Kirjoittaja Aihe: Juha Metsola  (Luettu 523480 kertaa)

Poissa TJ

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1491
    • Profiili
Vs: Juha Metsola
« Vastaus #1320 : Huhtikuu 25, 2014, 22:17:18 »
Oletteko koskaan katsonu lämmittelyjä ennen peliä ja meidän molarien torjuntoja? Messi muistaakseni joskus tästä mainitsi ja kyllä sen eron huomaa jo lämmöillä, Metson eduksi. Chiodo on luukkuvahti ja kyllä se peluutus taitaa mennä oikein.
Mä oon, mut mä en lähtis niiden perusteella vetään mitään johtopäätöksiä. Tai no, ehkä ammattilaisen silmä näkee jotain mitä mun silmäni ei, mutta aika "puolitehoilla" lämmittelyt näyttäis mun mielestä menevän molemmilta.
Tätä ei saa ottaa talteen.

Poissa Messi

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 3365
    • Profiili
Vs: Juha Metsola
« Vastaus #1321 : Huhtikuu 25, 2014, 22:21:18 »
Usko vain, minä katson asiaa ammattilaisen silmin. Muutamat treenit siihen päälle katsottuna. Minulta menee muutama minuutti, kun näen mitä miehiä kukin mokke on. Sitä minä en tiedä, miksi mies otettiin Tapparaan. Kuka hänet on skoutannut, en tiedä. Mutta siitä olen sata varma, että ei Tuononen.
" Ei, en mää tiedä mihin kannattaa ampua"

Poissa Oijennus

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 602
    • Profiili
Vs: Juha Metsola
« Vastaus #1322 : Huhtikuu 25, 2014, 22:25:55 »
Yksi peli jäljellä tällä kaudella. Yksi asia, antakaa tuki.

Poissa soosi

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2849
    • Profiili
Vs: Juha Metsola
« Vastaus #1323 : Huhtikuu 25, 2014, 22:27:30 »
No joo. Metsola.

Maalivahtihan se siellä vimeisenä lukkona on ja kaikki pitäisi torjua.
Katsomoon näyttää helpolta vedolta, mutta maskin sisältä ei ehkä mitään näe.

Tänään kolme maalia omiin ja noin 20 koppia.
Eka maali kokosuomen juhiksen nousu, Larsson kahville ja takatolpan juureen. Hieno veto. Otettavissa
Toka maali puolustuksen ylipelaaminen laitaan ja kaveri pääsi vapaasti nousemaan ja vetämänä. Otttavissa
Kolams ja v##n maali juuri kirin aikana myös viiva veto ja kolmeomaa pelaajaa pyörii vetäjän ja maalin välissä. Maskia? Tuskin mutta häiriötä. Otettavissa

Muistutan kuitenkin, että toisessa erässä Metsola torjui läpiajot ja alivoima läpiajon. Antoi mahdollisuuden voittoon. Samatilanne kuin viimekauden viimeisessä finaalissa; otettavissa olevien maalien jälkeen gamesavereitä. Ristiriitaista. Onneksi huomenna vielä peli.

Kyllähän tuo meidän 5v5 peli on ollut saamatonta hyökkäyspäässä ja siksi yv-maaleilla pysytty koko finaalisarjassa mukana.

Poissa TJ

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1491
    • Profiili
Vs: Juha Metsola
« Vastaus #1324 : Huhtikuu 25, 2014, 22:32:32 »
Usko vain, minä katson asiaa ammattilaisen silmin. Muutamat treenit siihen päälle katsottuna. Minulta menee muutama minuutti, kun näen mitä miehiä kukin mokke on. Sitä minä en tiedä, miksi mies otettiin Tapparaan. Kuka hänet on skoutannut, en tiedä. Mutta siitä olen sata varma, että ei Tuononen.
Mikä siinä mättää? Siis muu kuin "huippu-urheiluun vaadittavat ominaisuudet", onko mitään selkokielistä syytä vai onko ne asioita mitä ei-ammattilainen ei vain ymmärrä? ;D
Tätä ei saa ottaa talteen.

Poissa Messi

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 3365
    • Profiili
Vs: Juha Metsola
« Vastaus #1325 : Huhtikuu 25, 2014, 22:36:16 »
En taida alkaa täällä ruotimaan häntä. Voimme keskustella asiasta kahden kesken. Mennään joskus vaikka kahville, niin kerron. :D
" Ei, en mää tiedä mihin kannattaa ampua"

Poissa TJ

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1491
    • Profiili
Vs: Juha Metsola
« Vastaus #1326 : Huhtikuu 25, 2014, 22:39:48 »
En taida alkaa täällä ruotimaan häntä. Voimme keskustella asiasta kahden kesken. Mennään joskus vaikka kahville, niin kerron. :D
Kerro huomenna torilla. Lähetän voiton jälkeen YV:n ja kerron mistä tunnistat mut. ;)
Tätä ei saa ottaa talteen.

