Kirjoittaja Aihe: Pelaajahaaveilut kaudelle 2015-2016  (Luettu 280847 kertaa)

Poissa Vilttitossu

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1716
    • Profiili
Vs: Pelaajahaaveilut kaudelle 2015-2016
« Vastaus #555 : Joulukuu 05, 2015, 19:33:25 »
Jimi teki LeKissä taas pari maalia. Voisko jo kohta kokeilla Tapparassakin?
"Varo ettei talos pala!"

Poissa WarAxe89

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 120
    • Profiili
Vs: Pelaajahaaveilut kaudelle 2015-2016
« Vastaus #556 : Joulukuu 06, 2015, 00:58:16 »
Tulipahan mieleen että kun Hpk on näillä näkymin jäämässä sarjajumboksi niin lähtisköhän Antti Miettinen loppukauden kestävälle lainalle Tapparaan jos/kun kerho alkaa ensi vuoden puolella myymään pois kovapalkkaisimpia pelaajiaan.

Poissa Kalumummo

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 411
    • Profiili
Vs: Pelaajahaaveilut kaudelle 2015-2016
« Vastaus #557 : Joulukuu 06, 2015, 01:07:54 »
Mitä me tehdään Antti Miettisellä?  ;D ;D
Ville Nieminen @TampereenPoika 
Onnea Hakametsä 50v. Mulla on taskussa avaimet KOTIIN.

Poissa WarAxe89

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 120
    • Profiili
Vs: Pelaajahaaveilut kaudelle 2015-2016
« Vastaus #558 : Joulukuu 06, 2015, 16:03:33 »
Mitä me tehdään Antti Miettisellä?  ;D ;D

No olis varmaan ainakin liian kallis mies Tapparan pelaajabudjettiin että siihen kannattais viimeisiä rahoja kiinni laittaa.

Poissa WarAxe89

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 120
    • Profiili
Vs: Pelaajahaaveilut kaudelle 2015-2016
« Vastaus #559 : Joulukuu 06, 2015, 16:05:25 »
Entäs Riku Hahl Dixonin tilalle?

Poissa juti

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2371
    • Profiili
Vs: Pelaajahaaveilut kaudelle 2015-2016
« Vastaus #560 : Joulukuu 06, 2015, 17:13:18 »
Entäs Riku Hahl Dixonin tilalle?


mun mielestä ei kannatta huonompaa ja erittäin loukkaantumisherkkää pelaajaa hommata dixonin tilalle..

Poissa Linden #16

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1911
  • Kaikkeen kätevä,mutta ei mihinkään pätevä!
    • Profiili
Vs: Pelaajahaaveilut kaudelle 2015-2016
« Vastaus #561 : Joulukuu 06, 2015, 17:16:18 »
Niin ja ei me Dixonista päästäs eroon vaikka haluttas. Siirtorahalla Greeni sisään siinä sentterivahvistukset. Mut se Rantakari pitäs jotenki kairala Blegistä meille parinvuoden diilillä.
"Kankaanperä osoitti ensimmäisessä maalissa, että kun lähtee, niin lähtee perkele ja menee kovaa, Tapola intoutui joukkueensa avausmaalista." -JA 14.1 Tappara-Ilves pelin raportissa-

Poissa WarAxe89

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 120
    • Profiili
Vs: Pelaajahaaveilut kaudelle 2015-2016
« Vastaus #562 : Joulukuu 06, 2015, 18:45:47 »
Entäs Riku Hahl Dixonin tilalle?


mun mielestä ei kannatta huonompaa ja erittäin loukkaantumisherkkää pelaajaa hommata dixonin tilalle..

Noniin, ehkä sitten ennemmin se Voutilainen jos joku sentteri on vielä pakko hankkia. KooKoo on pelannut niin vahvasti että Green ei taida olla tulossa Tapparaan keväällä.

Poissa Messi

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 3365
    • Profiili
Vs: Pelaajahaaveilut kaudelle 2015-2016
« Vastaus #563 : Joulukuu 06, 2015, 19:29:55 »
Todella vahvasti. KooKoo on nyt sijalla 12. Minun tietääkseni siltä sijalta ei pleijareita pelata, vai olenko ihan kujalla?
" Ei, en mää tiedä mihin kannattaa ampua"

Poissa tappawafanfoeva

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 280
    • Profiili
Vs: Pelaajahaaveilut kaudelle 2015-2016
« Vastaus #564 : Joulukuu 06, 2015, 19:38:15 »
Todella vahvasti. KooKoo on nyt sijalla 12. Minun tietääkseni siltä sijalta ei pleijareita pelata, vai olenko ihan kujalla?
Jos luulet että joukkue, joka on 3p päässä playoffpaikasta , alkaa myydä pelaajiaan siirtorajalla (kun yli 10 peliä runkosarjaa jäljellä) niin KYLLÄ, sinä olet ihan kujalla.
"– Tiesin, että olen aika nopea. Kaverit jäi kuin täit tervaan, Kankaanperä sanaili."

