Kirjoittaja Aihe: Justin Braun  (Luettu 25862 kertaa)

Poissa Linden #16

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1911
  • Kaikkeen kätevä,mutta ei mihinkään pätevä!
    • Profiili
Vs: Justin Braun
« Vastaus #75 : Joulukuu 11, 2012, 20:35:45 »
Mä en oikeen ymmärrä mistä tälläinen ilkeily/vähättely kumpuaa? Epäilettekö tosissaan Tapparan seurana valehdella syistä kaverin lähdölle? Olettteko tosissaan ettei Justin vahvistanut joukkuetta, vaikka pelituntuma oli vähissä? Pitääkö meidän nyt tosissaan pelätä, että sharkit värvää esim. Saravon tai Leimun?
Mielestäni Braun oli ihan ok tapaus ja toivoisin Tapparan värväävän vastaavan yleispuolustajan tilalle.

Omasta puolestani ainakin haluan korostaa,että niin kun aijemmassa kommentissani sanoin,että nyt on eri markkinat kun normaalisti. Normaalisti Braun olisi ilman muuta ollut loistava hankinta ilmiselvä keep,keep kaveri!! Mutta entiedä oliko loukkaantumista,tuntuman puutetta jne vai mikä oli,niin ei mun mielestä mikään must pelaaja,kun ottaa huomioon sen,että NHL kausi on vaarassa peruuntua kokonaan ja Foster on palaamassa. Ei kannata Braunin takia viedä yhtä ulkkaripaikkaa MUN MIELESTÄ!!

Asia voidaan laittaa myös näin,että jos jostakin ulkkarista pitäisi luopua,että mahdollisesti saadaan esim Tammikuulla joku täsmäase lockout markkinoilta,niin eikö valintasi osuisi Brauniin? Kun otetaan huomioon,että Connolly on mahdollista pitää täällä ensi kaudellakin.
"Kankaanperä osoitti ensimmäisessä maalissa, että kun lähtee, niin lähtee perkele ja menee kovaa, Tapola intoutui joukkueensa avausmaalista." -JA 14.1 Tappara-Ilves pelin raportissa-

Poissa Ioni

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 833
    • Profiili
Vs: Justin Braun
« Vastaus #76 : Joulukuu 11, 2012, 20:54:03 »
Edelleenkin, ihan hyvä pelaaja SM-liigaan, mutta ei loppuviimen tuonu Tapparaan varsinaisesti mitään uutta ja korvaamatonta. Ihan hyvin pärjättiin ennen Justiniakin eikä hänen tulonsa muuttanut Tapparan pelin tasoa mihinkään suuntaan. Turha siis kovin murheissaan on olla tämän suhteen.

Jos lakko jatkuu, niin siinä kohtaa voidaan vielä suorittaa lisää peliliikkeitä.

Thanks Justin for your effort in Tappara! 

Poissa Z

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 201
    • Profiili
Vs: Justin Braun
« Vastaus #77 : Joulukuu 11, 2012, 21:03:31 »
Palstaveli Ioni Braunin lähdön tuossa osuvasti kiteyttääkin. Olen ihan samoilla linjoilla.

Poissa taappara

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1549
    • Profiili
Vs: Justin Braun
« Vastaus #78 : Joulukuu 11, 2012, 23:22:09 »
Eipä esittänyt kaveri mitään erikoisuuksia. Kovat syötöt ja hyökkäyspään pelaaminen vähän plussan puolella. Mieluummin silti katselen jatkossa äijämäisempää Fosteria kuin Vara-Jukia.

Ei mitään Braunia vastaan, muttei mun mielestä mitään erikoisuuksia esittänyt. Ei ollut apua yv:lläkään.

Poissa naasville

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 50
    • Profiili
Vs: Justin Braun
« Vastaus #79 : Joulukuu 11, 2012, 23:29:42 »
Mulla oli vaan aika kovat odotukset Braunista kun on sentään Sharksin rosterissa,Fosterilla ei ees NHL sopparia ja teki alusta asti ainakin muhun suuren vaikutuksen,silleen vähän pettymys.
Pelimies tottakai,ei epäilystäkään.

Poissa coly

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 3368
    • Profiili
Vs: Justin Braun
« Vastaus #80 : Joulukuu 12, 2012, 12:44:35 »
Eilen kun töissä puhelimella palstalle vilkaisi ja näki Justin Braunin-osioon kirjoitetun oli ensimmäisen fiilis: "Se on lähtenyt kotiin". Eikä se näköjään pieleen mennyt.

Vähän kaksipiippuinen juttu. Uskoin Braunissa olleen paljon potentiaalia tulevaan. Toisaalta Leimu on ollut ihan kelvollinen joten sen suhteen ei paniikkia ole kun Foster tekee paluun. Lisäksi tämä jättää nyt hiukan palapelejä auki seurajohdolle joukkueen tulevaa vahvistamista varten, koska ulkomaalaiskiintiöön tuli yksi paikka lisää.