Kirjoittaja Aihe: Kysykää Täällä!  (Luettu 172961 kertaa)

Poissa Mac

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 540
  • Tappara
    • Profiili
Vs: Kysykää Täällä!
« Vastaus #60 : Heinäkuu 09, 2007, 22:38:03 »
Eikö se niin ole, että Saukkonen kannattaa HIFK:ta. :)

Poissa Gobraza

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 436
  • Tappara!
    • Profiili
Vs: Kysykää Täällä!
« Vastaus #61 : Heinäkuu 10, 2007, 08:21:20 »
Eikö se niin ole, että Saukkonen kannattaa HIFK:ta. :)
No jotakin Helsinkiläistä joukkuetta silti.

Poissa Cissboll

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 545
    • Profiili
Vs: Kysykää Täällä!
« Vastaus #62 : Heinäkuu 12, 2007, 17:20:20 »
Eikö se niin ole, että Saukkonen kannattaa HIFK:ta. :)
Jokereita se kannattaa.

Poissa baldie

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1672
  • LOL
    • Profiili
Vs: Kysykää Täällä!
« Vastaus #63 : Heinäkuu 17, 2007, 21:57:28 »
Mitä serveriä käytän, kun olen ircissä, jotta esim. tapparan-kanava toimii?
Jäsen 27
"Vastus Ratinassa tulee olemaan kovin mahdollinen, "legendojen" 16 mestaruudesta vaatimattomat 13 on saavutettu ulkojäillä"

Poissa Anikos

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 194
  • Moon oikias
    • Profiili
    • Suomalaiset etunimet
Vs: Kysykää Täällä!
« Vastaus #64 : Heinäkuu 17, 2007, 22:46:03 »
Minkä ikäisenä koiranpennun voi aikaisintaan olettaa olevan sisäsiisti täysin?
Uskotko ufoihin?
Uskon. Älkääkä kysykö miksi, mä uskon kaikkeen. Jumalaankin. Sehän pelaa Tapparassa numerolla 8.

Poissa Romppa

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 667
    • Profiili
Vs: Kysykää Täällä!
« Vastaus #65 : Heinäkuu 17, 2007, 23:30:42 »
Minkä ikäisenä koiranpennun voi aikaisintaan olettaa olevan sisäsiisti täysin?

En tiä, mutta tossa yhden luhtitalon yläkerrassa asuu yks shä..sche.. sussari ja sen isäntä jutteli, että kun ei tuon sisäsiisteyden kanssa alkanut tulosta tulla, niin hän otti kovemmat konstit käyttöön. Sinällään piski oli sisäsiisti, että kusas aina heti oven ulkopuolella, yläkerran parvella. Isäntä sitten ajan mittaan kyrsiintyi ja rupes heittämään piskin aidan yli maahan, että oppis tavoille.

Vuoden päivät sitä kesti. Sen jälkeen dogi edelleenkin kusasee heti oven ulkopuolella, mutta hyppää itte kaiteen yli.
"Kyllä kai Ilveksellä jonkinlaiset huoltajat jo on, mutta ne taitais tarvita toisenlaisetkin huoltajat", totesi vaimoni, kun uutinen Ipan mainoksistaan saamista sakoista ehti meille asti.

Poissa motomies

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 281
  • Tappara Arsenal Detroit ja Rops ikuisesti.
    • Profiili
Vs: Kysykää Täällä!
« Vastaus #66 : Elokuu 02, 2007, 10:54:45 »
kertokaas joku kuka on enemmän asioista perillä että kun yritin siirtää koneelta videoita Kaoinin digiboksille niin ei löydä laitetta niin ei vois siirtää. tarvii varmaan jonkun ajurin ehkä tai jotain.

Poissa Mac

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 540
  • Tappara
    • Profiili
Vs: Kysykää Täällä!
« Vastaus #67 : Elokuu 02, 2007, 17:25:45 »
Mitä serveriä käytän, kun olen ircissä, jotta esim. tapparan-kanava toimii?

Itse käytän Quakenetiä ja Ircnetiä. Parempi #tappara-kanava on mun mielestä IRCnetissä. Eli valitse IRCnet: Random Server. Sieltä löytyy enemmän porukkaa ja tutumpia nimiä myös palstan puolelta. :)

Poissa HAL9000

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 156
    • Profiili
Vs: Kysykää Täällä!
« Vastaus #68 : Elokuu 13, 2007, 14:59:03 »
Viitaten tässä äskettäin tapahtuneeseen huutosakin lisääntymiseen ( http://tappara.info/index.php/topic,58.45.html ), talouteen tarvittaisiin ihan kunnon videokamera, jotta juniorin toilailut ja temmellykset saataisiin ikuistettua. Jo olemassa olevan digikameran kuvanlaatu ja tallennuskapasiteetti eivät päätä huimaa.

Olen jo alustavasti jututtanut paria kaveria aiheesta ja kysäissyt kauppiaaltakin. Yllättävimmät kommentit tulivat yhdeltä kauppiaalta:
1) Kuvanlaadun puolesta kannattaa ottaa mieluiten nauhoja käyttävä videokamera, ei mitään miniDV:tä tms.
2) Videokameralla ei ole mitään tiettyä resoluutiota (tyyliin x * y pikseliä tai n megapikselin kamera) vaan ainoastaan kuvasuhteella on väliä.
Pitävätkö molemmat väittämät todellakin paikkansa?

