Kirjoittaja Aihe: "Etäfanit"  (Luettu 8881 kertaa)

Poissa Anikos

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 194
  • Moon oikias
    • Profiili
    • Suomalaiset etunimet
"Etäfanit"
« : Helmikuu 03, 2007, 01:59:09 »
Miten kummassa pysyy ajan tasalla jos ei yksinkertaisesti pääse/ehdi peleihin eikä omaa Canal Digitalia? Nelosen hikiset "raportitkin" jää usein katsomatta "otollisten" työvuorojen takia. Miten ihmeessä muut sen tekee?
nimim. *unelmoi vielä joskus pääsevänsä peliin, ehkä sitten eläkkeellä...*
Uskotko ufoihin?
Uskon. Älkääkä kysykö miksi, mä uskon kaikkeen. Jumalaankin. Sehän pelaa Tapparassa numerolla 8.

Poissa Luuseri

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1356
    • Profiili
Vs: "Etäfanit"
« Vastaus #1 : Helmikuu 03, 2007, 09:41:10 »
Jep, tiedän tunteen. Mulla se on pakon edessä mennyt siihen, että kuuntelen vaan netin kautta selostukset (aina) ja sitten tietysti kyylään Canalin pelit. Matseihin kun ei pääse niin ei pääse. Samaten otteluseurannassa tulee pyörittyä aktiivisesti pelien aikaan.

Jos noihin ei ole mahdollisuutta niin sitten pitää vaan tonkia netistä jälkikäteen kaikki tiedot, katella videonpätkät ja maalikimarat. Karua mutta totta.
"Kerran vielä, Janne".
"Jaa ei enää?" No sitten paita kattoon!"

Patu

  • Vieras
Vs: "Etäfanit"
« Vastaus #2 : Helmikuu 03, 2007, 09:43:19 »
Organisointikysymys se vaan on.

Poissa DON

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 347
    • Profiili
Vs: "Etäfanit"
« Vastaus #3 : Helmikuu 03, 2007, 10:20:40 »
teksti-tv ja wap

Poissa Annilieh

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 260
    • Profiili
Vs: "Etäfanit"
« Vastaus #4 : Helmikuu 03, 2007, 11:38:30 »
Kotiotteluissa on tällä kaudella tullut käytyä ihan kiitettävästi, mutta vieraspelit pitääkin sitten
kuunnella radiosta. Canalia ei meilläkään oo, sääli sinänsä.
Neloselta katson aina tiistai-, torstai- ja lauantai-iltaisin kaikki maalit. Ja sunnuntaina sen Viikkomakasiinin.


Jep, tiedän tunteen. Mulla se on pakon edessä mennyt siihen, että kuuntelen vaan netin kautta selostukset (aina) ja sitten tietysti kyylään Canalin pelit. Matseihin kun ei pääse niin ei pääse. Samaten otteluseurannassa tulee pyörittyä aktiivisesti pelien aikaan.

Jos noihin ei ole mahdollisuutta niin sitten pitää vaan tonkia netistä jälkikäteen kaikki tiedot, katella videonpätkät ja maalikimarat. Karua mutta totta.

Niinpä, karua mutta totta.


Poissa klage

  • Global Moderator
  • Sr. Member
  • *****
  • Viestejä: 272
  • Hellsinki Rock City!
    • Profiili
    • Tappara Fanclub Helsinki
Vs: "Etäfanit"
« Vastaus #5 : Helmikuu 03, 2007, 16:02:55 »
Mahdollisimman monta peliä paikanpäällä, Canal+, netti, TV:n urheilulähetykset, puhelin, lehdet ja tietysti kiekkokeskustelut ihmisten kanssa aina paikan tullen... näillä pysyy hyvin kartalla jopa täältä maalta eli Vantaalta.
Roskasakki - Vuodesta 2008

Kimble

  • Vieras
Vs: "Etäfanit"
« Vastaus #6 : Helmikuu 03, 2007, 20:13:33 »
Miksiköhän on loppuneet täältä etelä-pohjanmaalta reissut tapparan matseihin??? Juuri kun pääsin muuttamaan tänne Seinäjoelle ja olisin hypänny mukaan reissuun! Eikös viime kaudella täältä joku bussi kulkenut?

Tsemppari

  • Vieras
Vs: "Etäfanit"
« Vastaus #7 : Helmikuu 03, 2007, 20:31:53 »
Juu viime kaudella kyllä kuljetus sieltäkin päin tuli. Varsinaista vastausta kysymykseen en osaa sanoa. Olisikohan vaan ollut porukkaa liian vähän niillä reissuilla mukana...

Poissa Dolphin

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 93
    • Profiili
Vs: "Etäfanit"
« Vastaus #8 : Helmikuu 03, 2007, 21:29:29 »
Jaa-a, no meillä täällä kaakonkulmalla seurataan Tapparan matsit Canalilta, kun "rakkaat" appivanhemmat sellaisen kortin meille yllättäen eräänä päivänä kiikuttivat. Toki matseja pyritään käydä katsomassa ihan paikanpäälläkin niin paljon kuin vaan on mahdollista, koska kausikortitkin taskussa ovat. Työt vaan häiritsee tuota vapaa-ajan viettoa liikaa, joten vähiin on jäänyt Hakametsässä vierailut.

Tähänkin tilanteeseen on vaan pitänyt jotenkin yrittää sopeutua, varsinkin meikäläisen joka ehti noin 13 vuotta nähdä paikanpäältä muutamaa peliä vaille kaikki kotimatsit ja hirmusen määrän vierasmatseja. No, kaikkeen tottuu näköjään.

