Kirjoittaja Aihe: Brian White  (Luettu 31218 kertaa)

Poissa Lare

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 950
    • Profiili
Vs: Brian White
« Vastaus #30 : Maaliskuu 11, 2006, 22:25:58 »
Jotenkin tuli heti White mieleen yksittäisenä nimenä, kun PreGemen haastattelussa Jukka sanoi pakistossa olevan vielä käyttämätöntä potentiaalia. Toki siellä on muitakin, mutta juuri tämä Whiten fyysinen rooli on jäänyt välillä aikalailla puolivillaiseksi. Liikkeessä on jo tapahtunut parannusta, mutta myös tällä osa-alueella ei olisi häpeä ottaa lisäpotkuja. Vieläkin välillä yllättävän flegmaattinen äijä. Luulisi viimeistään pleijareissa laittavan kaiken osaamisensa todenteolla likoon. Itte ainakin uskon, että on vielä tärkeä lenkki omassa roolissaan, kun pelit ja panokset kovenee. Toivoa ainakin sopii.

Mulle tuli lisäpotentiaalista mieleen heti lähinnä Mäntylä ja Kauppinen. White on potentiaalinsa näyttänyt - kaverin pitäisi mielestäni istua penkin päässä, eikä säheltää ja pehmoilla siellä kentällä. Tätä mieltä olen ollut siitä lähtien, kun White solmi loppukauden mittaisen sopimuksen Tapparan kanssa.

marusak

  • Vieras
Vs: Brian White
« Vastaus #31 : Maaliskuu 11, 2006, 23:39:24 »
Jotenkin tuli heti White mieleen yksittäisenä nimenä, kun PreGemen haastattelussa Jukka sanoi pakistossa olevan vielä käyttämätöntä potentiaalia. Toki siellä on muitakin, mutta juuri tämä Whiten fyysinen rooli on jäänyt välillä aikalailla puolivillaiseksi. Liikkeessä on jo tapahtunut parannusta, mutta myös tällä osa-alueella ei olisi häpeä ottaa lisäpotkuja. Vieläkin välillä yllättävän flegmaattinen äijä. Luulisi viimeistään pleijareissa laittavan kaiken osaamisensa todenteolla likoon. Itte ainakin uskon, että on vielä tärkeä lenkki omassa roolissaan, kun pelit ja panokset kovenee. Toivoa ainakin sopii.

Mulle tuli lisäpotentiaalista mieleen heti lähinnä Mäntylä ja Kauppinen. White on potentiaalinsa näyttänyt - kaverin pitäisi mielestäni istua penkin päässä, eikä säheltää ja pehmoilla siellä kentällä. Tätä mieltä olen ollut siitä lähtien, kun White solmi loppukauden mittaisen sopimuksen Tapparan kanssa.
Tuskin on White viel näyttänyt kaikkee mitä osaa tänäänkin ihan hyvä peli...Lare mene itse kokeileen kuinka helppoo on pelata pakkina luulempa jos sie olis pakkina lare sie olisit ainakin -20 pakkasella.Mie tiedän mitä on pelata pakkina olen itse pelannut ja se ei ole kovinkaan helppoa...

Poissa Lare

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 950
    • Profiili
Vs: Brian White
« Vastaus #32 : Maaliskuu 13, 2006, 21:05:31 »
Jotenkin tuli heti White mieleen yksittäisenä nimenä, kun PreGemen haastattelussa Jukka sanoi pakistossa olevan vielä käyttämätöntä potentiaalia. Toki siellä on muitakin, mutta juuri tämä Whiten fyysinen rooli on jäänyt välillä aikalailla puolivillaiseksi. Liikkeessä on jo tapahtunut parannusta, mutta myös tällä osa-alueella ei olisi häpeä ottaa lisäpotkuja. Vieläkin välillä yllättävän flegmaattinen äijä. Luulisi viimeistään pleijareissa laittavan kaiken osaamisensa todenteolla likoon. Itte ainakin uskon, että on vielä tärkeä lenkki omassa roolissaan, kun pelit ja panokset kovenee. Toivoa ainakin sopii.

