Kirjoittaja Aihe: Mika Lehto  (Luettu 292423 kertaa)

Poissa Manse-Fani

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1131
  • "Te voitte lähtee."
    • Profiili
Vs: Mika Lehto
« Vastaus #780 : Maaliskuu 12, 2009, 21:08:24 »
Kyllä määkin olisin valmis luopumaan Lehdosta. En siksi, että Lehto olisi huono maalivahti tai että hänen takiaan hävittäisiin pelejä. Päinvastoin, mielestäni Lehto on edelleen hyvä, parhaimmillaan loistava maalivahti.

Nyt on vain tullut aika vaihtaa kassaria - Säteri rohkeasti ykköseksi, ja kuten todettua, joku kokenut jyrä sparraamaan. Jos ja kun ensi keväänä pelit jatkuvat pidempään kuin tänä vuonna, en aivan täysin luottaisi (ainakaan vielä, kovin aikaistahan tää spekulointi on) Säterin paineensietokykyyn. Säteri pelasi hyvin nää pari playout-ottelua, mutta niistä on turha tehdä johtopäätöksiä. Sarja, jossa pelaat ainoastaan lomille pääsystä ei ole mitenkään verrattavissa oikeaan playoff-kiekkoon. Niinpä kehittyvä Säteri rinnallaan aimo annos kokemusta olisi optimaalinen valinta ensi kaudeksi.

Poissa kimis75

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 286
    • Profiili
Vs: Mika Lehto
« Vastaus #781 : Maaliskuu 12, 2009, 22:54:30 »
Säteri rohkeasti ykköseksi, ja kuten todettua, joku kokenut jyrä sparraamaan.
 Niinpä kehittyvä Säteri rinnallaan aimo annos kokemusta olisi optimaalinen valinta ensi kaudeksi.

Tuota, miksei Mika edusta näitä kaivattuja elementtejä? Suht kokenut liigajyrä hän tietääkseni on, ja Säterin rinnalle siis aika optimaalinen valinta vai olenko ihan hukassa?

En jaksa ymmärtää sitä miks Mika pitäis vaihtaa johonkin toiseen kokeneeseen äijään. Mikä siinä muutuisi? Mikassa tiedetään mitä paketti sisältää, mutta jossain uudessa kokeneessa voidaan saada ihan täys Hoover-kassari tilalle.

Poissa coly

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 3368
    • Profiili
Vs: Mika Lehto
« Vastaus #782 : Maaliskuu 12, 2009, 23:28:24 »
Säteri rohkeasti ykköseksi, ja kuten todettua, joku kokenut jyrä sparraamaan.
 Niinpä kehittyvä Säteri rinnallaan aimo annos kokemusta olisi optimaalinen valinta ensi kaudeksi.

Tuota, miksei Mika edusta näitä kaivattuja elementtejä? Suht kokenut liigajyrä hän tietääkseni on, ja Säterin rinnalle siis aika optimaalinen valinta vai olenko ihan hukassa?

En jaksa ymmärtää sitä miks Mika pitäis vaihtaa johonkin toiseen kokeneeseen äijään. Mikä siinä muutuisi? Mikassa tiedetään mitä paketti sisältää, mutta jossain uudessa kokeneessa voidaan saada ihan täys Hoover-kassari tilalle.

Kysymys onkin Lehdon palkasta, en millään koe että hän on palkkansa arvoinen yli 100k arvoinen pelaaja tällä hetkellä. Vai mitä olet mieltä? Itse ainakin haluan jo uutta verta tuonne osastolle.

"Täys hoover" lempinimi sopii myös JJ aika hyvin. Yksi pari hörppyä per ilta, hörps... Ei voittava maalivahti.

Poissa Number7

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 744
    • Profiili
Vs: Mika Lehto
« Vastaus #783 : Maaliskuu 13, 2009, 01:05:19 »
Säteri rohkeasti ykköseksi, ja kuten todettua, joku kokenut jyrä sparraamaan.
 Niinpä kehittyvä Säteri rinnallaan aimo annos kokemusta olisi optimaalinen valinta ensi kaudeksi.

Tuota, miksei Mika edusta näitä kaivattuja elementtejä? Suht kokenut liigajyrä hän tietääkseni on, ja Säterin rinnalle siis aika optimaalinen valinta vai olenko ihan hukassa?

