Kirjoittaja Aihe: Kaikki futis keskustelu  (Luettu 142319 kertaa)

Poissa FORTUNA

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1635
  • Pappa#55 +143kg/Überlegenheit
    • Profiili
Vs: Kaikki futis keskustelu
« Vastaus #45 : Toukokuu 23, 2007, 15:24:57 »
Manu olisi kyllä kiinnostanut enemmän, mutta Hyypiän takia menee kannatus Liverpoolille. Italian itkijöitä en kannata missään karkeloissa. Ainoa rasvatukka jolle olen joskus taputtanut on Jason Muzzatti.
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 23, 2007, 15:28:08 kirjoittanut FORTUNA »
Vasemmassa laidassa on Stanley Cup –voittaja ja oikealla tuleva Stanley Cup –voittaja
- Välissä on sitten sellainen hiihtelijä...(Barkov Jr 2012-13)

Poissa Wille

  • Pappateam
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1342
    • Profiili
Vs: Kaikki futis keskustelu
« Vastaus #46 : Toukokuu 23, 2007, 15:39:59 »
Niin, no miksi otit laskuihin mukaan vain saarivaltakunnan
No siksi, että jaksoit itsekin sen Valioliigan raahata mukaan keskusteluun. Senhän olisi voinut vaikka jättää pois tuosta provo-viestistäsi.
Äijät nää, ei suostu enää häviään: Willen jengi, Roskasakki, Pappateam, Glad to be a Janari

Poissa Grainger

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 305
    • Profiili
Vs: Kaikki futis keskustelu
« Vastaus #47 : Toukokuu 23, 2007, 15:44:15 »
No siksi, että jaksoit itsekin sen Valioliigan raahata mukaan keskusteluun.

Niin, onhan se kaiketi aika olennaista voittaa ensin oman maan mestaruus, ennen kuin pääsee Mestareiden liigaan. Tätä tässä haettiin takaa.

Jos se sitten on provo, että sanoo Liverpoolin olevan Valjussa täysi sukka, niin selvä, sitten se oli provo.

Poissa JoLa

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 232
  • Manchester United, Tappara
    • Profiili
Vs: Kaikki futis keskustelu
« Vastaus #48 : Toukokuu 23, 2007, 17:43:38 »
Maailman kovatasoisin futisliiga on huipentumassa maailman kaikkien aikojen mahtavimman jalkapallojoukkueen huimaan loppukiriin!

Hala Madrid!

Joo Madridille pidän minäkin peukkuja, mutta Valioliiga se kovatasoisin liiga on nykyään jo.

Poissa Wille

  • Pappateam
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1342
    • Profiili
Vs: Kaikki futis keskustelu
« Vastaus #49 : Toukokuu 23, 2007, 18:51:08 »
Grainger hyvä, AC Milaninkin viimeisin Champions League -titteli tuli ilman oman maan mestaruutta eikä sekään viime kaudella omassa liigassaan voittanut. Real Madrid ei ole voittanut viimeiseen kolmeen kauteen mestaruutta ja senkin Champions League -mestaruus kaudelta 99/00 on ilman edelliskauden oman maan mestaruutta. Älä siis pura katkeruuttasi Liverpooliin, vaan suuntaa se UEFAlle, jos tuo on todellakin sinua harmittava asia.

Varsin mukavan oloista tuo sinun kärvistelysi.
Äijät nää, ei suostu enää häviään: Willen jengi, Roskasakki, Pappateam, Glad to be a Janari

Poissa Grainger

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 305
    • Profiili
Vs: Kaikki futis keskustelu
« Vastaus #50 : Toukokuu 23, 2007, 19:05:16 »
AC Milan ja Real Madrid kuitenkin ovat voittaneet oman maansa mestaruuden viimeisen 15 vuoden aikana.

Ei, en pura tuskaa tästä kamalasta asiasta Pooliin, kunhan totesin, että varsinainen Mestareiden liiga.

