Kirjoittaja Aihe: Ketutusketju  (Luettu 72511 kertaa)

Poissa peterra

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1211
    • Profiili
Vs: Ketutusketju
« Vastaus #285 : Huhtikuu 26, 2015, 14:01:51 »
Sukulaisistakin (pohjoisesta ollaan) kehkeytyi hetkessä lajin parhaita asiantuntijoita, jotka lopputulosta juhlistivat typerillä kommenteillaan. Ja mikä pahinta, tulevat ilkkumaan, vaikka tietävät, että tämä on minulle henkilökohtaista.

Just. Myös täällä ensimmäinen kettuilu viesti tuli oululaisilta sukulaisilta joiden kanssa ei muuten juurikaan olla yhteyksissä. Päätin olla vastaamatta - olisin muuten voinu tulla aika vaivaantuneita sukutapaamisia, kun en kumminkaan olisi pystynyt hillitsemään itseäni.
Itse kun lähdin eilen ulos rauhoittumaan niin hetihän sieltä tulee tuttu HIFK-fani vastaan huutaen "Ei Kannua Manseen!". Voi morjes...
Ite lähin wanhasta postista niin jonku elämän kovan koulun käyny punkkari kärppäläinen alko huuteleen autosta, kyllä sai kuulla sekin rotta kunniansa, hetken olin jo et "nyt saan turpaan" :D Otti siis kaaliin kun huuteli ettei pärjätä ostojoukkueella.

Ymmärrän. Mutta huonoja voittajia löytyy aina. Pääviesti kärppäleiristä on silti ollut ihan ihailtava.

Poissa Jaukki

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1147
  • Tappara.co --> Treppu
    • Profiili
Vs: Ketutusketju
« Vastaus #286 : Huhtikuu 26, 2015, 14:29:09 »
Sukulaisistakin (pohjoisesta ollaan) kehkeytyi hetkessä lajin parhaita asiantuntijoita, jotka lopputulosta juhlistivat typerillä kommenteillaan. Ja mikä pahinta, tulevat ilkkumaan, vaikka tietävät, että tämä on minulle henkilökohtaista.

Just. Myös täällä ensimmäinen kettuilu viesti tuli oululaisilta sukulaisilta joiden kanssa ei muuten juurikaan olla yhteyksissä. Päätin olla vastaamatta - olisin muuten voinu tulla aika vaivaantuneita sukutapaamisia, kun en kumminkaan olisi pystynyt hillitsemään itseäni.
Itse kun lähdin eilen ulos rauhoittumaan niin hetihän sieltä tulee tuttu HIFK-fani vastaan huutaen "Ei Kannua Manseen!". Voi morjes...
Ite lähin wanhasta postista niin jonku elämän kovan koulun käyny punkkari kärppäläinen alko huuteleen autosta, kyllä sai kuulla sekin rotta kunniansa, hetken olin jo et "nyt saan turpaan" :D Otti siis kaaliin kun huuteli ettei pärjätä ostojoukkueella.

Ymmärrän. Mutta huonoja voittajia löytyy aina. Pääviesti kärppäleiristä on silti ollut ihan ihailtava.
Jep saisivat OSA faneista ottaa oppia esim. Kärppä-pelaajilta. Iso kummarrus jälkimmäisille ja onnittelut mestaruudesta.
Titta på ylähylly!

Poissa juti fan

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 424
  • Ja hermoissa ei ole mitään vikaa!
    • Profiili
Vs: Ketutusketju
« Vastaus #287 : Huhtikuu 26, 2015, 14:39:14 »
Sukulaisistakin (pohjoisesta ollaan) kehkeytyi hetkessä lajin parhaita asiantuntijoita, jotka lopputulosta juhlistivat typerillä kommenteillaan. Ja mikä pahinta, tulevat ilkkumaan, vaikka tietävät, että tämä on minulle henkilökohtaista.

Just. Myös täällä ensimmäinen kettuilu viesti tuli oululaisilta sukulaisilta joiden kanssa ei muuten juurikaan olla yhteyksissä. Päätin olla vastaamatta - olisin muuten voinu tulla aika vaivaantuneita sukutapaamisia, kun en kumminkaan olisi pystynyt hillitsemään itseäni.
Aivan sama mullakin. Itseä ei niin paljon harmittanut edes koko häviö, koska olin etukäteen varautunut kaikkeen. Mutta kyrsii noi "kärppäfanit" jotka ei katso peliäkään kauden aikana ja tulee sitten heti vinoilemaan sellaselle jonka tietää olevan Tappara-fani. Kun ei jaksaisi näitä kuunnella.

Poissa mv1

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 18
    • Profiili
Vs: Ketutusketju
« Vastaus #288 : Huhtikuu 26, 2015, 15:08:38 »
Sukulaisistakin (pohjoisesta ollaan) kehkeytyi hetkessä lajin parhaita asiantuntijoita, jotka lopputulosta juhlistivat typerillä kommenteillaan. Ja mikä pahinta, tulevat ilkkumaan, vaikka tietävät, että tämä on minulle henkilökohtaista.