En jaksa ymmärtää sitä miks Mika pitäis vaihtaa johonkin toiseen kokeneeseen äijään. Mikä siinä muutuisi? Mikassa tiedetään mitä paketti sisältää, mutta jossain uudessa kokeneessa voidaan saada ihan täys Hoover-kassari tilalle.

Kysymys onkin Lehdon palkasta, en millään koe että hän on palkkansa arvoinen yli 100k arvoinen pelaaja tällä hetkellä. Vai mitä olet mieltä? Itse ainakin haluan jo uutta verta tuonne osastolle.

"Täys hoover" lempinimi sopii myös JJ aika hyvin. Yksi pari hörppyä per ilta, hörps... Ei voittava maalivahti.

Ensin ne positiiviset asiat. Siitä olen osittain samaa mieltä, että Lehdolla on hintaa pikkaisen liikaa nykytasoon nähden. Mutta silti hän on ihan hyvä veskari kotoiseen liigaamme, ja jos hänet vaihdettaisiin, niin jouduttaisiin sitten etsimään vielä veskaakin. Säteri kuitenkaan ei vielä ole mikään kokemuksella pilattu selvä ykkösveskari, Lehto pystyy varmasti tuuraamaan tarvittaessa hyvin ja antamaan vinkkejä nuorelle lupaukselle.

Sitten niihin negatiivisiin. Lehdolle menee silloin tällöin helppoja maaleja. Siltikin, on rehellisesti sanottuna täyttä paskaa väittää että ei olisi voittava maalivahti. Tämän kauden tilastoista;

7.   Salak, Alexander   TPS   52   92,31   
8.   Säteri, Harri *   Tappara   92,11   
9.   Lassila, Teemu   HPK   54   91,96   
10.   Vehanen, Petri   Lukko   57   91,96   
11.   Lehto, Mika   Tappara   38   91,83   
12.   Kilpeläinen, Eero   Ässät   46   91,65   
13.   Koivisto, Petri *   Kärpät   91,41   
14.   Tarkki, Tuomas   Kärpät   91,41   
15.   Tarkki, Iiro   SaiPa      48   91,37   
16.   Brückler, Bernd   Blues   28   91,23   
17.   Järvinen, Mika   KalPa   25   91,10   
18.   Toivonen, Hannu   Ilves   52   90,98   
19.   Oksa, Mika   KalPa   35             90,81   


Torjuntaprosentti lähentelee 92:ta, vaikka tämän kauden esitykset ja varsinkin puolustajien työskentely on ollut umpisurkeaa. Ei se torjuntaprosentti toki kaikkea kerro, mutta ei tuosta saa imuria millään, tai sitten sulla on vaan turhan kova taso veskarien suhteen Sm-liigassa. Lehdon takana SM-liigan kovista nimistä esim. Kilpeläinen, Tarkit, Bruckler, Toivonen, ja melkein tasoissa Vehasen sekä Lassilan kanssa, joita molempia pidetään huippuveskoina. Ja täytyy myös muistaa että Lehto pelasi myös edellisen kauden todella hyvin. Kovempia veskarinimiä mietittäessä ja skoutattaessa täytyy ottaa huomioon se, että joko maksat siitä todella paljon (Riksman, ei toivoa meillä), tai sitten otat toivotaan toivotaan lupauksia jotka kerran kymmenessä vuodessa lyövät itsensä läpi (esim. Salak, tosin  Ylönen lienee ollut kova vaikuttaja). Monena vuonna ollaan haukattu sillä osastolla kasa lantaa (Bailey, Raycroft...), ja ei edes päästäisi yhtään halvemmalla, jollei tosiaan jostain etsitä/toivota kovaa lupausta Säterin lisäksi. Lehdolla on hieman ehkä liian iso tilipussi, mutta imuria hänestä ei kyllä saa tekemälläkään. Jotain rajaa noihin juttuihin. Kohta varmaan esität, että harmi kun ei esim. kaapattu Pitkämäkeä, kun se onnistui sen verta hyvin.

