Kirjoittaja Aihe: Härmälä 2007  (Luettu 28325 kertaa)

Poissa Anikos

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 194
  • Moon oikias
    • Profiili
    • Suomalaiset etunimet
Härmälä 2007
« : Maaliskuu 23, 2007, 11:57:48 »
Kun kesälomakin jo alkoi niin eikös tämänkin ketjun voi jo aloittaa? :) Epäilenpä että tapaaminen sijoittuu jälleen Provinssiviikonlopulle eli viikko ennen juhannusta jolloin mä olen 90% varmuudella töissä. Mutta jos en olekaan niin paikalle koitan päästä. Josko tänä vuonna vihdoin...
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 02, 2008, 20:02:14 kirjoittanut Anikos »
Uskotko ufoihin?
Uskon. Älkääkä kysykö miksi, mä uskon kaikkeen. Jumalaankin. Sehän pelaa Tapparassa numerolla 8.

Poissa marjo

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 458
  • Roskasakki
    • Profiili
Vs: Härmälä 2007
« Vastaus #1 : Maaliskuu 23, 2007, 15:03:44 »
Noh pyydäppä se vapaaks. Sanot vaikka, et on mummun tädin kaiman 80v juhlat, joihin on pakko mennä :P
Eli ajankohta on aivan oikea  :)
14.8.08 Hakametsä 2 Blues-fania: " Täällä lukee seinässä monta kertaa I love Mika Lehto.. Vielä vaan pitäs tietää kuka se on ? "

Poissa Anikos

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 194
  • Moon oikias
    • Profiili
    • Suomalaiset etunimet
Vs: Härmälä 2007
« Vastaus #2 : Maaliskuu 23, 2007, 22:27:15 »
Joo, aina voi pyytää, eri asia on toteutuuko se... :) Ja kun pitäisi lasten synttäreiden takia saada jo edellinenkin vkonloppu vapaaksi, ei taida onnata. Mutta ainahan mä voin täällä fiilistellä ja toivoa. :) Josko tässä seuraavan vuoden aikana pääsis "isoksi pomoksi" niin ei tarttis tällasiakaan miettiä.
Uskotko ufoihin?
Uskon. Älkääkä kysykö miksi, mä uskon kaikkeen. Jumalaankin. Sehän pelaa Tapparassa numerolla 8.

Poissa Jamppis

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 110
    • Profiili
Vs: Härmälä 2007
« Vastaus #3 : Maaliskuu 24, 2007, 21:19:27 »
Kertokaapas myöskin Newbie:elle mistä on kyse, kuullostaan jonkin sortin taphtumasta on varmastikkin kyse.Mikäli on yleisestä tapahtumasta kyse niin pistäisiköhän joku tänne pienen mainoslauseen asiasta..
Koittakaa ymmärtää keskustelupalstojen vasta-alkajaa, että ei mielellään, "vi**n ääliö ota selvää" kommentteja.. :-*

Poissa Anikos

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 194
  • Moon oikias
    • Profiili
    • Suomalaiset etunimet
Vs: Härmälä 2007
« Vastaus #4 : Maaliskuu 24, 2007, 22:58:50 »
Koittakaa ymmärtää keskustelupalstojen vasta-alkajaa, että ei mielellään, "vi**n ääliö ota selvää" kommentteja.. :-*
Me ollaan marjon kanssa jo kasvettu noista kommenteista yli, kai... :)
Eli joo, Härmälässä on muistaakseni vuodesta 2003 asti vietetty viikko ennen juhannusta Tappara-fanien tapaamista. Lauantaina mennään, sunnuntaina toivon mukaan lähdetään. Käymäänkin vaan saa tulla. Ohjelmassa lentopallo tai vastaavaa, saunomista, laulamista ja juominkeja. Ei siis lasten juhla.
Jokainen paikalle halajava hoitaa itse mökin tai telttapaikan varaamisen tai muut kyydit. Jamit oli ainakin tuolloin legendaarisella "ekalla kerralla" aikas hupaisat. Myöhempinä vuosina ei allekirjoittanut ole valitettavasti päässyt osallistumaan mutta toivo elää vielä. :)
Uskotko ufoihin?
Uskon. Älkääkä kysykö miksi, mä uskon kaikkeen. Jumalaankin. Sehän pelaa Tapparassa numerolla 8.

MikkoJä

  • Vieras
Vs: Härmälä 2007
« Vastaus #5 : Maaliskuu 25, 2007, 15:01:26 »
Jaa mää taidan olla liian nuori  ::) . Olisihan sitä kiva tulla....

Poissa Anikos

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 194
  • Moon oikias
    • Profiili
    • Suomalaiset etunimet
Vs: Härmälä 2007
« Vastaus #6 : Maaliskuu 26, 2007, 05:14:37 »
^^Niin, mä en ainakaan uskalla luvata kenellekään alaikäiselle tätä tapaamista koska se ei täysin kuiva juhla ole... Jos joku viisaampi uskaltaa niin mikäs siinä sitten.
Uskotko ufoihin?
Uskon. Älkääkä kysykö miksi, mä uskon kaikkeen. Jumalaankin. Sehän pelaa Tapparassa numerolla 8.

