Kirjoittaja Aihe: Brian White  (Luettu 31217 kertaa)

Poissa coly

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 3368
    • Profiili
Brian White
« : Tammikuu 07, 2006, 23:43:38 »
Päätin avata miehestä ketjun,koska siitä ei ole.

Enemmän Whitea paikanpäällä nähneet voivat kommentoida miehen esityksiä jatkossa.

Itseeni Whiten peli Porissa teki tänään vaikutuksen,silloin kuin oli kentällä. Todella varmaa peruspeliä ja ei virheitä,harmi että 2.erässä tullut jäähy sotki pelin Whiten osalta,joka antoi oikeastaan yhden kunnon taklauksen josta tuli boksia ja käytöskymppi päälle. Mielestäni taklaus oli puhdas,mutta lähempänä olleet voivat sanoa oliko se sitä. Saisi taklata enemmän,kun voimaa siihen kuitenkin on niin hyvää tulee. Ei todellakaan mikään kiekollinen puolustaja,mutta mielestäni White täyttää paikkansa erinomaisesti joukkueessa.


marusak

  • Vieras
Vs: Brian White
« Vastaus #1 : Tammikuu 07, 2006, 23:57:38 »
Päätin avata miehestä ketjun,koska siitä ei ole.

Enemmän Whitea paikanpäällä nähneet voivat kommentoida miehen esityksiä jatkossa.

Itseeni Whiten peli Porissa teki tänään vaikutuksen,silloin kuin oli kentällä. Todella varmaa peruspeliä ja ei virheitä,harmi että 2.erässä tullut jäähy sotki pelin Whiten osalta,joka antoi oikeastaan yhden kunnon taklauksen josta tuli boksia ja käytöskymppi päälle. Mielestäni taklaus oli puhdas,mutta lähempänä olleet voivat sanoa oliko se sitä. Saisi taklata enemmän,kun voimaa siihen kuitenkin on niin hyvää tulee. Ei todellakaan mikään kiekollinen puolustaja,mutta mielestäni White täyttää paikkansa erinomaisesti joukkueessa.
Juu pelas hyvin ja se oli mun mielestä ihan puhdas taklaus  ja pelas kolmannessa erässä yv:ttä loppu minuutteilla ihan luultavasti sen takia jos se nikke rupee riehuun ja oli menossa vaihtoon kun hänen pakkikaveri ol menossa ja luultavasti rautakorpi  käski takas


Edit: muokkasin lainauksen kuntoon, jäi ensin epäselväksi tuo että oliko kyseessä pelkkä lainaus vai ihan asiaakin mukana. -Fiiu
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 08, 2006, 00:27:48 kirjoittanut Fiiu »

Poissa baldie

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1672
  • LOL
    • Profiili
Vs: Brian White
« Vastaus #2 : Tammikuu 08, 2006, 00:03:19 »
Sitä ihmettelen minä ja moni muu varmaankin, että kuinka mies on voinut pelata 34 matsia saamatta edes puhumalla itselleen sitä ensimmäistäkään syöttöpistettä.
Jäsen 27
"Vastus Ratinassa tulee olemaan kovin mahdollinen, "legendojen" 16 mestaruudesta vaatimattomat 13 on saavutettu ulkojäillä"

Poissa coly

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 3368
    • Profiili
Vs: Brian White
« Vastaus #3 : Tammikuu 08, 2006, 00:26:40 »
Sitä ihmettelen minä ja moni muu varmaankin, että kuinka mies on voinut pelata 34 matsia saamatta edes puhumalla itselleen sitä ensimmäistäkään syöttöpistettä.

Se on kyllä totta. Kaukana ollaan Heleniuksen pistemääristä  :)

Poissa JH75

  • Roskasakki
  • Global Moderator
  • Sr. Member
  • *****
  • Viestejä: 350
    • Profiili
    • Tappara
Vs: Brian White
« Vastaus #4 : Tammikuu 08, 2006, 15:34:51 »
White on täyttänyt suurin piirtein ne odotukset, jotka häneen aikanaan asetin. Vanhalla palstalla taisi olla Whiten tilastohistoriaakin. Taisi olla aika hiljaista tehopisteiden suhteen edellisilläkin kausilla, jos oikein muistan. Itse en odottanut ainakaan kovia tehoja.

Mulle tulee Whitesta mieleen Sean O'Brien. O'Brienin ei juuri pelillisillä taidoillaan loistanut ja mies taisi olla parhaimmillaan kiekon kanssa, kun noukki pitkät kiekot jäästä linjatuomareille. Itsellä muistuu vielä mieleen tapaus, kun O'Brien ilmaisi Antti Törmäselle mielipiteensä tämän pelitavasta. Tuon tapauksen muistanee joku muukin tällä palstalla.