Poissa Hooligan

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1987
    • Profiili
Vs: Mika Lehto
« Vastaus #784 : Maaliskuu 13, 2009, 08:25:08 »
Kyllä mä myös olisin valmis pitään Mikan ens kauden. Kaikkihan ne joskus horppää, kun oottaa vielä huomioon Tapparan kuluneen kauden puolustuksen ja peliesitykset, niin Lehdonko olis yksin pitäny voittaa meille esim. Puolet peleistä??
Hintalappu on varmaan aika kova, mutta mitä jos säteri loukkaantuu tai ens kausi ei olekkaan niin hyvä?
Siinä on meille erittäin hyvä maalivahtikaksikko ens kaudelle!
Tingittäskö ensi nää Retet, kangasniemet ja Harmerit pois. Ostaa niillä rahoailla pari hyvää pakkia ja ajetaa muutama oma junnu sisään. Siinä säästää varmaan ainakin saman verran.

Poissa passivemonkey

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 483
    • Profiili
Vs: Mika Lehto
« Vastaus #785 : Maaliskuu 13, 2009, 08:36:34 »
Jäsen Hooligan täysin oikeassa. Täällä on muutama nimimerkki jotka illasta toiseen jaksaa jauhaa samaa soopaa että, Lehto on paska.. taas meni Lehdolle 1 helppo, liian kallis ym. Kenelle maalivahdille ei välillä menis niitä helppoja?? Lehto on kuitenkin meille kuluneellakin kaudella antanut mahdollisuuden taistella voitosta useaan kertaan. Se on koko pelisysteemin vika, jos ei saada tehtyä ottelussa kun 0-2 maalia pääsääntöisesti. Ihan sama vaikka siellä olisi Hasek maalissa, niin noilla maalimäärillä ei otteluita voiteta, ellei maalivahti pelaa 40 0-peliä kaudessa. Lehdolla on iso kirveenmuotoinen sydän, ja on muuten todella hyvä kassari Sm-liigaan. Jos lehto olisi pelannut kuluneen kauden Jypissä, missä on laadukas puolustus, niin luultavasti top 3 maalivahti. Toivon, etttä Mika jatkaa meillä vielä pitkään!

Poissa Torspo

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 530
    • Profiili
Vs: Mika Lehto
« Vastaus #786 : Maaliskuu 13, 2009, 10:53:26 »
Minä en ilmoittaudu niiden joukkoon jotka jauhavat illasta toiseen Lehdon olevan p*ska, mutta ilmoittaudun niiden joukkoon jotka ovat sitä mieltä että mies on kallis.

Se on totta että meillä ei ole varaa riksmanneihin. Eikä meillä muutenkaan ylensä ole varaa. Nyt kuitenkin kun ajatellaan että hankkia täytyisi päävalmentaja, 2 kädellistä pakkia, ainakin yksi hyökkääjä. On vaikea kuvitella että nuo kaikki neljä olisi huippuhankintoja meidän pelimerkeillä.

Siksi olen sitä mieltä että jos JJ sopimuksen saisi purettua / vuokrattua johonkin muualle, niin siinä säästettäisiiin pitkä sentti. Säteri näyti että kykenee pelaamaan samalla tasolla kuin Lehto. Joo tiedän että kokemusta ei Salaatilla ole, mutta kannattaako kokemuksesta maksaa n. 80 000 € ???

Joku heitti että entäs jos Säteri loukkaantuu? Sitä varten joukkueesta löytyy KAKKOSmaalivahti (tasoeroa varmasti olisi, mutta nyt puhutaan kakkosmaalivahdista). Kysymys on vähän samanlainen kuin, mitä jos Ojanen loukkaantuu, tai V.Nieminen? Ei kaikkiin loukkaantumisiin voi varatua.

Tottakai minäkin haluaisin että joukkueessamme olisi Kiprusoff-Brodeur maalivahtikaksikko. Mutta en haluaisi nähdä sen joukkueen muuta pelaajarosteria. Siellä varmaan vilisisi pukkaa ja pyymäkeä.

