Kirjoittaja Aihe: Tapparan kotisivut  (Luettu 167234 kertaa)

Poissa polvitaklaaja

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1214
  • Twat
    • Profiili
Vs: Tapparan kotisivut
« Vastaus #210 : Syyskuu 18, 2010, 11:05:44 »
Internet Explorer 8.lla jutun alla näkyy vain valkoinen laatikko. Safarilla taas alhaalla missä video pitäisi olla näkyy vain teksti: Liitännäinen puuttuu. Kiitos linkistä toivottavasti viitsit axe laittaa sen jatkossakin.

Safariin vain sitten sen liitännäisen asennusta kehiin, hyvin toimii ainakin itsellä Mac OSX 10.6.4 ja Safarin versiolla 5.0.2.
"Mikä jätkä sää oot kun etsää osaa puhua etkä sää osaa pelata, niin mikäs tää sun juttus oikein on?" Ville Nieminen Siim Liivikille ajassa 60:00 ekassa pleijari pelissä 2013..

Poissa seminologi

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 118
    • Profiili
Vs: Tapparan kotisivut
« Vastaus #211 : Syyskuu 18, 2010, 11:12:48 »
Veikon kanssa samaa mieltä, nyt on Tapparalla viimeisen päälle komeat sivut. Respect.

Poissa Ljpp

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2748
    • Profiili
Vs: Tapparan kotisivut
« Vastaus #212 : Syyskuu 18, 2010, 11:14:28 »
Erinomaista että videoiden julkaisualustaksi on vihdoin saatu YouTube - tätähän olen itse ehdotellut jo parin vuoden ajan. Tuuba kun itsessään on jo hyvä markkinointikanava.

Toivottavasti sinne saadaan myös Tapparan sisääntulovideo ja Ojas-trbuuttikin olisi komea saada, jos vain tekijänoikeudet sen sallivat?

Ja Flashin korvaamisesta paremmalla sen verran, että YouTuben HTML5 versiohan on jo kehitysvaiheessa, joten tulevaisuudessa tämäkin asia tulee parantumaan ilman julkaisualustan vaihtoa.
Tappara.co - osallistu yhteisöprojektiin!

Poissa TPR

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 523
    • Profiili
Vs: Tapparan kotisivut
« Vastaus #213 : Syyskuu 18, 2010, 12:02:08 »
Ja Flashin korvaamisesta paremmalla sen verran, että YouTuben HTML5 versiohan on jo kehitysvaiheessa, joten tulevaisuudessa tämäkin asia tulee parantumaan ilman julkaisualustan vaihtoa.
Offtopickia sen verran että nuokin Tapparan videot näkee jo HTML5-muodossa jos on yhteensopiva selain ja käy täällä liittymässä betaan:

www.youtube.com/html5

Poissa Mailman

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 121
    • Profiili
Vs: Tapparan kotisivut
« Vastaus #214 : Syyskuu 20, 2010, 21:14:35 »
Kovin pieni asia, mutta historiaosion Tapparan kaikkien aikojen runkosarjan pistepörssin vieressä olevat Top 10:n kuvat eivät ainakaan Chromella toimi. Pleijaripörssin vieressä kuvat sen sijaan näkyvät.

Poissa Z-16

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2683
    • Profiili
Vs: Tapparan kotisivut
« Vastaus #215 : Syyskuu 20, 2010, 22:24:44 »
Mista kohtaa sivuilta loytyy ukkojen pisteporssi ja muut kauden tilastot, en kauheasti ole keriinny perehtyyn, mut ainakaan ei ole OTTELUT osiossa, mun mielesta kuten ennen oli.
#8 Ojanen on kingi!

Poissa axe

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1625
    • Profiili
Vs: Tapparan kotisivut
« Vastaus #216 : Syyskuu 21, 2010, 07:20:34 »
Mista kohtaa sivuilta loytyy ukkojen pisteporssi ja muut kauden tilastot, en kauheasti ole keriinny perehtyyn, mut ainakaan ei ole OTTELUT osiossa, mun mielesta kuten ennen oli.

Vielä ei ole saatu rakennettua sille paikkaa, tulossa kuitenkin on.

Poissa Rausku

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 213
    • Profiili
Vs: Tapparan kotisivut
« Vastaus #217 : Syyskuu 21, 2010, 08:32:59 »
Muuta pahaa sanottavaa ei ole, kun että tuo ihmeellinen scrollaus-ongelma jatkuu ainakin minulla. Eli kun yrittää vierittää sivuja alaspäin niin aika tahmeasti toimii. Selaimena on käytössä Firefoxin uusin versio, käyttiksenä Win 7 Ultimate 64-bit. Kummallista sinänsä, että toisella koneella tätä ongelmaa ei ole, ja ainoa ero on että siinä on käytössä Win 7 Home 64-bit. Omituista.
The only easy day was yesterday

Poissa 4_TRA

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 3246
    • Profiili
Vs: Tapparan kotisivut
« Vastaus #218 : Syyskuu 21, 2010, 08:41:46 »
Selaimena on käytössä Firefoxin uusin versio, käyttiksenä Win 7 Ultimate 64-bit.
Sama kokoonpano toimii ok. Onko win 7 ultimate, en muista mutta 64-bit kuitenkin.

