Kirjoittaja Aihe: Peltonen & Belfour  (Luettu 9678 kertaa)

Poissa Trafan

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 4066
    • Profiili
Vs: Peltonen & Belfour
« Vastaus #15 : Huhtikuu 11, 2007, 09:17:28 »
Ville Peltonen tulossa Leijonien MM-leirille
Peltonen on tulossa MM-leirille, joka alkaa Helsingissä ensi maanantaina.
Ville on tervetullut vahvistus maajoukkueelle,
varsinkin koska hänen seurakaverinsa Olli Jokinen ja Montrealin Saku Koivu jättävät MM-kisat väliin loukkaantumisten takia.
Jokinen joutuu ensi viikolla ranneleikkaukseen ja Koivun kisamatkan estää silmäleikkaus.
Leijonien päävalmentajan Erkka Westerlundin mukaan Miamin tapahtumat eivät ole este Peltosen valinnalle 27. huhtikuuta käynnistyviin MM-kisoihin.
Aamulehti
Iltalehti
HS 8.4. : Silmäleikkaus estänee Saku Koivun MM-matkan
YLE 10.4. : Olli Jokinen sivuun MM-kisoista

Poissa H5N1

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 23
    • Profiili
Vs: Peltonen & Belfour
« Vastaus #16 : Huhtikuu 11, 2007, 10:54:14 »
Ja kaiken kaikkiaan, Ville vain toteutti jääkiekon kirjoittamatonta koodia; meidän maalivahtiahan ei tönitä. Ja kaiken lisäksi valitsi sen kaikista suurimman vastustajan.

fleury

  • Vieras
Vs: Peltonen & Belfour
« Vastaus #17 : Huhtikuu 11, 2007, 15:08:08 »
Bileissä sattuu ja tapahtuu . . .! Ei heikennä Peltosen panosta MM-joukkueessa.

tpk10

  • Vieras
Vs: Peltonen & Belfour
« Vastaus #18 : Huhtikuu 11, 2007, 19:36:44 »
Eddie = The Eagle Chigacon vuosinaan...eli toisinsanoen Jumala maalilla.

Miten Jumala voi sekoilla tuollasen kuolevaisen kanssa kun V.Peltonen, jonka suurin maineteko sijoittuu ajalle, jolloin ei NHL:n taistelevat jääkiekon ylivaltiaat olleet mukana!!!

Eddie Belfour ja Ville Peltonen... Sama asia kun minulle sanois samassa lauseessa Tappara ja ilvee...

Jos ette ymmärrä, niin syytön minä siihen olen!

nih...

Poissa Tapparafani Espoosta

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 67
    • Profiili
Vs: Peltonen & Belfour
« Vastaus #19 : Huhtikuu 12, 2007, 13:25:13 »
Eddie = The Eagle Chigacon vuosinaan...eli toisinsanoen Jumala maalilla.

Miten Jumala voi sekoilla tuollasen kuolevaisen kanssa kun V.Peltonen, jonka suurin maineteko sijoittuu ajalle, jolloin ei NHL:n taistelevat jääkiekon ylivaltiaat olleet mukana!!!

Eddie Belfour ja Ville Peltonen... Sama asia kun minulle sanois samassa lauseessa Tappara ja ilvee...

Jos ette ymmärrä, niin syytön minä siihen olen!

nih...

Väitätkö että Ville Peltonen ois huono änäriin!??! "No huh, huh"  Eikä Belfourkaan mikään jumala ole. Jos joku niin ehkä suippokorvaisuuden jumala.

Poissa TPR

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 523
    • Profiili
Vs: Peltonen & Belfour
« Vastaus #20 : Huhtikuu 12, 2007, 17:41:20 »

Poissa Trafan

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 4066
    • Profiili
Vs: Peltonen & Belfour
« Vastaus #21 : Huhtikuu 18, 2007, 15:42:01 »
Ville Peltonen on julkkis
"Tapahtuma, joka ei todellakaan ole minulle tyypillinen, on häpeällinen perheelleni ja koko seuralle (Florida Panthers).
Sitä pyydän anteeksi," Peltonen viittasi tapahtumiin Miamissa NHL-runkosarjakauden päätyttyä.
"Tästä eteen päin asia on osaltani kommentoitu. Nyt painotus on jääkiekossa ja keskitytään vain siihen," Peltonen kiteytti.

Peltonen sai karulla tavalla huomata olevansa julkkis, tavallisen sukankuluttajan törttöily päihtyneenä ei ikinä olisi päässyt lehtiin.
Ei ainakaan samalla tavalla "maailman uutiseksi". Kyllähän Ville varmaan tiesi, että likasankojournalistit revittävät riemuissaan
myyviä lööppejä kaikista julkkisten toilailuista, mutta että hänenkin. No, oppia ikä kaikki.
MTV3
Iltalehti