Kirjoittaja Aihe: Juha Metsola  (Luettu 524153 kertaa)

Poissa mara-jara

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 142
    • Profiili
Vs: Juha Metsola
« Vastaus #1155 : Huhtikuu 15, 2014, 19:50:48 »
Totuus on nyt vaan ,niin meillä ei ole voittavaa veskaria,liikaa mokia joka pelissä

Poissa kontio

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 73
    • Profiili
Vs: Juha Metsola
« Vastaus #1156 : Huhtikuu 15, 2014, 19:54:35 »
Parempi joukkue hävisi, nyt näin ensi kerralla toivottavasti kaikki kiinni.

Poissa bastardo

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1042
    • Profiili
Vs: Juha Metsola
« Vastaus #1157 : Huhtikuu 15, 2014, 19:55:00 »
Vähän kalliita maaleja jätkä lahjoittelee tässä vaiheessa kautta.
"Yks kaks peli onkin kaks yks."

Poissa Niäminen#33

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 244
    • Profiili
Vs: Juha Metsola
« Vastaus #1158 : Huhtikuu 15, 2014, 20:03:52 »
TOTUUS nyt vaan on niin että Metsola on LOISTAVA maalivahti tähän liigaan. Olen onnellinen että METSOLA kantaa TAPPARA paitaa. Tää mestaruus voitetaan METSOLAN hyvään maalivahtipeliin luottaen. Kiitos Metso.
Metsola oli lähellä tehdä ottelussa yhden virheen.

Poissa GoTapparaGo

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 231
    • Profiili
Vs: Juha Metsola
« Vastaus #1159 : Huhtikuu 15, 2014, 20:14:17 »
Tuo Karhuselle uponnut maskimaaliki ni täällä oltais Metsoa syytetty, mutta hienoa että vastustajien psyykkaus uponnu omii faneihinkin, oon niin ylpee olla mukana!

Kuinka moni on OIKEASTI sitä mieltä, että Metsola oli tänään kentän paras maalivahti?

Poissa TJ

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1491
    • Profiili
Vs: Juha Metsola
« Vastaus #1160 : Huhtikuu 15, 2014, 20:15:24 »
***** Metsola kun ei tehny enempää maaleja, paska sulaja ja sillä on niin hölmön näkönen pitkä tukkakin.
Tätä ei saa ottaa talteen.

Poissa IsotKirvekset

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1618
  • ...
    • Profiili
Vs: Juha Metsola
« Vastaus #1161 : Huhtikuu 15, 2014, 20:17:17 »
TOTUUS nyt vaan on niin että Metsola on LOISTAVA maalivahti tähän liigaan. Olen onnellinen että METSOLA kantaa TAPPARA paitaa. Tää mestaruus voitetaan METSOLAN hyvään maalivahtipeliin luottaen. Kiitos Metso.

+1

Mutta totuus on sekin että toistaiseksi Metsola ei ole finaali sarjoissa virheittä selvinnyt. Toisin kuin Raanta vuosi sitten ja Karhunen nyt tässä ensimmäisessä pelissä. Suhteessa finaalivastustajien veskareihin Metsola on ollut hyvä mutta epävarma.
Olen aina mieluummin onnellinen, kuin oikeassa.
                                                         - Douglas Adams

Poissa Niäminen#33

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 244
    • Profiili
Vs: Juha Metsola
« Vastaus #1162 : Huhtikuu 15, 2014, 20:22:20 »
Tuo Karhuselle uponnut maskimaaliki ni täällä oltais Metsoa syytetty, mutta hienoa että vastustajien psyykkaus uponnu omii faneihinkin, oon niin ylpee olla mukana!

Kuinka moni on OIKEASTI sitä mieltä, että Metsola oli tänään kentän paras maalivahti?

Ei tarvi olla kentän paras maalivahti. Riittää että on LOISTAVA maalivahti. Kenttäpelaajien pitää tehdä RIITTÄVÄSTI maaleja.
Metsola oli lähellä tehdä ottelussa yhden virheen.