Tämä siis on vain minun mielipiteeni. Se tuskin on absoluuttinen totuus, mutta MINUN MIELESTÄNI olisi järkevää karsia kalliin maalivahdin kohdalla kuluista, kun saman tasoinen yli puolet halvempi löytyy luukkua avaamasta.
"Nämä Saipa-pelit on meille sellaisia El Clasicoita"
- V. Nieminen 7.3.2013

Poissa kimis75

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 286
    • Profiili
Vs: Mika Lehto
« Vastaus #787 : Maaliskuu 13, 2009, 13:21:29 »
Mitähän Mika sitten mahtaa tienata tulevalla kaudella, kun sitä pidetään niin kalliina? Eikös pelaajien keskipalkka liiku jossain 60 tuhannen kieppeillä, ja kyllä minun mielestä Mika on tuon keskipalkan yläpuolella oleva vahti.

Olisi kiva tietää mitä muiden joukkueiden vahdit tienaavat. Siinä voikin tulla mukavia yllätyksiä monelle kun näkis mitä joku Vehanen tai Tarkit tienaa :) Ehkei se Mika olekaan niin kallis...

Mun puolesta Lehto saa pelata vaikka uransa loppuun meillä.

Poissa jtv

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1024
    • Profiili
Vs: Mika Lehto
« Vastaus #788 : Maaliskuu 13, 2009, 13:36:36 »
Mitähän Mika sitten mahtaa tienata tulevalla kaudella, kun sitä pidetään niin kalliina?

Yleensä vertailukohtana on pari vuotta sitten ansaittu verotiedoissa näkyvä palkka. Toisin sanoen jos Lehdon palkka olisi kolme markkaa ensi vuonna, niin sitä pidettäisiin edelleen liian kalliina niiden vanhojen tietojen perusteella.

Poissa coly

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 3368
    • Profiili
Vs: Mika Lehto
« Vastaus #789 : Maaliskuu 13, 2009, 14:46:00 »
Jäsen Hooligan täysin oikeassa. Täällä on muutama nimimerkki jotka illasta toiseen jaksaa jauhaa samaa soopaa että, Lehto on paska.. taas meni Lehdolle 1 helppo, liian kallis ym. Kenelle maalivahdille ei välillä menis niitä helppoja??

Ei ole ihme että Tapparan tilanne on tukala jos noin ajatellaan, nimenomaan tänä kautena kun Tapparan puolustus ei ollut niin hyvä niin VOITTAVAN maalivahdin olisi pitänyt astua esiin, astuiko Lehto esiin? Nimenomaan, päinvastoin, monessa pelissä lipsahti se yksi pakollinen helppo, katsokaa montako maalin tappiota kuluvana kautena oli. Väitän että Salak hilasi lähes yksinään TPS:n pleijareihin.

Toisinpäin ajatellen tuo että Lehto olisi liigan top3 jos olisi pelannut JYPissä. Olisiko Tappara ollut suoraan play-offeissa jos maalissa olisi Riksman? Kenties, kaikki on puhdasta arvailua.

Tämä kausi oli se kun Lehdon olisi tosiaan pitänyt olla tukipilari, näin ei ollut. Lehto voisi menetellä hyvän joukkueen takana mutta ei heikomman, johon Tappara mennellä kaudella kuului.

Minulla ei ole Lehtoa vastaa mitään mutta en näe että hän on kykenevä auttamaan joukkuetta.

Poissa Hooligan

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1987
    • Profiili
Vs: Mika Lehto
« Vastaus #790 : Maaliskuu 13, 2009, 16:09:58 »
Jäsen Hooligan täysin oikeassa. Täällä on muutama nimimerkki jotka illasta toiseen jaksaa jauhaa samaa soopaa että, Lehto on paska.. taas meni Lehdolle 1 helppo, liian kallis ym. Kenelle maalivahdille ei välillä menis niitä helppoja??

Minulla ei ole Lehtoa vastaa mitään mutta en näe että hän on kykenevä auttamaan joukkuetta.

Tästä voi vääntää vaikka maailman tappiin, mutta olen täysin eri mieltä. Kyllä lehto joissain otteluissa lähes yksinään pelasi meille pisteitäkin.
Lehdon sitoutumisella Tapparaan vuosien varrella, niin pelatkoon mun puolesta meillä uransa loppuun.
Lopetan tähän.

Poissa Teme86

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 251
    • Profiili
Vs: Mika Lehto
« Vastaus #791 : Maaliskuu 14, 2009, 01:22:36 »
Lehto voi minunkin puolesta pelata uransa loppuun täällä. Ei todellakaan väliä. Kuinka moni täällä tietää Lehdon palkan 100% oikein? Ei kukaan.

