Kirjoittaja Aihe: Stephen Dixon  (Luettu 230941 kertaa)

Poissa TJ

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1491
    • Profiili
Vs: Stephen Dixon
« Vastaus #540 : Lokakuu 31, 2015, 20:18:48 »
Miks se tarkastettiin videolta? Ei selvinny ainakaan tosta Ruudun sivuilla olevasta klipistä.
Tätä ei saa ottaa talteen.

Poissa gatecrasher

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 7605
    • Profiili
Vs: Stephen Dixon
« Vastaus #541 : Lokakuu 31, 2015, 20:21:17 »
Miks se tarkastettiin videolta? Ei selvinny ainakaan tosta Ruudun sivuilla olevasta klipistä.

Pentikäinen protestoi, että tehtiin potkaisemalla.

Poissa Battleaxe73

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 338
    • Profiili
Vs: Stephen Dixon
« Vastaus #542 : Marraskuu 11, 2015, 22:34:52 »
Ei tule Dixonista meille tehomiestä. Tänään Kaksosen ja Heikkilän ohella minun mielestäni vaisuin hyökkääjä. Voin olla väärässä, mutta mun usko loppu ny. Pelannut nyt kohta vuoden ja tehnyt liigassa neljä maalia. En nyt syötöilläkään juuri kehuisi. Ei varmaan myytyäkään saa, niin ehdotan nelossentterin roolia. YV:ltä ainakin pois

Poissa juti

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2371
    • Profiili
Vs: Stephen Dixon
« Vastaus #543 : Marraskuu 12, 2015, 01:11:45 »
Ei tule Dixonista meille tehomiestä. Tänään Kaksosen ja Heikkilän ohella minun mielestäni vaisuin hyökkääjä. Voin olla väärässä, mutta mun usko loppu ny. Pelannut nyt kohta vuoden ja tehnyt liigassa neljä maalia. En nyt syötöilläkään juuri kehuisi. Ei varmaan myytyäkään saa, niin ehdotan nelossentterin roolia. YV:ltä ainakin pois

Jännä kyllä nähdä miten jokaisen tappion jälkeen Dixonin ja Aallon ketjut nousevat pinnalle. Vaikkakin Dixon ei erottunut mitenkään vaisusta ryhmästä. Ainoastaan Kuusela pelasi hyvin tai omalla tasollaan. Esim Laine oli paljon huonompi kuin Dixon, lukemattomia kiekon menetyksiä junnulle jälleen. Peltolaa ei näkynyt kentällä kertaakaan yms... Ymmärrän että porukka on pettynyt Dixoniin mutta joku järki näissäkin..

Poissa Battleaxe73

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 338
    • Profiili
Vs: Stephen Dixon
« Vastaus #544 : Marraskuu 12, 2015, 09:24:04 »
Kuten sanoin. Minusta Dixon oli vaisuista vaisuimpia. Sä oot eri mieltä. Turha sitä on sen enempää taivastella. Aallolla ei ollut paras päivänsä, mutta häneen minä itse uskon. Dixoniin en.

Poissa pieni m

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 703
    • Profiili
Vs: Stephen Dixon
« Vastaus #545 : Marraskuu 12, 2015, 10:43:25 »
Samaa mieltä, että tehomiestä Dixonista ei tuu. Paikkansa täyttävä tsemppari ja taklaaja luultavasti. Dixonin ja Laineen vertaaminen Jutilla taas on aika pohjanoteeraus.

Poissa Tammos

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 370
    • Profiili
Vs: Stephen Dixon
« Vastaus #546 : Marraskuu 12, 2015, 11:09:11 »
Dixon on varmaan vetänyt kovan treenin tauolla, ja jalat jumissa. Taukoa edeltävä Dixon on liigan parhaita pelaajia. Samaan hengenvetoon pitää sanoa, että samaa piimää on nyt jaloissa melkein kaikilla muillakin, jotka eivät maajoukkueissa pelanneet.

Poissa Battleaxe73

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 338
    • Profiili
Vs: Stephen Dixon
« Vastaus #547 : Marraskuu 12, 2015, 11:55:13 »
Dixon on varmaan vetänyt kovan treenin tauolla, ja jalat jumissa. Taukoa edeltävä Dixon on liigan parhaita pelaajia. Samaan hengenvetoon pitää sanoa, että samaa piimää on nyt jaloissa melkein kaikilla muillakin, jotka eivät maajoukkueissa pelanneet.