Poissa polvitaklaaja

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1214
  • Twat
    • Profiili
Vs: Tapparan kotisivut
« Vastaus #219 : Syyskuu 21, 2010, 19:53:39 »
Vielä ei ole saatu rakennettua sille paikkaa, tulossa kuitenkin on.

Hieno homma!

Tuli vain mieleen, olisko hyvä idea (tai edes mahdollinen) jos sivuilla saataisiin Loukkaantuneiden lista ja/tai Ketjukombinaatiot? Ajatus lähti siitä kun esim. Oilersin sivuilla on "Injury Report" sekä "Line combinations" (mun mielestä Line combinations on uusi piirre). Tietysti poissaolijoiden lista on helppo rakentaa mutta en tiedä sitten tuosta toisesta...
"Mikä jätkä sää oot kun etsää osaa puhua etkä sää osaa pelata, niin mikäs tää sun juttus oikein on?" Ville Nieminen Siim Liivikille ajassa 60:00 ekassa pleijari pelissä 2013..

Poissa Z-16

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2683
    • Profiili
Vs: Tapparan kotisivut
« Vastaus #220 : Syyskuu 21, 2010, 20:31:18 »
Mista kohtaa sivuilta loytyy ukkojen pisteporssi ja muut kauden tilastot, en kauheasti ole keriinny perehtyyn, mut ainakaan ei ole OTTELUT osiossa, mun mielesta kuten ennen oli.

Vielä ei ole saatu rakennettua sille paikkaa, tulossa kuitenkin on.

Joo, tänään kun katoin ja siellä oli jo linkit tilastoihin, niin rupes tuleen epäluuloinen olo, että onko tulossa nyt jo sokeaksi, täältä sain varmistuksen ettei ole pelkoa ainakaan vielä.
#8 Ojanen on kingi!

Poissa Mailman

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 121
    • Profiili
Vs: Tapparan kotisivut
« Vastaus #221 : Syyskuu 21, 2010, 23:12:01 »
Vielä ehdotus yhden pienen ulkoasujutun fiksaamiseksi.

Ottelusivulla on jo aikaisempina kausina käytetty sinänsä kivoja vihreitä tai punaisia pallukoita symboloimaan voitettuja ja karanneita pisteitä. Ihan OK, kannattaa jatkaa. Nykyisessä versiossa itse ottelutulos on kuitenkin hassusti allekkain. Se ei näytä hyvältä. Lienee tilastakin kyse, mutta sitähän saisi lisää, kun poistaisi jo pelattujen otteluiden alkamisajat. Ei tuolla kellonlyömällä enää jälkikäteen oo merkitystä. Tarpeellinen ja oleellinen tieto on pelkkä päivämäärä. Tulevissa peleissä tietysti kellonaikakin.

Eli. Pelattujen otteluiden kellonaika pois ja siihen tilaan pallorivistö. Sen jälkeen sitten ottelutulos normaalisti malliin 4-2 (1-1, 2-1, 1-0).

Osoittaa sivu-uudistuksen erinomaista onnistumista, että tämmösetkin detaljit tulee mieleen parannuksina  :)

Edit. Näköjään tuo edellä kuvattu "ongelma" on selainkohtainen. Firefoxilla tulos näkyy siististi, mutta Chromella ja Explorerilla lopputulos on allekkain. Se ja sama, kovin pienestä jutusta on kyse.
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 23, 2010, 07:46:54 kirjoittanut Mailman »

Poissa TPR

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 523
    • Profiili
Vs: Tapparan kotisivut
« Vastaus #222 : Syyskuu 29, 2010, 21:09:36 »
Sivut ovat näköjään tällä hetkellä kapeammat ja tällöin scrollaus Firefoxilla sujuu normaalin nopeasti.

Ottelukuvat ovat erittäin laadukkaita ja tarpeeksi isoja. Jos saisin itse valita, laittaisin kaikki pikkukuvat samalle sivulle jotta ne näkisi kerralla ja poistaisin hitaan valkoisen taustan koonmuutoksen.

Poissa forrest

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 946
    • Profiili
Vs: Tapparan kotisivut
« Vastaus #223 : Lokakuu 02, 2010, 10:48:10 »
Itse sain tahmaavan scrollauksen lähes normaaliksi blokkaamalla sivuston taustakuvan. Ei se nopeus vieläkään ole aivan yhtä nopea kuin millään muilla sivuilla, mutta selvästi inhimillisempi. Käytössä XP ja viimeisin Firefox (ei beta).

Poissa black river

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 2
    • Profiili
Vs: Tapparan kotisivut
« Vastaus #224 : Lokakuu 02, 2010, 12:42:22 »
Pilkunviilausta: etusivun ennakon ja tulossa -boksin alareunat eivät ole samalla tasolla. Häiritsee silmää. Hienot sivut muuten!