Se voi heittää paljonkin alaspäin edellisistä veropörsseistänne. Tuntuu niin turhauttavalta katsella näitä analysointeja Lehdon palkasta kun osalla ei ole edes hajuakaan mistä rahasummista tällä hetkellä puhutaan, mutta kaikki silti luulee tietävänsä.
Minusta Lehto on oikeasti hyvä maalivahti SM-liigaan ja sen palkkansa ansainnut minkä Tapparalta tienaa.

Poissa Jasu

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 530
    • Profiili
Vs: Mika Lehto
« Vastaus #792 : Maaliskuu 14, 2009, 09:07:29 »
Minä en ilmoittaudu niiden joukkoon jotka jauhavat illasta toiseen Lehdon olevan p*ska, mutta ilmoittaudun niiden joukkoon jotka ovat sitä mieltä että mies on kallis.

Se on totta että meillä ei ole varaa riksmanneihin. Eikä meillä muutenkaan ylensä ole varaa. Nyt kuitenkin kun ajatellaan että hankkia täytyisi päävalmentaja, 2 kädellistä pakkia, ainakin yksi hyökkääjä. On vaikea kuvitella että nuo kaikki neljä olisi huippuhankintoja meidän pelimerkeillä.

Siksi olen sitä mieltä että jos JJ sopimuksen saisi purettua / vuokrattua johonkin muualle, niin siinä säästettäisiiin pitkä sentti. Säteri näyti että kykenee pelaamaan samalla tasolla kuin Lehto. Joo tiedän että kokemusta ei Salaatilla ole, mutta kannattaako kokemuksesta maksaa n. 80 000 € ???

Joku heitti että entäs jos Säteri loukkaantuu? Sitä varten joukkueesta löytyy KAKKOSmaalivahti (tasoeroa varmasti olisi, mutta nyt puhutaan kakkosmaalivahdista). Kysymys on vähän samanlainen kuin, mitä jos Ojanen loukkaantuu, tai V.Nieminen? Ei kaikkiin loukkaantumisiin voi varatua.

Tottakai minäkin haluaisin että joukkueessamme olisi Kiprusoff-Brodeur maalivahtikaksikko. Mutta en haluaisi nähdä sen joukkueen muuta pelaajarosteria. Siellä varmaan vilisisi pukkaa ja pyymäkeä.

Tämä siis on vain minun mielipiteeni. Se tuskin on absoluuttinen totuus, mutta MINUN MIELESTÄNI olisi järkevää karsia kalliin maalivahdin kohdalla kuluista, kun saman tasoinen yli puolet halvempi löytyy luukkua avaamasta.

Sä siis meinaat että ens vuonna pudotaan ekalla kierroksella, eiköhän Tapparan tavote ens kaudella oo kuuden joukossa ja mahollisesti mitalli peleissä. Siinä on aika kova paikka jos Säteri on ykkösenä, ei minkäänlaista kokemusta tosipeleissä ja siitä kun Säteri viä väsyy kovassa pelitahdissa tai loukkaantuu? Joo sitä varten on kakkos maalivahdit, niin si meillä joku aivan tuntematon tähti, no siinä si paranis toivoo että se osottautuu timantiksi. Onneks et oo kokoamassa todellakaan meiän joukkuetta, onneks siä on Leinonen joka ees joten kuten osaa hommansa.
Ite olen prkleen tyytyväinen että on kaksi loistavaa maalivahtia, jokka voi molemmat heittää maaliin. Ja playoffeissa Säteri voi si pelata joitain pelejä ja totutella koviin peleihin. Mun puolesta Lehto saa pelata joukkueessa uransa loppuun. Kuhan si se kohuttu palkka laskee, vaikka siihen 60 000e. Mut sekin on sun mielestäsi liikaa. Enkä pidä kyllä Lehdon palkkaa aivan kauheana Lehdon tasolle.
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 14, 2009, 09:11:18 kirjoittanut Jasu »
Kumpi on hullumpi? Hullu vai se joka seuraa hullua.
Savon Tapparafanit

Poissa arde

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 539
    • Profiili
Vs: Mika Lehto
« Vastaus #793 : Maaliskuu 14, 2009, 09:37:31 »
Minä en ilmoittaudu niiden joukkoon jotka jauhavat illasta toiseen Lehdon olevan p*ska, mutta ilmoittaudun niiden joukkoon jotka ovat sitä mieltä että mies on kallis.

