs: Pahalammen rullakiekkojoukkue
« Vastaus #43 : Toukokuu 24, 2008, 14:06:42 »
Onko toi Tesoman jäähalli niin kuin Tesomalla vai missä? Häh!!1 Siis se Tesoma missä Pahalampi pelaa tänään klo 16.00 rullalätkäpelinsä. Mitäs maksaa sisään halliin, jos on itse torvi?

Poissa jarnop

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 291
    • Profiili
Vs: Pahalammen rullakiekkojoukkue
« Vastaus #44 : Toukokuu 24, 2008, 16:52:53 »
Ja tänään Pahalampi esitti taas kerran mukavaa rullakiekkoa ja voitti Mahtiankat 12-2.
Ja hinnathan lukee tuola ylempänäkin, mutta ne on 4€ aikuiset ja 2€ lapset.
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 24, 2008, 16:54:55 kirjoittanut jarnop »
- Oon päässy pelaamaan niin hyvien jätkien kans, että tuntuu ku olis ittekki ollu hyvä välillä, naureskelee Kontiola tyytyväisenä.