Poissa Anikos

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 194
  • Moon oikias
    • Profiili
    • Suomalaiset etunimet
Vs: "Etäfanit"
« Vastaus #9 : Helmikuu 04, 2007, 01:24:32 »
Miksiköhän on loppuneet täältä etelä-pohjanmaalta reissut tapparan matseihin??? Juuri kun pääsin muuttamaan tänne Seinäjoelle ja olisin hypänny mukaan reissuun! Eikös viime kaudella täältä joku bussi kulkenut?
Jaa-a, tosiaan lauantailöylyihin oli järjestetty matkoja. Nyt näytti olevat joku Osuuspankin reissu maaliskuussa. :) Pitäiskö siihen matkaan lähtee, verestään muistoja teinien keskelle? :D
Jos mun muu elämä joskus antaa myöten, mä en näkis ollenkaan hulluna ajatuksena jotain alajaoston tynkää alkaa järjesteleen tännekin koska E-P tuntuu olevan aika Tappara-henkinen alue... (Sjoella oli yhdessä kangaskaupassa parisen vuotta sitten myynnissä Tapparan fanipaitoja... :o )
Uskotko ufoihin?
Uskon. Älkääkä kysykö miksi, mä uskon kaikkeen. Jumalaankin. Sehän pelaa Tapparassa numerolla 8.

Poissa Wille

  • Pappateam
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1342
    • Profiili
Vs: "Etäfanit"
« Vastaus #10 : Helmikuu 04, 2007, 01:43:48 »
Vedän keskustelun vierestä, mutta silti aiheesta.

Olen näillä lyhyillä ja pitkillä reissuilla puhunut Kotkan ja Helsingin alajaostojen ihmisten sekä monien muiden paikkakuntien upeiden Tappara-fanien kanssa siitä,  mikä vetää Tapparaan ja mikä sen koko touhun aiheuttaa. Toki meillä "lähifaneilla" on paljon helpompi asema, mutta minä todellakin sydämestäni arvostan kaikkia niitä ihmisiä, jotka haluavat, jaksavat ja kykenevät tulemaan Tapparan peleihin kautta Suomen. Osa näistä tietää henkilökohtaisesti minun arvostuksen, mutta kaikille niille joille en ole vielä henk.koht. kyennyt sanomaan arvostustani; Te olette Faneja! Huhuja olen kuullut jopa tietystä ryhmittymästä Lohjalla...

Tapparan fanien ei tarvitse katsomossa huutaa mistä kaupungista olemme, Tappara on koko Suomen asia. Oulussa joku voi tästä ottaa pultin otsaan, mutta eipä välitetä. Mehän viedään niiltä puoli Suomea.

edit: lisäsin yhden teen
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 04, 2007, 01:58:58 kirjoittanut Wille »
Äijät nää, ei suostu enää häviään: Willen jengi, Roskasakki, Pappateam, Glad to be a Janari

Poissa Anikos

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 194
  • Moon oikias
    • Profiili
    • Suomalaiset etunimet
Vs: "Etäfanit"
« Vastaus #11 : Helmikuu 04, 2007, 01:53:16 »
Osa näistä tietää henkilökohtaisesti minun arvostuksen, mutta kaikille niille joille en ole vielä henk.koht. kyennyt sanomaan arvostustani; Te olette Faneja!
Saako arvostuksen jos hilluu Seinäjoen kaupungilla pelin jälkeisenä päivänä Tappara-villapaita päällä? Oli siinä Alkon nurkilla hilluvilla teineillä katselemista... :D
Uskotko ufoihin?
Uskon. Älkääkä kysykö miksi, mä uskon kaikkeen. Jumalaankin. Sehän pelaa Tapparassa numerolla 8.

Poissa Wille

  • Pappateam
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1342
    • Profiili
Vs: "Etäfanit"
« Vastaus #12 : Helmikuu 04, 2007, 02:01:45 »
Saako arvostuksen jos hilluu Seinäjoen kaupungilla pelin jälkeisenä päivänä Tappara-villapaita päällä?
Ilman muuta, eihän tuommoista tarvi kysyä. Upeata, ihmiset, upeata.
Äijät nää, ei suostu enää häviään: Willen jengi, Roskasakki, Pappateam, Glad to be a Janari

Kimble

  • Vieras
Vs: "Etäfanit"
« Vastaus #13 : Helmikuu 04, 2007, 20:44:18 »
Alajaostp Seinäjoelle!!!! Loistava idea......! Mukana heti  :o

Poissa Kyljys

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 375
    • Profiili
Vs: "Etäfanit"
« Vastaus #14 : Helmikuu 04, 2007, 21:41:08 »
Itse olen myös pohjanmaalta, Ilmajoelta..

Kyllä mä oon onneks saanu järjestettyä aikaa peleihin hyvin ainaki toistaiseks ku harvemmin noita työesteitäkään meikäläisellä on kun kerran vielä kouluja käydään  :).. Tosin kyllä välillä pitää niitä töitäkin tehdä kun kerran junat ei tuola ilmaseks ajele.. Kaikki kotimatsit tällä kaudella nähtynä ja jokunen vieraspelikin on tainnut tulla matkalla.. Huonoja puoliahan tässä kulkemisessa on, että kauden aikana tulee istuttua jo pelkästään junassa rapia viikko ja sitten vielä jos Tappara sattuu häviämään heikolla pelillä niin kyllähän siinä vitutus alkaa joskus paluumatkalla nousta, mutta sitten kun tulee voittoja ja pelikulkee niin kyllähän se matka menee mukavasti.. Ehkä ikävin puoli tässä matkustamisessa on että se maksaa hunajaa, mutta rahaahan se vaan on.. Sitä ne on sukulaisetki sanoneet että kaikki rahat siinä menevät, mutta eipä ole vielä menneet..
Köyhä säästää.