Kirjoittaja Aihe: Juha Metsola  (Luettu 523519 kertaa)

Poissa jurpo

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 70
    • Profiili
Vs: Juha Metsola
« Vastaus #330 : Huhtikuu 05, 2013, 23:36:46 »
Ja jalleen nollat!! Olen omassa mielessäni funtsaillut että koskahan viimeksi noin esim runkosarjapelejä ajatellen, on veskari torjunut noin paljon pisteitä Tapparalle kuin metso. Siis kyllä Tappara muutenkin on pelannut juuri noin hyvin kun rs ja po pelit näyttää, mutta monta kertaa tällä kaudella kun olen sattunut katsomoon, tai tv:stä nähnyt niin sen huippupelastusten määrä lyö ällikällä. Olen onnistunut näkemään monta ns yhden maalin peliä, ja niissä lukemattomia "varmoja" maaleja joissa kiekko on aina löytynyt metson kintaasta. Jos vertaillaan esim Säteriin tai vaikka Lehtoon niin aina veskaripeli on ollut hyvää, mutta jotenkin mutulla heitän että jos "gameseiveritä" tilastoitaisiin niin Metsola olis selkeesti ykkönen.

...Kokematon play-offeissa.. Mitä sitten??

Poissa hat3breeder

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1107
    • Profiili
Vs: Juha Metsola
« Vastaus #331 : Huhtikuu 06, 2013, 00:07:44 »
Ja jalleen nollat!! Olen omassa mielessäni funtsaillut että koskahan viimeksi noin esim runkosarjapelejä ajatellen, on veskari torjunut noin paljon pisteitä Tapparalle kuin metso. Siis kyllä Tappara muutenkin on pelannut juuri noin hyvin kun rs ja po pelit näyttää, mutta monta kertaa tällä kaudella kun olen sattunut katsomoon, tai tv:stä nähnyt niin sen huippupelastusten määrä lyö ällikällä. Olen onnistunut näkemään monta ns yhden maalin peliä, ja niissä lukemattomia "varmoja" maaleja joissa kiekko on aina löytynyt metson kintaasta. Jos vertaillaan esim Säteriin tai vaikka Lehtoon niin aina veskaripeli on ollut hyvää, mutta jotenkin mutulla heitän että jos "gameseiveritä" tilastoitaisiin niin Metsola olis selkeesti ykkönen.

...Kokematon play-offeissa.. Mitä sitten??

Kyl mä sanoisin että Säteri otti enemmän gamesavereita ku Metsola, sillon vaan ei ollu muita apuja ku ykköskenttä. Nyt on koko joukkue täynnä kovia miehiä. Toki Metsolakin kova äijä on.

Poissa TaPPi

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1322
    • Profiili
Vs: Juha Metsola
« Vastaus #332 : Huhtikuu 06, 2013, 12:49:02 »
Kyllä mäkin Säteriä pidän paljon parempana maalivahtina kun Metsolaa. Ihan ok tasolla pelannut Metso playoffseissa ,mutta ei nyt mitään häikäiseviä pelejä ole pelannut. Eilinen peli oli Metsolta hyvä mutta sitä edellinen taas oli heikompi matsi. Kun säilyttää parhaan tasonsa niin kamppailee tasaisesti Raannan kanssa herruudesta finaaleissa ,vaikka pieni altavastaaja onkin.

Poissa Linden #16

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1911
  • Kaikkeen kätevä,mutta ei mihinkään pätevä!
    • Profiili
Vs: Juha Metsola
« Vastaus #333 : Huhtikuu 06, 2013, 13:26:23 »
Mun mielestä taas Salaatti o  vähä yliarvostettu. Metso ottaa kiinni hyvänä iltana kaikki mitä tulee toki puolustus on rautaa. "Huononakaan"iltana ei pilaa millään muotoo joukkueen voittomahdollisuuksia. Ja sipuli tuntuu olevan rautaa.
Tämä siis mitenkään Säteriäkään moittimatta. Hyviä veskoja molemmat.
"Kankaanperä osoitti ensimmäisessä maalissa, että kun lähtee, niin lähtee perkele ja menee kovaa, Tapola intoutui joukkueensa avausmaalista." -JA 14.1 Tappara-Ilves pelin raportissa-

Poissa Messi

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 3365
    • Profiili
Vs: Juha Metsola
« Vastaus #334 : Huhtikuu 06, 2013, 18:34:13 »
Jännä juttu, kun kuuntelee noita asiantuntijakommentaattoreita tv:ssä. Metsolalle tulevat laukaukset ovat kaikki hepposia, kun hän pomii ne kuin kypsät marjat. Toisessa päässä ne ovat järjestään gamesavereita.