Poissa 4_TRA

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 3246
    • Profiili
Vs: Juha Metsola
« Vastaus #1327 : Huhtikuu 25, 2014, 22:40:53 »
Oletteko koskaan katsonu lämmittelyjä ennen peliä ja meidän molarien torjuntoja? Messi muistaakseni joskus tästä mainitsi ja kyllä sen eron huomaa jo lämmöillä, Metson eduksi. Chiodo on luukkuvahti ja kyllä se peluutus taitaa mennä oikein.
Mä oon, mut mä en lähtis niiden perusteella vetään mitään johtopäätöksiä. Tai no, ehkä ammattilaisen silmä näkee jotain mitä mun silmäni ei, mutta aika "puolitehoilla" lämmittelyt näyttäis mun mielestä menevän molemmilta.
Messi on tässä asiassa ammattilainen. Minä en.
Itse olen vaan noteerannu Metson paremmaksi niissä sinisen alta tehdyissä vedoissa, niissä ei ole puolitehoilla molari eikä laukoja. 

Poissa terottaja

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 84
    • Profiili
Vs: Juha Metsola
« Vastaus #1328 : Huhtikuu 25, 2014, 23:22:10 »
Tilinpäätös on vasta kun kun tämä maaginen game 7 on pelattu! Nyt panokset on jo ennakkoon selvät, kärpät vie ja ja ja vai? Perkule soikoon, ollaan portin ovella edelleen...NYT ei mitään upponalleläppää!

Poissa Simoes

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 294
  • Nemo = Juudas
    • Profiili
Vs: Juha Metsola
« Vastaus #1329 : Huhtikuu 25, 2014, 23:59:07 »
Hyvin sanottu terottajalta. Katsotaan loppuun asti  ???
"Pohjanmaalla oli ennenvanhaan sanonta, että eivät olleet kunnon häät, kun ketään ei tapettu. Nykyisin ei jääkiekko-ottelu ole mikään, ellei siinä tapella."

Poissa soosi

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2849
    • Profiili
Vs: Juha Metsola
« Vastaus #1330 : Huhtikuu 26, 2014, 00:38:05 »
turhan tylyä tekstiä toimittajalle kisan ollessa kesken.
http://www.iltalehti.fi/smliiga/2014042518243330_sm.shtml


"Maalivahtivalmentaja Petri Tuononen ei paljoa päätä silitellyt.
- On ihan selvää, etteivät tavalliset laukaukset ilman maskia voi mennä. Toinen ja kolmas olivat helppoja. Maalivahtipeli on niin saatanan tärkeää.
Atte Ohtamaan ja Ivan Humlin rannevedot mitätöivät Tapparan kenttäpelaajien taistelun. Metsolan ailahtelusta on puhuttu pitkään.
- Maalivahti petti, se on kylmä fakta. Otti se hyviäkin seivejä, mutta kun perkele tappio tuli, niin ei auta mitään, Tuononen ryöpytti. "

Poissa J.R

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 291
    • Profiili
Vs: Juha Metsola
« Vastaus #1331 : Huhtikuu 26, 2014, 00:40:14 »
Uskomatonta idiotismia Tuonoselta, kun mestaruus on YHDEN PELIN PÄÄSSÄ.
Saravon maaliseuranta.

Poissa terottaja

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 84
    • Profiili
Vs: Juha Metsola
« Vastaus #1332 : Huhtikuu 26, 2014, 00:44:18 »
Meni juu, imuri eilen >:( MUTTA ei peli ole ohi, uskon lievähköä parannusta  metson peliin tämän jälkeen JOS ja kun saa vielä pelata...
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 26, 2014, 00:46:00 kirjoittanut terottaja »

8onsekova16

  • Vieras
Vs: Juha Metsola
« Vastaus #1333 : Huhtikuu 26, 2014, 00:51:27 »
Uskomatonta idiotismia Tuonoselta, kun mestaruus on YHDEN PELIN PÄÄSSÄ.

No eiköhän Metso itsekin tiedä ilman mitään lehtiä että metsään meni taas yksi peli. Täällä foorumilla on kyllä uskomattoman sokeita "maalivahtiasiantuntijoita". Koko vuoden on näkynyt että Metsola on todella epävarma ja tekee virheitä ihan liikaa. Siltikin nämä "asiantuntijat" tietävät että prosentit ovat sairaan hyviä ja torjui taas monta gamesaveriä. Tämä Metsolan taso ei tullut ainakaan minulle yllätyksenä, mutta monelle muulle ilmeisesti tuli. Toivon todella että Metsola pelaa myös huomenna, koska Metsola on parempi kuin Chiodo, mutta se ei siltikään tarkoita sitä että Metsola pystyy ratkaisemaan peliä. Metsola pystyy voittamaan, mutta vain osana joukkuetta, tuskin voitto tulee Metsolan kantamana.

Poissa terottaja

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 84
    • Profiili
Vs: Juha Metsola
« Vastaus #1334 : Huhtikuu 26, 2014, 01:15:28 »
Raksila motivoi...Hope, gold vs. Silver?