Kirjoittaja Aihe: Jukka Voutilainen  (Luettu 107239 kertaa)

Poissa cace6969

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 633
    • Profiili
Vs: Jukka Voutilainen
« Vastaus #165 : Maaliskuu 19, 2014, 23:15:34 »
Mistä näin olet kuullut ja ymmärtänyt?

Sellaselta kaverilta, etten ainakaan Liigapörssiin ala joukkuetta Voutilaisen ympärille rakentamaan. Tuo punainen paita treeneissä puhuu myös sen puolesta, ettei ihan valmis vielä ole. 90 pinnaa heittäisin vetoa, ettei pelaa viikonloppuna.
Joo tuskin sitten ainakaan noissa 2 ekassa pelissä pelaa. Tai mistä noista nyt varmaksi tietää. Jokatapauksessa kyllä Pelicansin pitää kaatua ilman Voutilaistakin. Yhtään Pelicansia väheksymättä.

Poissa iceman

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1400
    • Profiili
Vs: Jukka Voutilainen
« Vastaus #166 : Maaliskuu 19, 2014, 23:44:01 »
Eilen illalla YLE puheella Jukka kertoi että näillä näkymin koko joukkue on pelikunnossa perjantaina eli Voutilainen on kunnossa :D

Tosin samoilla sanoilla on ennenkin kuitannut joukkueen terveystilanteen. Kaikki ovat pelikuntoisia tässä vaiheessa kautta (toiset ovat ehkä hieman alentuneessa pelikunnossa vain...).

Toivotaan kuitenkin, että Tappara on teroitettu molemmista päistä JR:n toimesta ja Vodekin pääsee täyteen iskuun kevään edetessä :)
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 19, 2014, 23:47:33 kirjoittanut iceman »

Poissa TPR

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 523
    • Profiili
Vs: Jukka Voutilainen
« Vastaus #167 : Maaliskuu 20, 2014, 07:55:02 »
AL:ssä Rautakorpi sanoo että Voutilaisen tilanne on menossa oikeaan suuntaan ja huomenna aamulla päätetään pelaako.

Poissa pete27

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 390
  • A.K 27
    • Profiili
Vs: Jukka Voutilainen
« Vastaus #168 : Maaliskuu 20, 2014, 09:17:25 »
AL:ssä Rautakorpi sanoo että Voutilaisen tilanne on menossa oikeaan suuntaan ja huomenna aamulla päätetään pelaako.

Oliko oikein lehdessä vai netissä? Jos oli lehdessä niin oon lukenu lehden liian väsyneenä...
rogabillypantherducktailfever

Poissa TaPPi

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1322
    • Profiili
Vs: Jukka Voutilainen
« Vastaus #169 : Maaliskuu 20, 2014, 10:10:19 »
Kyllä mä nyt mielummin varmaan päälle pelaisin ja jättäisin Voutilaisen vielä viikonloppuna joka tapauksessa kokoonpanon ulkopuolelle. Luulen että niin olisi kaikille parempi

Poissa jallu_tane

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1089
  • My fuckingratulations
    • Profiili
    • Tampereen Tappara
Vs: Jukka Voutilainen
« Vastaus #170 : Maaliskuu 20, 2014, 10:16:18 »
Kyllä mä nyt mielummin varmaan päälle pelaisin ja jättäisin Voutilaisen vielä viikonloppuna joka tapauksessa kokoonpanon ulkopuolelle. Luulen että niin olisi kaikille parempi

Jos Voutilainen on lääkärien ja omasta mielestään pelikunnossa, niin ehdottomasti askiin. Puhutaan kuitenkin ratkaisupelaajasta, jolla on kokemusta mestaruuksien voittamisesta ja maaleista tärkeissä peleissä. Ja samalla Voden pelituntuma kasvaa kevään ratkaisupelejä silmällä pitäen.
"Jos joukkueeseen saataisiin 1 tai jopa 2 Lehterää niin olen varma että pärjättäisiin selvästi paremmin" - iroj

Poissa Remulus

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 507
    • Profiili
Vs: Jukka Voutilainen
« Vastaus #171 : Maaliskuu 20, 2014, 10:31:42 »
Kyllä mä nyt mielummin varmaan päälle pelaisin ja jättäisin Voutilaisen vielä viikonloppuna joka tapauksessa kokoonpanon ulkopuolelle. Luulen että niin olisi kaikille parempi

Jos Voutilainen on lääkärien ja omasta mielestään pelikunnossa, niin ehdottomasti askiin. Puhutaan kuitenkin ratkaisupelaajasta, jolla on kokemusta mestaruuksien voittamisesta ja maaleista tärkeissä peleissä. Ja samalla Voden pelituntuma kasvaa kevään ratkaisupelejä silmällä pitäen.
Juuri näin. Parhaat munat jäälle, jos vain mahdollista. Kyllä lääkintäosasto sen päätöksen pystyy tekemään.
"Kuinka nopea on Kankaanperä, jos Kallela on tuulen nopea?"