Ja yleisemmin, millaista videokameraa suosittelisitte - minkä itse ostaisitte jos ostaisitte nyt? Hintahaitari voisi olla vaikka parista sadasta johonkin tonnin hujakoille.
exit(0);

Poissa TPR

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 523
    • Profiili
Vs: Kysykää Täällä!
« Vastaus #69 : Elokuu 13, 2007, 16:04:38 »
Olen jo alustavasti jututtanut paria kaveria aiheesta ja kysäissyt kauppiaaltakin. Yllättävimmät kommentit tulivat yhdeltä kauppiaalta:
1) Kuvanlaadun puolesta kannattaa ottaa mieluiten nauhoja käyttävä videokamera, ei mitään miniDV:tä tms.
2) Videokameralla ei ole mitään tiettyä resoluutiota (tyyliin x * y pikseliä tai n megapikselin kamera) vaan ainoastaan kuvasuhteella on väliä.
Pitävätkö molemmat väittämät todellakin paikkansa?
Kauppiaitten puheita ei kannata uskoa. Minä en edes omista videokameraa (olen kyllä siirtänyt muiden miniDV-videoita DVD:lle), mutta tiedän että:

1) MiniDV on nimenomaan nauha. Tarkoittihan kyseinen henkilö ettei kannata ostaa DVD-levylle tallentavaa kameraa?

http://fi.wikipedia.org/wiki/Digital_Video

2) Digitaalisilla videokameroilla on resoluutio. Vanhemmat ovat 720x576 pikseliä ja uudemmat HD-resoluutiot enemmän.


Kuvanlaadullisesta digivideokameroiden videot ovat tietysti paljon parempia kuin digikameroiden. Kannattaa varmaan lukaista tuolta keskusteluja jotta selviäisi mikä kamera kannattaa ostaa:

http://www.digivideo.fi/phpbb2/


Poissa Manse-Fani

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1131
  • "Te voitte lähtee."
    • Profiili
Vs: Kysykää Täällä!
« Vastaus #70 : Elokuu 26, 2007, 15:46:43 »
Sattuisiko kenelläkään olemaan tietoa, että miten puhelimesta saa kameran valmiustilan pois päältä? Kaikki paikat oon räplänny läpi, palauttanu alkuperäset asetukset, tyhjentänyt muistikortin etc. Ei siinä muuta, mutta akkua saa ladata neljästi päivässä ja kameraa ei voi käyttää. Että onnistuuko ihan kotikonstein vai pitääkö viedä huoltoon?

Puhelimeni on siis Nokia 6280, ja kytky-liittymä.

Ediittiä sen verran, että nettiäkin olen yrittänyt seuloa, mutta mitään en ole irti saanut. Muuta kun siis 'käynnistä uusiksi' -ohjeet, mutta eipä auta.
« Viimeksi muokattu: Elokuu 26, 2007, 16:24:32 kirjoittanut Manse-Fani »

Poissa isokasi

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 645
    • Profiili
Vs: Kysykää Täällä!
« Vastaus #71 : Elokuu 27, 2007, 01:00:19 »
Koskahan lipunmyynti alkaa Tapparan peleihin? En löytänyt mistään infoa eikä lippupalvelun sivuilla ollut vielä mitään. Aika moni näyttää myyvän jo (Saipa,TPS, Jokerit..).
Tänään on eilisen huominen!

Poissa jtv

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1024
    • Profiili
Vs: Kysykää Täällä!
« Vastaus #72 : Elokuu 27, 2007, 07:09:08 »
Koskahan lipunmyynti alkaa Tapparan peleihin? En löytänyt mistään infoa eikä lippupalvelun sivuilla ollut vielä mitään. Aika moni näyttää myyvän jo (Saipa,TPS, Jokerit..).

Eikös viime kauden kausareilla ollut tämä kuu aikaa lunastaa oma paikka täksi kaudeksi? Sen jälkeen kaiketi vapaat liput (plus nämä lunastamattomat kausarit) tulevat myyntiin.

Poissa kimis75

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 286
    • Profiili
Vs: Kysykää Täällä!
« Vastaus #73 : Elokuu 27, 2007, 10:53:40 »
Minkä ikäisenä koiranpennun voi aikaisintaan olettaa olevan sisäsiisti täysin?

Tuo on vähän kiinni koirasta ja vielä enemmän kiinni omistajasta.

Ittelläni on kokemuksia neljästä eri koirasta ja kolmesta rodusta. Eka, nyt jo edesmennyt koira oli Beagle(narttu) joka oppi aika hitaasti sisäsiistiksi vaikka pennusta asti pääs pihalle ja pikku kävelylle heti ruuan ja unien jälkeen.
Toinen (Bokseri uros) oppi ihan älyttömän nopeasti, olisko ollu jotain 5-6 kuukauden ikäinen.Nykyään se on erittäin fiksu kun sen voi laskea aamuisin ja iltaisin takaportista metsään asioille ja parin minuutin päästä poika jolkottelee tyytyväisenä takaisin pihaan.(Menee muuten kakalle kun käsketään!!)
Kolmas(Kääpiösnautseriuros) oli kanssa nopea oppimaan, Bokserin oppipoikana ei kauaa menny opetellessa.
Tämä neljäs joka on kanssa Kääpiösnautseriuros tuli meille noin viiden kuukauden vanhana ja muutamat kakat piti korjata ennen ku poika oppi talon tavoille.

Eli narttujen peräpää vuotaa rotuun katsomatta ja urokset jaksaa pidättää(kun on pakko)!!

Anikos:Ei oo paha asia korjata pikkupisuja ja kakkoja pois lattialta kuudesti päivässä puolenvuoden ajan...

Poissa Ansku

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 363
  • Tappara taklaa, viihdyttää ja voittaa
    • Profiili
Vs: Kysykää Täällä!
« Vastaus #74 : Elokuu 27, 2007, 11:28:30 »
Tällä viikolla pitäisi tulla liput myyntiin.
"Olen varmaan liigan ainoa pelaaja, joka ehtii maalille ohjaamaan omaa laukaustaan." -Ville Nieminen lämäristään