Poissa pieni m

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 703
    • Profiili
Vs: Kaikki futis keskustelu
« Vastaus #51 : Toukokuu 23, 2007, 19:38:06 »
Kertokaas mulle, että mikä saa teistä niin fanaattisia jonkun ulkomaalaisen joukkueen faneja? Mää ymmärrän tommosen kotiseuturakkauden ja oman kansalaisuuden tunnustamisen. Ehkä Sievin poika on viettäny kesiä Turussa tai parhaat kaverit on turkulaisia. Ymmärrän siis hyvin, että joku Rovaniemeläinen on fanaattinen Tapparan kannattaja tai vaikka Tepsin kannattaja. Mutta mulla toi ulkomainen jalkapallo herättää kiinnostusta vaan hienon pelin takia tai jonkun yksittäisen pelaajan. Voin kyllä "fanittaa" jotain joukkuetta jossain pelissä joukkueen pelityylin tai yksittäisen pelaajan takia, muttei kyllä mikään joukkue oo erityisen "hyvä" tai ärsyttävä. No mulle toi jalkapallo muutenki on aika vähäpätönen juttu. Liian suuri osa pelistä on tylsää pallon siirtelyä. Joskus on hyviä pelejä. Tamulle toivon mestaruutta just tamperelaisuuden takia. Noissa Euroopan liigoissa ja cupeissa en pysy millään mukana ku niitä tuntuu olevan niin paljo, että jokainen jonkun pystin voittaa.

Enkä mää yritä mitenkään arvostella ketään, vaan kyselen ihan mielenkiinnosta.

Poissa Grainger

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 305
    • Profiili
Vs: Kaikki futis keskustelu
« Vastaus #52 : Toukokuu 23, 2007, 19:53:24 »
Aika pienestähän se kannattajuus on yleensä kiinni. Itse en laske itseäni minkään joukkueen faniksi. Kannattaja kuvastanee paremmin.

En minä TPS:aa kannata sen turkulaisuuden vuoksi, tai en yleensäkään ymmärrä miksi pitäisi aina oman kylän joukkuetta kannattaa. Ei nuorelle Graingerille tarvittu kuin Saku Koivu ja pikku-Gee oli myyty. Siitä se lähti.

Sama pätee jalkapallossa. Aina olen pitänyt maalivahdeista. Sitten eräs alle parikymppinen juniori torjui Real Madridille Mestareiden liigan voiton vuonna 2000. Se teki vähän isompaan-Geehen hyvin suuren vaikutuksen.

Ei siinä loppujen lopuksi ihmeitä vaadita. Hyvin pienestä se kannattajuus on monesti kiinni. Ei vaadita kuin yksi Pyhä Iker, joka myös Iker Casillaksena tunnetaan.

Poissa Cissboll

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 545
    • Profiili
Vs: Kaikki futis keskustelu
« Vastaus #53 : Toukokuu 23, 2007, 20:15:26 »
Kertokaas mulle, että mikä saa teistä niin fanaattisia jonkun ulkomaalaisen joukkueen faneja? Mää ymmärrän tommosen kotiseuturakkauden ja oman kansalaisuuden tunnustamisen. Ehkä Sievin poika on viettäny kesiä Turussa tai parhaat kaverit on turkulaisia. Ymmärrän siis hyvin, että joku Rovaniemeläinen on fanaattinen Tapparan kannattaja tai vaikka Tepsin kannattaja. Mutta mulla toi ulkomainen jalkapallo herättää kiinnostusta vaan hienon pelin takia tai jonkun yksittäisen pelaajan. Voin kyllä "fanittaa" jotain joukkuetta jossain pelissä joukkueen pelityylin tai yksittäisen pelaajan takia, muttei kyllä mikään joukkue oo erityisen "hyvä" tai ärsyttävä. No mulle toi jalkapallo muutenki on aika vähäpätönen juttu. Liian suuri osa pelistä on tylsää pallon siirtelyä. Joskus on hyviä pelejä. Tamulle toivon mestaruutta just tamperelaisuuden takia. Noissa Euroopan liigoissa ja cupeissa en pysy millään mukana ku niitä tuntuu olevan niin paljo, että jokainen jonkun pystin voittaa.

Enkä mää yritä mitenkään arvostella ketään, vaan kyselen ihan mielenkiinnosta.
No ihan varmasti sääkin kannustat jotain änäri joukkuetta,eikö?
Ja minkä takia?Ethän sää asu missää amerikassa.....(tai mistä tiän vaikka asuisikkin).
Se joukkueen kannustus voi tulla niinkin pienestä asiasta,että vaikka kun oot kersa,niin kummisetä tuo etelästä jonkun seuran pelipaidan ja selässä lukee se ja se nimi.Niitä on nii monia juttuja mistä se voi saada alkunsa.