Just. Myös täällä ensimmäinen kettuilu viesti tuli oululaisilta sukulaisilta joiden kanssa ei muuten juurikaan olla yhteyksissä. Päätin olla vastaamatta - olisin muuten voinu tulla aika vaivaantuneita sukutapaamisia, kun en kumminkaan olisi pystynyt hillitsemään itseäni.
Aivan sama mullakin. Itseä ei niin paljon harmittanut edes koko häviö, koska olin etukäteen varautunut kaikkeen. Mutta kyrsii noi "kärppäfanit" jotka ei katso peliäkään kauden aikana ja tulee sitten heti vinoilemaan sellaselle jonka tietää olevan Tappara-fani. Kun ei jaksaisi näitä kuunnella.

Tähän vahva sama! Itsekin tunnen monen monta kärppä"fania", jotka taas finaalien aikaan aktivoituvat. Voiton jälkeen he ovat ensimmäisenä lällättelemässä minulle, lällällää mv1, Tappara se taas hävis, kärpät on PARAS!!!1!1!!
Tiedän ettei pitäisi välittää, mutta minkäs teet? Ihon alle menee ja lujaa!😢

Poissa Melu

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 113
    • Profiili
Vs: Ketutusketju
« Vastaus #289 : Huhtikuu 26, 2015, 15:19:15 »
Jos finaalit olisi ollut yhdestä poikki, niinkun mm finaalitkin Tappara olisi mestari!!!!
Lohduttele itseesi sillä v.i.t.t.u !!!!  Tai kaikki sarjat...
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 26, 2015, 15:21:11 kirjoittanut Melu »

Poissa Ansakorpi

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 566
    • Profiili
Vs: Ketutusketju
« Vastaus #290 : Huhtikuu 26, 2015, 16:01:11 »
Mua ketuttaa, kun ei uusi kausi ala jo! Ajatelkaas ny, huomenna olis Oulussa Kärpät-Tappara ja seuraavana päivänä Saipa Hakametsässä jne. jne. Olis se nastaa!!

Ei meinaa millään malttaa odottaa!

 :) :) :)
Ei myö tiietä, myö ajetaan vaan mopolla!

Poissa Gilbert 17

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 147
    • Profiili
Vs: Ketutusketju
« Vastaus #291 : Huhtikuu 26, 2015, 16:28:21 »
Kenen idiootin idea on ollut liigassa tämä kauden aloitus finaalin uusinnalla?  Tappara joutuu ouluun katsomaan vielä viirinkin noston..  Miksi tälläinen nöyryytys pitää tehdä? Ehä kuulostanut hienolta että kausi polkaistaan käyntiin kovalla pelillä mutta ei tuo nyt reilua ole..
Ainahan sarjaan pitää jotain uudistuksia keksiä, mutta tämä "finaaliuusinta" avauspeliin on kyllä yksi huonoimmista.

Poissa illodin

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 348
    • Profiili
Vs: Ketutusketju
« Vastaus #292 : Huhtikuu 26, 2015, 18:04:00 »
Itse en somea harrasta, mutta ihmettelen, jos siellä oikeilla nimillään ihmiset vittuilevat. Eivät taida ymmärtää, mikä voima Internetillä voi olla.

Nykyään vaikeuksien aiheuttaminen anonyymisti kenelle tahansa on helppoa sille, jolla riittää motivaatiota ja aikaa. Voi siinä jotain kaduttaa vielä 10 vuoden päästäkin, että olisi kannattanut pitää silloin joskus suuta soukemmalla. Noh, evolutionisti voisi todeta, että tyhmyydestä sakotetaan, mikä onkin ihan oikein.

Poissa Melu

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 113
    • Profiili
Vs: Ketutusketju
« Vastaus #293 : Huhtikuu 26, 2015, 18:34:14 »
3 kertaa oltu nyt finaaleissa. Olemme pelanneet itsemme semmoseen tilanteeseen,että meillä on ollut
4 ottelupalloa eikä saada niistä mistään voittoa arg  nyt pikku loma täältä koko ajan syö enemmän ja enemmän(koska Ojasen poika nousee rinkiin)

Poissa C4

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 416
    • Profiili
Vs: Ketutusketju
« Vastaus #294 : Huhtikuu 26, 2015, 21:59:43 »
Jaaha u18 ja hopeeta jatkoajalla.. Pyrintö tippu päivällä.. Mahtava viikonloppu. No kyl ne nuoretkin hyvin veti.

Poissa Ljpp

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2748
    • Profiili
Vs: Ketutusketju
« Vastaus #295 : Huhtikuu 26, 2015, 22:12:31 »
Olen nyt jo kaksi kertaa käyttänyt 45min siihen että kirjoitan Tapparan pelaajien lopputodistuksen, kuten on vuosien ajan ollut tapana. Molemmilla kerroilla olen lopulta sulkenut editorin tallentamatta. Monivaiheista kautta on aivan mahdoton arvostella edes yksilötasolla. Ketuttaa.
Tappara.co - osallistu yhteisöprojektiin!

Poissa Tappura

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 479
    • Profiili
Vs: Ketutusketju
« Vastaus #296 : Huhtikuu 26, 2015, 22:14:02 »
Huomenna on se päivä, kun kaikki luulee tietävänsä kaiken jääkiekosta. Voi luoja.