Kirjoittaja Aihe: Olli Palola  (Luettu 396261 kertaa)

Poissa TJ

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1491
    • Profiili
Vs: Olli Palola
« Vastaus #1095 : Joulukuu 07, 2015, 21:50:48 »
Kaikki eivät tarvitse kovin kasevia käyttäjä päästäkseen maajoukkueeseen.
Onks Messillä nyt joku autocorrect päällä vai miks en ymmärrä tota lausetta?  ???
Tätä ei saa ottaa talteen.

Poissa louskutin

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 100
    • Profiili
Vs: Olli Palola
« Vastaus #1096 : Joulukuu 07, 2015, 21:57:39 »
Olisko nasevia näyttöjä?

Poissa Messi

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 3365
    • Profiili
Vs: Olli Palola
« Vastaus #1097 : Joulukuu 07, 2015, 22:01:30 »
Kaikki eivät tarvitse kovin kasevia käyttäjä päästäkseen maajoukkueeseen.
Onks Messillä nyt joku autocorrect päällä vai miks en ymmärrä tota lausetta?  ???

Tässä on nyt pelattu tätä kautta muutama kuukausi. En viitsi alkaa kaivamaan tähän Opan statsejä tälle kaudelle, mutta minulla on sellainen kuva, että ei Opan kausi kovin korkealentoinen ole ollut, vai olenko väärässä? En ole mikään Opa vastustaja enkä ole sitä koskaan ollut, päivastoin.
Kuhan vaan tuossa heitin tuon kommentin, joka itseasiassa on ihan aiheellinen, jos tarkemmin mietitään. Mutta ei minulla tosiaan sen kummemmin ole sitä vastaan, että Opa  pääsee pelaamaan maajoukkueessa, kun omassa joukkueessa se on ollut vähän niin ja näin.
Toivottavasti heittää muutaman maalin ihan vaan, vaikka vittuillakseen koutsilleen.
Enemmän minua ottaa päähän se, että Kilpeläinen ei mahdu maajoukkueeseen. Tosin minulla ei ole minkäänlaista kuvaa siitä, miten loistavasti Rynnäs on viime aikoina pelannut.


Ed. En tiedä, mikä on autocorrect :D

Ed. Kävin kuitenkin tsekkaamassa Rynnäksen luvut. Hän sijalla 30 veskarivertailussa. pelejäkin on kertynyt mahtavat 11.
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 07, 2015, 22:06:55 kirjoittanut Messi »
" Ei, en mää tiedä mihin kannattaa ampua"

Poissa tukkajukka2012

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 477
    • Profiili
Vs: Olli Palola
« Vastaus #1098 : Joulukuu 07, 2015, 22:08:47 »
Kaikki eivät tarvitse kovin kasevia käyttäjä päästäkseen maajoukkueeseen.
Onks Messillä nyt joku autocorrect päällä vai miks en ymmärrä tota lausetta?  ???

Tässä on nyt pelattu tätä kautta muutama kuukausi. En viitsi alkaa kaivamaan tähän Opan statsejä tälle kaudelle, mutta minulla on sellainen kuva, että ei Opan kausi kovin korkealentoinen ole ollut, vai olenko väärässä? En ole mikään Opa vastustaja enkä ole sitä koskaan ollut, päivastoin.
Kuhan vaan tuossa heitin tuon kommentin, joka itseasiassa on ihan aiheellinen, jos tarkemmin mietitään. Mutta ei minulla tosiaan sen kummemmin ole sitä vastaan, että Opa  pääsee pelaamaan maajoukkueessa, kun omassa joukkueessa se on ollut vähän niin ja näin.
Toivottavasti heittää muutaman maalin ihan vaan, vaikka vittuillakseen koutsilleen.
Enemmän minua ottaa päähän se, että Kilpeläinen ei mahdu maajoukkueeseen. Tosin minulla ei ole minkäänlaista kuvaa siitä, miten loistavasti Rynnäs on viime aikoina pelannut.


Ed. En tiedä, mikä on autocorrect :D

Ed. Kävin kuitenkin tsekkaamassa Rynnäksen luvut. Hän sijalla 30 veskarivertailussa.

Eiköhän TJ tarkoittanut että mitä mahtaa tarkoittaa "kasevia käyttäjä". Toivottavasti kirjoitusvirhe tai sit mäkin oon liian juntti ymmärtääkseni! Ja en kettuile kun ite en osaa kirjottaa lainka.

Poissa Messi

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 3365
    • Profiili
Vs: Olli Palola
« Vastaus #1099 : Joulukuu 07, 2015, 22:17:17 »
kasevia näyttöjä, :D :D :D

Jumalauta, nuo minun perustelut olivat sitten ihan turhia. Siihen meni 3 minuuttia ja päälle 2 minuuttia, kun hain Rynnäksen tilastot. :D
" Ei, en mää tiedä mihin kannattaa ampua"

Poissa Le GoaP

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 163
    • Profiili
Vs: Olli Palola
« Vastaus #1100 : Joulukuu 07, 2015, 22:30:03 »
kasevia näyttöjä, :D :D :D

Kaseva tarkoittanee kätevää?

Kaseva on myös tamperelainen pop-yhtye. Tästä eteenpäin vähän offtopikia: Hauskaa Kasevan historiassa oli se, että he tekivät biisinsä englanniksi ja levy-yhtiö vastasi demon kunneltuaan, että levytyssopimus tulee vain jos teette biisit suomeksi. Bändillä ei myöskään ollut nimeä ja jonkun bändin jäsenen sisko löysi sanan kaseva Kalevalasta. Eli brittihenkinen bändi muuttui ihan suomi-suomalaiseksi.

Poissa Nitaz

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 5
    • Profiili
Vs: Olli Palola
« Vastaus #1101 : Joulukuu 19, 2015, 19:47:33 »
Toivottavasti Opa ei saanut mitään pitkäkestoista vammaa tämän päivän pelissä..  :(