Mulle tuli lisäpotentiaalista mieleen heti lähinnä Mäntylä ja Kauppinen. White on potentiaalinsa näyttänyt - kaverin pitäisi mielestäni istua penkin päässä, eikä säheltää ja pehmoilla siellä kentällä. Tätä mieltä olen ollut siitä lähtien, kun White solmi loppukauden mittaisen sopimuksen Tapparan kanssa.
Tuskin on White viel näyttänyt kaikkee mitä osaa tänäänkin ihan hyvä peli...Lare mene itse kokeileen kuinka helppoo on pelata pakkina luulempa jos sie olis pakkina lare sie olisit ainakin -20 pakkasella.Mie tiedän mitä on pelata pakkina olen itse pelannut ja se ei ole kovinkaan helppoa...

Olitko ihan tosissaan tän kommentin kanssa, vai oliko tässä jotain ironiaa mitä en ymmärtänyt?

marusak

  • Vieras
Vs: Brian White
« Vastaus #33 : Maaliskuu 13, 2006, 21:27:37 »
Olitko ihan tosissaan tän kommentin kanssa, vai oliko tässä jotain ironiaa mitä en ymmärtänyt?Olin ihan  tosissani jos ajatellaan et White olis mukamas ainut pakki joka kuuluis olla penkkin päässä..Tässä muutama jotka olis kuulunut olla kanssa penkkillä istumassa välillä Esim:Grönväll Janne jota ei kanssa aina kiinnosta puolustaa ja pelata fyysisesti mihin olis kokoa...Mäntylä:Jota ei aina kiinnosta pelata kunnolla sais kanssa olla välillä penkkillä  tosin ei ole viel käyttänyt kaikkee kiekkollista osaamista...Lare en sit tarkota et ne olis huonoja...Ajan takaa sitä et Whitea ei kanssa aina kiinnosta pelata ja uskon et White parantaa loppupeleissä viel..Olen itse nähnyt jonkun verran miten White pelaa osaa ottaa taklauksia vastaan ei kaadu vastustaja kaatuu yleenssä..Siihen muut tapparan pelaajat ei pysty..Lare en kirjoita millään pahalla tosin olisin  itsekkin miinuksella..
 

Poissa Lare

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 950
    • Profiili
Vs: Brian White
« Vastaus #34 : Maaliskuu 15, 2006, 16:51:03 »
Olin ihan  tosissani jos ajatellaan et White olis mukamas ainut pakki joka kuuluis olla penkkin päässä..Tässä muutama jotka olis kuulunut olla kanssa penkkillä istumassa välillä Esim:Grönväll Janne jota ei kanssa aina kiinnosta puolustaa ja pelata fyysisesti mihin olis kokoa...Mäntylä:Jota ei aina kiinnosta pelata kunnolla sais kanssa olla välillä penkkillä  tosin ei ole viel käyttänyt kaikkee kiekkollista osaamista...

Whitea ei kanssa aina kiinnosta pelata ja uskon et White parantaa loppupeleissä viel..Olen itse nähnyt jonkun verran miten White pelaa osaa ottaa taklauksia vastaan ei kaadu vastustaja kaatuu yleenssä..Siihen muut tapparan pelaajat ei pysty.. 

Satuitko lukemaan tämän päivän Aamulehden otteluraportin Tappara-HIFK -pelistä? Rautakorpi kuittaa Whiten taidot kommentoimalla jotenkin näin: - Tässä vaiheessa kautta ei enää voi vaihtaa miestä.

Poissa Hannu H

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 163
    • Profiili
Vs: Brian White
« Vastaus #35 : Maaliskuu 15, 2006, 18:04:38 »
Rautakorpi kuittaa Whiten taidot kommentoimalla jotenkin näin: - Tässä vaiheessa kautta ei enää voi vaihtaa miestä.

Niinpä. Valinnat koostumuksen lopullisuudesta tehtiin kauden aikana. Jokainen voi itse päätellä onko Tapparassa tehty oikeita siirtoja. Puolustushalukkuus eilisessä viihdepläjäyksessä oli molemmilla joukkueilla sitä luokkaa, että on kyseenalaista näyttää syyttävää sormea yhteen, edes kahteen pelaajaan. Toki tämä on vain ja ainoastaan oma mielipiteeni.