« Viimeksi muokattu: Toukokuu 23, 2007, 20:53:37 kirjoittanut cissboll-13 »

Poissa motomies

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 281
  • Tappara Arsenal Detroit ja Rops ikuisesti.
    • Profiili
Vs: Kaikki futis keskustelu
« Vastaus #54 : Toukokuu 23, 2007, 23:03:14 »
Kiitoos AC MILAN!!. Hienoa. Pääasia että italia voittaa futiksessa ja Tappara Lätkässä. Ja Rooma vie ensi kaudella pytyn.

Poissa janneojanenonjumala

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1177
    • Profiili
Vs: Kaikki futis keskustelu
« Vastaus #55 : Toukokuu 23, 2007, 23:29:37 »
Olen total dissapointed ton ekan jakson hallinnan jälkeen, että Pool meni ja hävis. No ois tietty voinut toistua kahden vuoden takainen jos Liverpool ois johtanut (oikeutetusti) 3-1 ekan kiekan jälkeen. Milan otti kyllä jonkinlaisen hallinnan toisella puokilla ja ansaitsee voittonsa, pääasia ettei Spanish-seurat tai Chelsea vienyt kannua.

Poissa Wille

  • Pappateam
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1342
    • Profiili
Vs: Kaikki futis keskustelu
« Vastaus #56 : Toukokuu 24, 2007, 08:52:34 »
Vieruskaveri tokas pelin jälkeen, että huonompi joukkue voitti. Tiedä sitten siitä, mutta hallitsevampi ainakin hävisi.
Äijät nää, ei suostu enää häviään: Willen jengi, Roskasakki, Pappateam, Glad to be a Janari

Poissa Father_Ted

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 46
    • Profiili
Vs: Kaikki futis keskustelu
« Vastaus #57 : Toukokuu 24, 2007, 09:16:25 »
Strange Noise Heard In Liverpool

Beep, Beep, Beep, Beeeeeep......

The sound of the Liverpool FC open top bus reversing back into the garage :)

Poissa Mac

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 540
  • Tappara
    • Profiili
Vs: Kaikki futis keskustelu
« Vastaus #58 : Toukokuu 24, 2007, 09:32:22 »
AC Milan on nyt ihan siedettävä joukkue italialaiseksi joukkueeksi Kakan, Maldinin, Seedorfin, Didan ynnä muiden ansiosta. Olisi saanut mennä voitto silti minun mielestäni Englantiin.

Pienelle m:lle semmosta, että itse en millään pysty rakastamaan mitään joukkuetta niin paljon kuin Tapparaa, se on varma. Arsenal ja Tampere United ovat sellaisia joukkueita, joita kyllä kannatan, mutta kyllä Tappara ja Suomen maajoukkueet jääkiekossa ja jalkapallossa ovat silti jotain niin erilaista minulle...

Poissa klage

  • Global Moderator
  • Sr. Member
  • *****
  • Viestejä: 272
  • Hellsinki Rock City!
    • Profiili
    • Tappara Fanclub Helsinki
Vs: Kaikki futis keskustelu
« Vastaus #59 : Toukokuu 24, 2007, 11:49:31 »
Miksi kannattaa ulkomaista joukkuetta?

Ei siihen tarvita kuin jokunen lauantai-ilta reilut parivuosikymmentä sitten. Saunan jälkeen faijan kanssa olohuoneen sohvalle katsomaan Englannin-liigaa. Faija oli vahvasti Liverpoolin puolella (luoja tietää miksi) ja itse tietysti heti pienestä opin oikean värin. Siihen aikaan Liverpool vieläpä voitti lähes kaiken, joten pienen pojan oli helppo lähteä kelkkaan. Myös yksilöt, kuten Ian Rush, Kenny Dalglish ja varsinkin Bruce Grobbelaar jättivät nuoren pojan mieleen lähtemättömän vaikutuksen.

Tappara on sydämmessä se tärkein, mutta Liverpool on jo lähellä. Lajina jalkapallo on jo noussut tasavertaiseksi jääkiekon rinnalle, joskus käy jopa edellä.

 
Roskasakki - Vuodesta 2008