Se on totta että meillä ei ole varaa riksmanneihin. Eikä meillä muutenkaan ylensä ole varaa. Nyt kuitenkin kun ajatellaan että hankkia täytyisi päävalmentaja, 2 kädellistä pakkia, ainakin yksi hyökkääjä. On vaikea kuvitella että nuo kaikki neljä olisi huippuhankintoja meidän pelimerkeillä.

Siksi olen sitä mieltä että jos JJ sopimuksen saisi purettua / vuokrattua johonkin muualle, niin siinä säästettäisiiin pitkä sentti. Säteri näyti että kykenee pelaamaan samalla tasolla kuin Lehto. Joo tiedän että kokemusta ei Salaatilla ole, mutta kannattaako kokemuksesta maksaa n. 80 000 € ???

Joku heitti että entäs jos Säteri loukkaantuu? Sitä varten joukkueesta löytyy KAKKOSmaalivahti (tasoeroa varmasti olisi, mutta nyt puhutaan kakkosmaalivahdista). Kysymys on vähän samanlainen kuin, mitä jos Ojanen loukkaantuu, tai V.Nieminen? Ei kaikkiin loukkaantumisiin voi varatua.

Tottakai minäkin haluaisin että joukkueessamme olisi Kiprusoff-Brodeur maalivahtikaksikko. Mutta en haluaisi nähdä sen joukkueen muuta pelaajarosteria. Siellä varmaan vilisisi pukkaa ja pyymäkeä.

Tämä siis on vain minun mielipiteeni. Se tuskin on absoluuttinen totuus, mutta MINUN MIELESTÄNI olisi järkevää karsia kalliin maalivahdin kohdalla kuluista, kun saman tasoinen yli puolet halvempi löytyy luukkua avaamasta.

Sä siis meinaat että ens vuonna pudotaan ekalla kierroksella, eiköhän Tapparan tavote ens kaudella oo kuuden joukossa ja mahollisesti mitalli peleissä. Siinä on aika kova paikka jos Säteri on ykkösenä, ei minkäänlaista kokemusta tosipeleissä ja siitä kun Säteri viä väsyy kovassa pelitahdissa tai loukkaantuu? Joo sitä varten on kakkos maalivahdit, niin si meillä joku aivan tuntematon tähti, no siinä si paranis toivoo että se osottautuu timantiksi. Onneks et oo kokoamassa todellakaan meiän joukkuetta, onneks siä on Leinonen joka ees joten kuten osaa hommansa.
Ite olen prkleen tyytyväinen että on kaksi loistavaa maalivahtia, jokka voi molemmat heittää maaliin. Ja playoffeissa Säteri voi si pelata joitain pelejä ja totutella koviin peleihin. Mun puolesta Lehto saa pelata joukkueessa uransa loppuun. Kuhan si se kohuttu palkka laskee, vaikka siihen 60 000e. Mut sekin on sun mielestäsi liikaa. Enkä pidä kyllä Lehdon palkkaa aivan kauheana Lehdon tasolle.

Mä oon aivan samaa mieltä! Meillä on kaksi hyvää maalivahtia ja tunnetusti lehto on erittäin hyvä play-offs maalivahti.
6.4 .2003
 103.39 3-4 Pirnes (Jaakko Uhlbäck )

Poissa tapsa34

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 3096
    • Profiili
Vs: Mika Lehto
« Vastaus #794 : Elokuu 21, 2009, 15:45:32 »
Mika Lehto tehnyt sopimuksen kasvattajaseuransa kanssa maalivahtivalmennuksesta. Mika käy sovittuina päivinä opastamassa VAPS:n junnuja tulevalla kaudella. On todella hieno juttu, että Mikalla riittää energiaa käydä auttamassa nuoruuden seuransa poikia. Nythän siltä voi sitten udella kuulumisia jäähallilla, kun siellä samoihin aikoihin ollaan! :D