Poissa IsotKirvekset

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1618
  • ...
    • Profiili
Vs: Juha Metsola
« Vastaus #1163 : Huhtikuu 15, 2014, 20:23:50 »
Tuo Karhuselle uponnut maskimaaliki ni täällä oltais Metsoa syytetty, mutta hienoa että vastustajien psyykkaus uponnu omii faneihinkin, oon niin ylpee olla mukana!

Kuinka moni on OIKEASTI sitä mieltä, että Metsola oli tänään kentän paras maalivahti?

Tätä on hieman vaikea absoluuttisesti ratkaista. Metsola esitti enemmän "gamesave"-torjuntoja mutta töpeksi kertaalleen tosi pahasti, josta kärpät teki tasoituksen. Karhunen ei ihmeemmin loistanut mutta ei tehnyt ensimmäistäkään virhettä. Kumpi nyt sitten oli joukkueelleen parempi maalivahti?
Olen aina mieluummin onnellinen, kuin oikeassa.
                                                         - Douglas Adams

Poissa Vilttitossu

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1716
    • Profiili
Vs: Juha Metsola
« Vastaus #1164 : Huhtikuu 15, 2014, 20:24:21 »
Muu joukkue teki tänään yhden maalin, yhden! Monessa muussakin pelissä Tappara on tehnyt yhden maalin, ja täällä on syyttävä sormi kohti Metsolaa, en aina ymmärrä? Pitäskö maalivahdin pelata nollapeli joka kerta, vasta sitkö on riittävän hyvä?
"Varo ettei talos pala!"

Poissa Ljpp

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2748
    • Profiili
Vs: Juha Metsola
« Vastaus #1165 : Huhtikuu 15, 2014, 20:26:13 »
Metsola paikkasi tuon lipsahduksen ryöstämällä Juha-Matti Aaltosen. Peli hävittiin yhteen tehtyyn maaliin, jolla voittaa varsin harvoin otteluita. Varsinkaan kun vastassa on Liigan paras ja hyökkäysvoimaisin joukkue.
Tappara.co - osallistu yhteisöprojektiin!

Poissa SPL

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1231
    • Profiili
Vs: Juha Metsola
« Vastaus #1166 : Huhtikuu 15, 2014, 20:26:40 »
Metsolan hanskasta se kiekko hakattiin, joten kaikki tuki kaverille.
Tapparan Saarinen: Jännitys ja pelirohkeuden puuttuminen maksoivat voiton.

Poissa Tapparanmiäs_Lohja

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 91
    • Profiili
Vs: Juha Metsola
« Vastaus #1167 : Huhtikuu 15, 2014, 20:29:31 »
Niin, mitä Metsolan sit olisi pitänyt tehdä, odottaa et pelaaja tulee yksin läpi, nythän Se kerkisi kiekkoon ensin, mun mielestä oli huonon tuurin vika, ei Metsolan ettei kiekko jäänyt suojuksiin. Jos kiekko olisi jäänyt kiinni, hehkutettaisiin nyt Metsolan reaktioita. Haukutaan nyt ennemmin vaikka saravoa, ei tänään todellakaan metsolaan kaaduttu!

Poissa Keyman

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 904
    • Profiili
Vs: Juha Metsola
« Vastaus #1168 : Huhtikuu 15, 2014, 20:29:41 »
Peli hävittiin yhteen tehtyyn maaliin, jolla voittaa varsin harvoin otteluita. Varsinkaan kun vastassa on Liigan paras ja hyökkäysvoimaisin joukkue.

Täsmälleen näin. Jos Tappara tässä finaalisarjassa johonkin kaatuu, se kaatuu nimenomaan liian tehottomaan hyökkäyspeliin, eikä todellakaan Metsolaan.

Poissa Oijennus

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 602
    • Profiili
Vs: Juha Metsola
« Vastaus #1169 : Huhtikuu 15, 2014, 20:29:51 »
Metsolan hanskasta se kiekko hakattiin, joten kaikki tuki kaverille.
Kyllä. Kiekko oli Metsolan hallussa ja Maxwell otti kontaktia Metsolaan ja kiekko karkasi. Paska säkä.