Toivotaan niin, vaikka olenkin myös taukoa edeltävästä Dixonista eri mieltä. Itse näkisin eilisen piimän jaloissa johtuneen Luulajapelin aiheuttamasta henkisestä/fyysisestä väsymyksestä.

Poissa juti

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2371
    • Profiili
Vs: Stephen Dixon
« Vastaus #548 : Marraskuu 12, 2015, 12:54:26 »
Samaa mieltä, että tehomiestä Dixonista ei tuu. Paikkansa täyttävä tsemppari ja taklaaja luultavasti. Dixonin ja Laineen vertaaminen Jutilla taas on aika pohjanoteeraus.

miten niin pohjanoteeraus? miksi hänen otteitaan ei saisi kommentoida? Onko hän jotenkin arvestelun yläpuolella?

Poissa pieni m

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 703
    • Profiili
Vs: Stephen Dixon
« Vastaus #549 : Marraskuu 12, 2015, 14:14:52 »
Kommentoida saa, tottakai. Ja arvostella. Saa verrata 85 syntyneeseen ulkomaalaisvahvistukseenki 98 syntynyttä junnua. Mikä mää oon sitä kieltään. Onko se vertailu järkevää vai ei, siitä voi olla montaa mieltä.

Poissa juti

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2371
    • Profiili
Vs: Stephen Dixon
« Vastaus #550 : Marraskuu 12, 2015, 16:27:38 »
Kommentoida saa, tottakai. Ja arvostella. Saa verrata 85 syntyneeseen ulkomaalaisvahvistukseenki 98 syntynyttä junnua. Mikä mää oon sitä kieltään. Onko se vertailu järkevää vai ei, siitä voi olla montaa mieltä.

Missä vaiheessa mä edes vertailin? Sanoin vaan että Laine pelasi huonon pelin, todella paljon kiekonmenetyksiä yms. Miten se on vertailua dixoniin?

Poissa sennas

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 244
    • Profiili
Vs: Stephen Dixon
« Vastaus #551 : Marraskuu 12, 2015, 17:12:20 »
tästä nyt on aika turha vääntää. Dixon on hankittu Tapparaan tekeen pisteitä ja kun ei siinä onnistu niin on hintaansa nähden floppi...ei sitä pari taklausta peliin muuta ja kolmonen on aika purjeessa omissakin kun samaan ketjuun on laitettu puolustuspään "expertit" Järvinen ja Dixon.

Poissa Vilttitossu

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1716
    • Profiili
Vs: Stephen Dixon
« Vastaus #552 : Marraskuu 12, 2015, 17:19:33 »
tästä nyt on aika turha vääntää. Dixon on hankittu Tapparaan tekeen pisteitä ja kun ei siinä onnistu niin on hintaansa nähden floppi...ei sitä pari taklausta peliin muuta ja kolmonen on aika purjeessa omissakin kun samaan ketjuun on laitettu puolustuspään "expertit" Järvinen ja Dixon.

Pelaajista kun aina sanotaan, että on hankittu tekemään sitä ja tätä, ja on hankittu korvaamaan se ja se pelaaja, ni missä sellanen lista on näkyvillä, mistä nää näkis?
Mulle ainakin henkilökohtaisesti on tärkeempää joukkueen menestys, kun kenenkään pelaajan henkilökohtaiset pisteet.
"Varo ettei talos pala!"

Poissa Kolme Seppää

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1318
    • Profiili
Vs: Stephen Dixon
« Vastaus #553 : Marraskuu 12, 2015, 17:21:44 »
Dixonia tuskin saa kaupattua mihinkään toiseen seuraan siten, että vastaanottava taho ottaisi koko sopimuksen kontolleen. Tappara ei siis säästäisi oletettavasti sellaista summaa, että tilalle voitaisiin hankkia kova pelimies. Jatkaisin siis itse mallilla: "Turha puristaa, kun on löysät housussa" ja samalla toivoen, että kauden loppua kohti Dixon saadaan parempaan iskuun.

Sääli, että Greenistä luovuttiin.

Poissa juti

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2371
    • Profiili
Vs: Stephen Dixon
« Vastaus #554 : Marraskuu 12, 2015, 17:40:35 »
tästä nyt on aika turha vääntää. Dixon on hankittu Tapparaan tekeen pisteitä ja kun ei siinä onnistu niin on hintaansa nähden floppi...ei sitä pari taklausta peliin muuta ja kolmonen on aika purjeessa omissakin kun samaan ketjuun on laitettu puolustuspään "expertit" Järvinen ja Dixon.

Ai Dixon on nyt huono puolustamaankin? Omaan silmään ainakin pelaa todella tunnollisesti omiin...