"-Parantamisen varaa jäi paljon. En kai mä - saatana - ala kertoa teille, mitä muutetaan. Katsokaa lauantaina, Kankaanperä tuumi"

Poissa Messi

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 3365
    • Profiili
Vs: Pelaajahaaveilut kaudelle 2015-2016
« Vastaus #565 : Joulukuu 06, 2015, 19:48:19 »
Todella vahvasti. KooKoo on nyt sijalla 12. Minun tietääkseni siltä sijalta ei pleijareita pelata, vai olenko ihan kujalla?
Jos luulet että joukkue, joka on 3p päässä playoffpaikasta , alkaa myydä pelaajiaan siirtorajalla (kun yli 10 peliä runkosarjaa jäljellä) niin KYLLÄ, sinä olet ihan kujalla.

Jos luulet(tosin sinä et ole niin väittänyt), että sijalla 12 oleva joukkue on ollut vahva, niin olet pahasti kujalla sinäkin. Onko mitään merkkejä siitä olemassa, että KooKoo nousisi pleijareihin? Pelejä tosiaankin on vielä puolet jäljellä. Minun veikkaukseni on, että KooKoo ei tule pleijareihin pääsemään.

Edit. Neljä viimeistä peliä ja neljä tappiota.
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 06, 2015, 19:50:53 kirjoittanut Messi »
" Ei, en mää tiedä mihin kannattaa ampua"

Poissa tappawafanfoeva

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 280
    • Profiili
Vs: Pelaajahaaveilut kaudelle 2015-2016
« Vastaus #566 : Joulukuu 06, 2015, 20:00:42 »
Todella vahvasti. KooKoo on nyt sijalla 12. Minun tietääkseni siltä sijalta ei pleijareita pelata, vai olenko ihan kujalla?
Jos luulet että joukkue, joka on 3p päässä playoffpaikasta , alkaa myydä pelaajiaan siirtorajalla (kun yli 10 peliä runkosarjaa jäljellä) niin KYLLÄ, sinä olet ihan kujalla.

Jos luulet(tosin sinä et ole niin väittänyt), että sijalla 12 oleva joukkue on ollut vahva, niin olet pahasti kujalla sinäkin. Onko mitään merkkejä siitä olemassa, että KooKoo nousisi pleijareihin? Pelejä tosiaankin on vielä puolet jäljellä. Minun veikkaukseni on, että KooKoo ei tule pleijareihin pääsemään.

Edit. Neljä viimeistä peliä ja neljä tappiota.
Puhe ei ollutkaan siitä onko joukkue vahva vai ei, vaan siitä onko se niin vahva että se pitää Greenin koko kauden. Jos on edes teoreettiset mahdollisuudet siirtorajalla päästä playoffeihin niin eivät varmasti myy pelillistä johtajaansa. Tuossa on kookoolla edessä ilves ja ässät jotka tuskin ovat valtaisalla karkumatkalla kahden kk päästä. Tällähetkellä pidän hyvinkin mahdollisena (melkein todennäköisenä) kookoon säälipaikkaa.
"– Tiesin, että olen aika nopea. Kaverit jäi kuin täit tervaan, Kankaanperä sanaili."

"-Parantamisen varaa jäi paljon. En kai mä - saatana - ala kertoa teille, mitä muutetaan. Katsokaa lauantaina, Kankaanperä tuumi"

Poissa Linden #16

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1911
  • Kaikkeen kätevä,mutta ei mihinkään pätevä!
    • Profiili
Vs: Pelaajahaaveilut kaudelle 2015-2016
« Vastaus #567 : Joulukuu 06, 2015, 20:28:48 »
Mihin perustat väitteesi, että KooKoo on 2kk päästä kiinni säälipleijaripaikassa. Ihan yhtä mutu kun se, että KooKoo ei ole silloin taistelussa säälipleijaripaikasta... Eli eikai tässä kukaan ole kujalla...
"Kankaanperä osoitti ensimmäisessä maalissa, että kun lähtee, niin lähtee perkele ja menee kovaa, Tapola intoutui joukkueensa avausmaalista." -JA 14.1 Tappara-Ilves pelin raportissa-

Poissa Andy

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1921
  • Apteekin kautta kotiin lepäämään
    • Profiili
Vs: Pelaajahaaveilut kaudelle 2015-2016
« Vastaus #568 : Joulukuu 06, 2015, 20:34:37 »
Eiköhän tuossa nyt haettu takaa sitä, että jos Kookoo on yhtä vahvoissa asemissa 2kk päästä, niin Green voidaan unohtaa, valitettavasti. Kookoo saisi nyt flopata lähiaikoina kunnolla, niin Green olisi realismia.
A-Rod is the hottest product  - After I played him, I needed an anti-biotic  -  He's not robotic  -  But he's patriotic  -  I had a thought in my head, he hit a serve and I forgot it  -  Roddick - If he's in a tournament,  you boycott it

Poissa Messi

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 3365
    • Profiili
Vs: Pelaajahaaveilut kaudelle 2015-2016
« Vastaus #569 : Joulukuu 06, 2015, 20:43:47 »
Eihän KooKoon tarvi flopata jäädäksen pleijareiden ulkopuolelle. Jatkaa vaan samaan malliin.

Tosin siirto pitää olla tuolloin, kun mahikset ovat menneet, mahdollinen.
" Ei, en mää tiedä mihin kannattaa ampua"