Kirjoittaja Aihe: Winnipeg palaamassa NHL:ään  (Luettu 2863 kertaa)

Poissa TPR

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 523
    • Profiili
Winnipeg palaamassa NHL:ään
« : Toukokuu 20, 2011, 12:40:08 »
http://www.theglobeandmail.com/sports/hockey/atlanta-thrashers-moving-to-winnipeg/article2029179/

Tuon mukaan tiistaina ilmoitetaan että Thrashers muuttaa Winnipegiin.

Poissa Ranari

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 72
    • Profiili
Vs: Winnipeg palaamassa NHL:ään
« Vastaus #1 : Toukokuu 21, 2011, 11:50:20 »
Hienoa, että kiekkohullu Kanada saa takaisin NHL-joukkueen. Kun siirto julkaistaan, niin Winnipegissä ja koko Manitoban alueella onkin odotettavissa samanlaista kreisibailausta mitä Leijonat on täällä aiheuttanut.
Aito Winnipeg Jets muutti Phoenixiin ja Jets -nimen oikeudet omistaakin nyt NHL. Jos Winnipegin seura nimetään Jetsiksi, niin jäädytettyjen pelinumeroiden kohtalo käy mielenkiintoiseksi. Jets on jäädyttänyt Bobby Hullin ja Thomas Steenin numerot ja Coyotes on jäädyttänyt Dale Hawerchukin ja Teppo Winnipegin numerot. Kaikki nämä pelaajat ovat pelanneet itsensä winnipegiläisten sydämiin ja heidän kannuksensa ovat nimenomaan siellä.
Miksi Bettman ei päästänyt Phoenixiä siirtymään Winnipegiin?

P.S. Toivottavasti Nordiques Nation saa huudettua itselleen seuran, vaikka Floridasta ja sieltä Panthersin.
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 21, 2011, 11:52:10 kirjoittanut Ranari »

Poissa abzo

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 26
    • Profiili
Vs: Winnipeg palaamassa NHL:ään
« Vastaus #2 : Toukokuu 21, 2011, 14:31:42 »
Aika raakaa touhua. Faneilta viedään seura pois ihan tosta noin vain. Olen aina ihmetellyt tätä jenkkien intoa siirrellä joukkueita kaupungista toiseen ja se näyttää vain jatkuvan. Enkä nyt tarkoita pelkkää jääkiekkoa vaan mm. Amerikkalaisessa jalkapallossa tätä tapahtuu todella usein, jonka seurauksena joukkueilla ei ole minkäänlaista "fanbasea" tai historiaa ja täten nämä amerikkalaiset sarjat ovatkin vain ja ainoastaan bisneksen tekoa. Itse olen vieläkin "katkera" Seattle Sonicsin lopettamisesta NBA:ssa ja nyt sen tilalla pelaa "muovinen" OKC. Varmasti Winnipeg tarvitsee tämän historiallisen joukkueen takaisin, mutta tahrahan tästä jää seuran historiaan.