Tulevissa peleissä se todellinen potentiaali (edelleen) mitataan. Tietysti edellyttäen, ettei White istu pleijareita penkillä. Nähtäväksi jää kuka taitavasta pakistostamme hoitaa fyysisissä väännöissä oman pään kunnialla. Edelleen luotan Whiteen tällä osastolla. Ehkä teen tämän uhrauksen siitä syystä, että ns. peruspakkeja ei kokoonpanosta montaa löydy. Kyse on myös siitä, että tottakai tässä joukkuetta kannatetaan kokonaisena joukkueena, sitä heikointa lenkkiä myöten. Etenkin, kun ne kuuluisat valinnat, joihin Rautakorpi Aamulehdessä viittasi, on tämän juhlavuoden osalta tehty.

marusak

  • Vieras
Vs: Brian White
« Vastaus #36 : Maaliskuu 16, 2006, 16:24:28 »
juu luin mutta ei tainut muitakaan pakkeja kiinnostaa puolustaminen et se siittä....Mut toivottavasti kaikki pakit parantaa sit kun kunnon pelit alkaa

Cavenuck

  • Vieras
Vs: Brian White
« Vastaus #37 : Maaliskuu 16, 2006, 18:00:41 »
juu luin mutta ei tainut muitakaan pakkeja kiinnostaa puolustaminen et se siittä....

Siinähän se just onkin, kun Whiteltä ei oikein onnistu, vaikka kiinnostaiskin. Siltä se on alkanu viime aikoina näyttää. Alkukaudesta olin toiveikas katteltuani peliä, että oltais saatu varma peruspakki. Nyt voidaan katsoa, ettei ole tehoa oikein hyökkäyspäässä eikä myöskään puolustuspäässä. Ja joo, jos mä menisin sinne, niin ottaisin vielä enemmän miinuksia. Kylläpä tuleekin sen takia parempi olo puolustuksen suhteen. Voin luvata, etten mene.

Poissa Jude70

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 81
    • Profiili
Vs: Brian White
« Vastaus #38 : Maaliskuu 16, 2006, 18:25:06 »
White pelasi mielestäni ennen Olympiataukoa muutamia ihan näyttäviä pelejä...oli jopa pakkien parhaimmistoa parissa pelissä.Nyt tauon jälkeen Whiten pelaaminen on ollut erittäin hapuilevaa ja välillä jopa haluttoman näköistä.
Virheitä on tullut välillä paljon ja oman pään pelaamisessa ei löydy riittävää kovuutta.Toki pitää muistaa,että koko joukkueen peliesitys on ollut muutamaa poikkeusta lukuun ottamatta selvästi heikompaa tauon jälkeen.
Ei White ole kaikkea potentiaaliaan vielä näyttänyt...uskoisin näin
-Tappara Forever-

Paitsio

  • Vieras
Vs: Brian White
« Vastaus #39 : Maaliskuu 16, 2006, 18:31:54 »
Ihan luonnollista, että välillä tulee huonompia ja parempia jaksoja. Tällä hetkellä White ei pelaa tasollaan, mutta mä ainakin vahvasti uskon, että kun pleijarit koittaa niin otteetkin varmasti paranee.

marusak

  • Vieras
Vs: Brian White
« Vastaus #40 : Maaliskuu 16, 2006, 19:57:26 »
Ihan luonnollista, että välillä tulee huonompia ja parempia jaksoja. Tällä hetkellä White ei pelaa tasollaan, mutta mä ainakin vahvasti uskon, että kun pleijarit koittaa niin otteetkin varmasti paranee.
Niinpä..Toivottavasti koko joukkue parantaa...Ettei pelkkästään White

Poissa tapsa34

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 3096
    • Profiili
Vs: Brian White
« Vastaus #41 : Maaliskuu 30, 2006, 09:44:27 »
Jos ei sitten muuhun kykene, niin pyrkii ainakin suojelemaan omia pelaajia ja varsinkin Lehdolle työrauha.

Poissa ukkometso

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 30
    • Profiili
Vs: Brian White
« Vastaus #42 : Maaliskuu 30, 2006, 10:16:35 »
Jos ei sitten muuhun kykene, niin pyrkii ainakin suojelemaan omia pelaajia ja varsinkin Lehdolle työrauha.

Ja vois toivoa että vaikka tänään tulisi se kauden avauspiste ja muutava hyvä niitti!
Rautavaaran Tapsa: Nöyrä pitää olla mutta älä koskaan nöyristele!

Poissa tapsa34

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 3096
    • Profiili
Vs: Brian White
« Vastaus #43 : Huhtikuu 01, 2006, 21:16:25 »
Veikkaan ettei jatka meillä!

Poissa Betonileuka

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1160
    • Profiili
Vs: Brian White
« Vastaus #44 : Huhtikuu 01, 2006, 21:19:28 »
Veikkaan ettei jatka meillä!

No ei tarvi olla kummonenkaan meedio että tän voi ennustaa!