Poissa peterra

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1211
    • Profiili
Vs: Jukka Voutilainen
« Vastaus #172 : Maaliskuu 20, 2014, 11:20:34 »
Vaikea nähdä, että keväällä voisi pelata varman päälle. Sarjat ovat kyllä pitkiä, mutta tässä on korkeat panokset jokaisessa pelissä. Varman päälle pelaaminen ja avainmiehen pois jättäminen siten, että se mahdollisesti maksaisi joukkueelle jatkopaikan kuulostaa aika hassulta. Tapparan jatkopaikka ei ole mikään "varma" ja todennäköisesti joudutaan tarpeeksi koville jo tässä vaiheessa, että kyllä itse laittaisin kaikki koriin enkä yhtään aliarvioisi vastustajaa.

Poissa TaPPi

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1322
    • Profiili
Vs: Jukka Voutilainen
« Vastaus #173 : Maaliskuu 20, 2014, 18:06:14 »
Meinaan vaan sitä että puolkintuoisen pelaajan peluuttaminen ei ole joukkueen etu, kun Voutilainen ei mikään dominoiva kuitenkaan ole. Toivon toki että ei ole puolikuntoinen

Poissa gatecrasher

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 7605
    • Profiili
Vs: Jukka Voutilainen
« Vastaus #174 : Maaliskuu 20, 2014, 18:40:15 »
Tänään ilmestyneessä Urheilulehdessä Tapparassakin pelanneen Teemu Laineen kirjoitus Rautakorvesta. Tuon jutun perusteella voisi kuvitella Voutilaisen olevan kokoonpanossa, jos vain kävelee omin avuin hallille ja lääkäreiltä tulee lupa. Toki JR on voinut pehmentyä myös tämän asian tiimoilta vuosien aikana.

Poissa bastardo

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1042
    • Profiili
Vs: Jukka Voutilainen
« Vastaus #175 : Maaliskuu 23, 2014, 01:59:41 »
Mua harmittaa oikeasti aika paljon Voutilaisen tilanne. Kaveri olisi ollut selkeä vahvistus sentteriosastolle, mutta kun pelsuista mennään jatkoon, voi olla jo liian myöhäistä ottaa sairastuvalta kylmä kaveri mukaan kinkereihin. Sääli.
"Yks kaks peli onkin kaks yks."

Poissa Veteraani

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 55
    • Profiili
Vs: Jukka Voutilainen
« Vastaus #176 : Maaliskuu 23, 2014, 08:54:08 »
Toivottavasti herra olis kuitenkin jo maanantaina askissa tositoimissa!

Poissa 67

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1197
    • Profiili
Vs: Jukka Voutilainen
« Vastaus #177 : Maaliskuu 23, 2014, 09:30:53 »
, mutta kun pelsuista mennään jatkoon,

Haluaisin allekirjoittaa tuon. Tuosta surullisesta kiekon plokkauksesta on kulunut reilu viisi viikkoa. En tiedä, mutta taitaa olla turha toivoa, että kerkiäisi puolivälieriin? Välierien aikaan käsi kestää ainakin rantapallon heittelyn.
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 23, 2014, 09:46:11 kirjoittanut 67 »

Poissa jukka823

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 824
  • Läheltä ylös
    • Profiili
Vs: Jukka Voutilainen
« Vastaus #178 : Maaliskuu 23, 2014, 14:48:51 »
Toivottavasti Voutilainen olisi huomenna askissa.
Onko kenelläkään mitään tietoa että onko edes mahdollista?

Poissa Veteraani

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 55
    • Profiili
Vs: Jukka Voutilainen
« Vastaus #179 : Maaliskuu 23, 2014, 17:40:24 »
^Eikös Rautakorven mukaan ollut lähellä pelaamista jo perjantaina.