Whitekaan ei kiekollisilla taidoillaan häikäise. Itse epäilen, että White on juuri se pelaaja, joka puuttuu asiaan, kun tarvetta ilmenee. Tätä ei ole kuitenkaan vielä näytetty toteen. Whitea on sanottu ammattimieheksi. Uskoisin, ettei hänellä ole tarvetta testata, kuka on kaukalon kovin nyrkkisankari. Hän ei myöskään lähde tappelemaan, kun se on joukkueen edun vastaista. Huomasin edellisessä Tappara-Ässät-pelissä, että Nielikäisellä oli jotain asiaa Whitelle. Silloin asia jäi juttelun asteelle. Viimeksi Blues-pelissä kiinnitin huomiota, että White ei juuri liikahtanut kovienkaan Blues-taklausten voimasta. Taklaaja itse lensi yleensä kuin märkä rätti vastakkaiseen suuntaan. Whitea ei peluutettu sattumalta loppuhetkillä ylivoimassa Porissa Ässiä vastaan. Luulen, että ainoa tehtävä on ollut katsoa, ettei pelikavereille tapahdu mitään. Tähän on tuskin annettu edes ohjetta, vaan White olisi luultavasti hoitanut homman itse. Ilmeisesti Ässien aikalisä ajoi saman asian ja Whiten kykyjä tällä osastolla ei nähty.

Poissa Henkka

  • aasian tuntija
  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 736
  • I quarantee we will...
    • Profiili
Vs: Brian White
« Vastaus #5 : Tammikuu 09, 2006, 00:00:47 »
Sitä ihmettelen minä ja moni muu varmaankin, että kuinka mies on voinut pelata 34 matsia saamatta edes puhumalla itselleen sitä ensimmäistäkään syöttöpistettä.

No koko kaudenhan mies on pelannut sen super-tehokkaan Öhmanin ketjun takana. Siinä niitä syöttöpisteitä ropisee helposti.
"Se on ihmiset sillä lailla, että oli siellä kirvesnuttujen alla ketä hyvänsä, niin heitä mennään kannustamaan, eikä itketä joukkueen paskuutta, sillä Tappara on aina terästä."
-ajl

demonmixu

  • Vieras
Vs: Brian White
« Vastaus #6 : Tammikuu 09, 2006, 02:16:59 »
Aluksi tuntu siltä että ainakun white on kentällä niin omassa päässä helisee ja että sieltä ei tehoja tule näkyviin. Tosin sittemmin white on pelannut ihan vahvasti ja lunastanut sen paikan ettei sitä kiekollista peliä niin tarvitse pelata, kun vain pelaa joukkueen edun mukaisesti.

Poissa toippari

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 27
    • Profiili
Vs: Brian White
« Vastaus #7 : Tammikuu 09, 2006, 18:44:34 »
Mistäs syystä White ei pelaa tänään, tuliko kympit täyteen edellisessä pelissä?

Poissa Jalmus

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 300
  • Basisti luojan armosta huolimatta
    • Profiili
    • Oma sivuni
Vs: Brian White
« Vastaus #8 : Tammikuu 09, 2006, 19:08:36 »
Mistäs syystä White ei pelaa tänään, tuliko kympit täyteen edellisessä pelissä?

Kympit täynnä.
...ja tämä on sitten vain yhden miehen mielipide.

Poissa Keyman

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 904
    • Profiili
Vs: Brian White
« Vastaus #9 : Tammikuu 14, 2006, 23:09:48 »
Alkaa pikku hiljaa ymmärrys loppua Whiten suhteen. Onko herra todellakin tarpeellinen varsinkaan, kun mies pelaa ulkomaalais"vahvistuksen" statuksella. Tehopisteet 0+0 ja tehotilastossa lukema -2 (ennen tätä iltaa). Haloo!

Ja kaiken lisäksi, kun tässä on koko ajan odottanut kehittymistä ja parempia otteita niin viime peleissä mies on ollut katsomoon nähtynä surkea.

Vieläkö ehtisi vaihtaa parempaan? Jos niitä nykymarkkinoilla on edes tarjolla.




Poissa Jartze

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 84
    • Profiili
Vs: Brian White
« Vastaus #10 : Tammikuu 15, 2006, 00:06:48 »
-Moderaattori on poistanut tämän viestin-

Viestissä saa olla myös järkevää sisältöä
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 15, 2006, 00:58:39 kirjoittanut Moderaattori »

Poissa Lare

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 950
    • Profiili
Vs: Brian White
« Vastaus #11 : Tammikuu 16, 2006, 16:09:14 »
Alkaa pikku hiljaa ymmärrys loppua Whiten suhteen. Onko herra todellakin tarpeellinen varsinkaan, kun mies pelaa ulkomaalais"vahvistuksen" statuksella. Tehopisteet 0+0 ja tehotilastossa lukema -2 (ennen tätä iltaa). Haloo!