Poissa Mari

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 152
    • Profiili
Vs: Härmälä 2007
« Vastaus #7 : Maaliskuu 26, 2007, 09:39:02 »
Alaikäinen ei saa vuokrattua mökkiä Härmälästä eikä telttapaikkaa et aikuisen pitää olla mukana ainakin näissä jutuissa..

Poissa Fiiu

  • Roskasakki-prospect
  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 117
    • Profiili
Vs: Härmälä 2007
« Vastaus #8 : Maaliskuu 26, 2007, 23:17:55 »
Ei siinä tapahtumassa sinänsä ole mitään mikä ei alaikäisille sopisi, poislukien iloliemet. Tavallaan siis omalla vastuulla paikalle, mutta kaikki ovat tervetulleita.

Poissa marjo

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 458
  • Roskasakki
    • Profiili
Vs: Härmälä 2007
« Vastaus #9 : Maaliskuu 27, 2007, 17:27:59 »
Joo eiköhän siellä kaikki muu toiminta ole sallittua, paitsi alkoholin nauttiminen... Aikaisempina vuosina on nuorempaa sakkia ollut päiväseltään mukana, esim. lentopalloo pelailemassa.
Illaksi ollaan porukalla vuokrattu saunaa ja keskitytty grillailuun ja muuhun mukavaan oleiluun yhdessä. Mökit todellakin jokainen hoitaa itsenäisesti, varatessa voi sanoa, että on Tappara-porukkaa, niin pääsee lähekkäin. Sieltä takaosasta leirintäaluetta on yleensä mökkejä ihmisillä ollut. Hauskaa on aina ollut, sen voi fiiukin todistaa ainakin viime vuodelta ;P
14.8.08 Hakametsä 2 Blues-fania: " Täällä lukee seinässä monta kertaa I love Mika Lehto.. Vielä vaan pitäs tietää kuka se on ? "

Poissa Fiiu

  • Roskasakki-prospect
  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 117
    • Profiili
Vs: Härmälä 2007
« Vastaus #10 : Maaliskuu 27, 2007, 17:36:47 »
Minkäs teet kun The Party Animal on paikalla? ;D

Poissa Anikos

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 194
  • Moon oikias
    • Profiili
    • Suomalaiset etunimet
Vs: Härmälä 2007
« Vastaus #11 : Maaliskuu 28, 2007, 08:45:33 »
Ei siinä tapahtumassa sinänsä ole mitään mikä ei alaikäisille sopisi, poislukien iloliemet. Tavallaan siis omalla vastuulla paikalle, mutta kaikki ovat tervetulleita.
Juu, tätä mä yritin sanoakin mutta ehkä hiukan kierrellen. :)
Uskotko ufoihin?
Uskon. Älkääkä kysykö miksi, mä uskon kaikkeen. Jumalaankin. Sehän pelaa Tapparassa numerolla 8.

Poissa klage

  • Global Moderator
  • Sr. Member
  • *****
  • Viestejä: 272
  • Hellsinki Rock City!
    • Profiili
    • Tappara Fanclub Helsinki
Vs: Härmälä 2007
« Vastaus #12 : Maaliskuu 28, 2007, 08:58:20 »
Paskat pileet, ainiin enhän mä koskaan ole päässyt paikalle, no joka tapauksessa paskat pileet. Odotan vaan, että kumpaakohan juhlaa siirretään ensin minun vuokseni, Provinssia vai Härmälän tapaamista. Jotainhan tälle on tehtävä. :)
Roskasakki - Vuodesta 2008

Poissa FORTUNA

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1635
  • Pappa#55 +143kg/Überlegenheit
    • Profiili
Vs: Härmälä 2007
« Vastaus #13 : Maaliskuu 28, 2007, 15:38:43 »
Joo eiköhän siellä kaikki muu toiminta ole sallittua, paitsi alkoholin nauttiminen... varatessa voi sanoa, että on Tappara-porukkaa, niin pääsee lähekkäin.

Kaikki mikä on kiellettyä kiinnostaa joten taidan "korkata" Härmälän ensimmäistä kertaa. Kuinkas lähekkäin tuolla varausmetodilla pääsee. ;)
Mökit näyttäisivät olevan kahden hengen(ruumiin) asumuksia 30€/yö. Onkos kenelläkään kokemuksia viereisestä hotellista, kuuluu leirintäalueeseen joten leirintäalueen palvelut käytettävissä? Onko kaukana siitä "lähekkäin" paikasta?

Vasemmassa laidassa on Stanley Cup –voittaja ja oikealla tuleva Stanley Cup –voittaja
- Välissä on sitten sellainen hiihtelijä...(Barkov Jr 2012-13)

Poissa Tinttu

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 17
    • Profiili
Vs: Härmälä 2007
« Vastaus #14 : Maaliskuu 29, 2007, 20:50:33 »
Jahas, oliskohan sitä tultava edustamaan Jyväskylää tänäkin vuonna. Vähän samoilla linjoilla Klagen kanssa, kumpaa siirretään ensin. Paha viikonloppu sinänsä.