Ja kaiken lisäksi, kun tässä on koko ajan odottanut kehittymistä ja parempia otteita niin viime peleissä mies on ollut katsomoon nähtynä surkea.

Vieläkö ehtisi vaihtaa parempaan? Jos niitä nykymarkkinoilla on edes tarjolla.

Itse olen miettinyt viimeisen kahden kuukauden ajan syitä siihen, miksi Brian White on yhä joukkueessa mukana. Täälläkin monet kehuu kuinka se pelaa niin uskomattoman varmasti jne., ja kuinka tärkeä lenkki kaveri on joukkueessa. Harmi vain, ettei mies kyllä ainakaan minun silmieni nähden ole esittänyt yhtään mitään kentällä. White on puolustava puolustaja, joka ei taklaa, ei saa avattua kiekkoa omille ja liikkuu hitaasti. Plus-miinus sarjan kärkipään joukkueessa miinuksella. Tehopisteet 0+0.

Brian White ei täytä millään mittapuulla ulkomaalaisen pelaajan vaadittavaa tasoa. Väitän kivenkovaa, että Pukka, Halme tai Mäntymaa pystyisi pelaamaan aivan samanlaisessa roolissa - ja he saattaisivat onnistua jopa paremmin. Joko White on aivan mielettömän halpa, tai sitten.. Niinpä, kaiken järjen mukaan mies on lähes ilmainen. En usko, että pelaisi enää joukkueessa, jos tulisi vielä kaiken hyvän lisäksi kalliiksi Tapparalle.

Tarkkuutta siihen "scouttaukseen" (?) !

Poissa TBK

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 189
    • Profiili
Vs: Brian White
« Vastaus #12 : Tammikuu 16, 2006, 17:04:36 »

White on puolustava puolustaja, joka ei taklaa...
Minun muistikuvieni mukaan White saa aika tiuhaan juuri näitä "taklausjäähyjä". Laitataklaus, kyynerpäätaklaus, jne.
Nēmō enim fere saltat sobrius, nisī forte īnsānit.

Poissa Hannu H

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 163
    • Profiili
Vs: Brian White
« Vastaus #13 : Tammikuu 16, 2006, 17:52:10 »

White on puolustava puolustaja, joka ei taklaa...
Minun muistikuvieni mukaan White saa aika tiuhaan juuri näitä "taklausjäähyjä". Laitataklaus, kyynerpäätaklaus, jne.

Niin no ainakin siinä viimeisessä IFK-pelissä tuli jokunen minuutti kyseisistä syistä, mutta mun mielestä White saisi taklata enemmänkin. Tietynlainen flegmaattisuus vaivaa välillä ja vaikka rauhallisuus on tärkeä ominaisuus, vie White tätä osa-aluetta välillä liian pitkälle.

Mutta yksi asia, jossa White on joukkueen ykkösmies, on taklausten vastaanottaminen. On hienoa seurata, kuinka White ottaa niittejä vastaan taklaajan koosta riippumatta. Aika usein lähtee Whiteä taklannut kaiffari omalle lentoradalleen. Taitolaji tämäkin ja tärkeä osa fyysistä peliä.

Kiekollisesta pelistä ei Whiten kohdalla voi juuri puhua, eikä miestä siihen rooliin ole hankittukaan. Tässä nyt tulee aikaisempienkin kommenttien toistoa, mutta mihinkäs tästä pääsee. Peruspakki, joka saisi lisätä terävyyttä otteisiinsa, jos sitä potentiaalia ylipäätään enempään löytyy. Jotenkin tuntuu siltä, ettei White ole vielä näyttänyt kaikkea osaamistaan. Toisaalta taas aikaa on ainakin annettu. Kärsivällisyyttä tarvitaan ja tässä voisi olla myös yksi niistä tärkeistä lenkeistä, kun pelataan kovia pelejä paikasta auringossa.

Poissa coly

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 3368
    • Profiili
Vs: Brian White
« Vastaus #14 : Tammikuu 16, 2006, 18:01:31 »
Itse en ole montaa kertaa Whitea nähnyt livenä,mutta ainakin niissä peleissä ollut hyvä. Ei mitään valittamista.

Eiköhän Tapparalla jo pistelinkoja ole pakistossa; Puistola,Kauppinen,Mäntylä. Ei kaikki pelaajatyypit voi olla samasta muotista tehtyjä joukkueessa. Itse ainakin toivon et White jatkaa loppuun asti.