Metsola on ihan huikea veska näin mokkevalmentajan silmin. Paras tällä hetkellä mitä Tapparassa on IKINÄ OLLUT.
" Ei, en mää tiedä mihin kannattaa ampua"

Poissa iroj

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1450
    • Profiili
Vs: Juha Metsola
« Vastaus #335 : Huhtikuu 06, 2013, 18:36:51 »
Metsola on nyt pitänyt nollan play-offseissa 155 minuuttia ja 48 sekuntia.
Se saattaa olla play-offien ennätys samalla maalivahdilla.
TPS piti nollan 164 minuuttia ja 28 sekuntia keväällä 2010 puolivälierissä Lukkoa vastaan mutta silloin maalivahdit vaihtuivat pelistä toiseen.
Runkosarjassa Metsolan pisin nollaputki (maaliskuun alussa) oli 158 minuuttia ja 4 sekuntia.

Poissa kyynaama

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 330
    • Profiili
Vs: Juha Metsola
« Vastaus #336 : Huhtikuu 06, 2013, 18:46:25 »
Huima äijä, pari nollaa putkeen välierissä!
Tähän ei kaikki pysty. Kovan puolustuksen takana viimeinen lukko!
Imaami on islamin pappi

Poissa hat3breeder

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1107
    • Profiili
Vs: Juha Metsola
« Vastaus #337 : Huhtikuu 06, 2013, 18:47:25 »
Jännä juttu, kun kuuntelee noita asiantuntijakommentaattoreita tv:ssä. Metsolalle tulevat laukaukset ovat kaikki hepposia, kun hän pomii ne kuin kypsät marjat. Toisessa päässä ne ovat järjestään gamesavereita.

Metsola on ihan huikea veska näin mokkevalmentajan silmin. Paras tällä hetkellä mitä Tapparassa on IKINÄ OLLUT.

Älä nyt liiottele :) Tapparan puolustus pelaa niin hyvin, että vetoja ei yksinkertasesti pääse tulemaan parhaalta maalintekosektorilta, joten voidaan sanoa että helppoja torjuntoja.. Ja tosta et Metsola paras mitä ikinä ollut.. Mun mielestä Säteri oli parempi maalivahti, mutta sillon kun pelas Tapparassa, niin puolustus ei ollut niin timanttia kuin nyt.. Mutta toki Metsola kova molari on, mitään pois ottamatta.

Poissa Kankaantaan profeetta

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1312
    • Profiili
Vs: Juha Metsola
« Vastaus #338 : Huhtikuu 06, 2013, 18:49:19 »
Jännä juttu, kun kuuntelee noita asiantuntijakommentaattoreita tv:ssä. Metsolalle tulevat laukaukset ovat kaikki hepposia, kun hän pomii ne kuin kypsät marjat. Toisessa päässä ne ovat järjestään gamesavereita.

Metsola on ihan huikea veska näin mokkevalmentajan silmin. Paras tällä hetkellä mitä Tapparassa on IKINÄ OLLUT.

Älä nyt liiottele :) Tapparan puolustus pelaa niin hyvin, että vetoja ei yksinkertasesti pääse tulemaan parhaalta maalintekosektorilta, joten voidaan sanoa että helppoja torjuntoja.. Ja tosta et Metsola paras mitä ikinä ollut.. Mun mielestä Säteri oli parempi maalivahti, mutta sillon kun pelas Tapparassa, niin puolustus ei ollut niin timanttia kuin nyt.. Mutta toki Metsola kova molari on, mitään pois ottamatta.

Paras tällä hetkellä mitä Tapparassa on IKINÄ OLLUT.Hyvin sanottu. Messi on hauska.

Poissa hat3breeder

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1107
    • Profiili
Vs: Juha Metsola
« Vastaus #339 : Huhtikuu 06, 2013, 19:01:21 »
Jännä juttu, kun kuuntelee noita asiantuntijakommentaattoreita tv:ssä. Metsolalle tulevat laukaukset ovat kaikki hepposia, kun hän pomii ne kuin kypsät marjat. Toisessa päässä ne ovat järjestään gamesavereita.

Metsola on ihan huikea veska näin mokkevalmentajan silmin. Paras tällä hetkellä mitä Tapparassa on IKINÄ OLLUT.

Älä nyt liiottele :) Tapparan puolustus pelaa niin hyvin, että vetoja ei yksinkertasesti pääse tulemaan parhaalta maalintekosektorilta, joten voidaan sanoa että helppoja torjuntoja.. Ja tosta et Metsola paras mitä ikinä ollut.. Mun mielestä Säteri oli parempi maalivahti, mutta sillon kun pelas Tapparassa, niin puolustus ei ollut niin timanttia kuin nyt.. Mutta toki Metsola kova molari on, mitään pois ottamatta.

Paras tällä hetkellä mitä Tapparassa on IKINÄ OLLUT.Hyvin sanottu. Messi on hauska.

Juu, no ton voi tietty ymmärtää kahdella tavalla.. Onhan se helposti TÄLLÄ HETKELLÄ paras molari Tapparassa, mut ei PARAS IKINÄ :D

Poissa Messi

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 3365
    • Profiili
Vs: Juha Metsola
« Vastaus #340 : Huhtikuu 06, 2013, 19:05:18 »
TÄLLÄ HETKELLÄ Metsolan torjuntaprosentti on pelkästään pleijareissa 94,9 tai jotain sinne päin. Maalivahdin pelaaminen on parhaimmillaan PUOLUSTUSPELAAMISTA. Siis kontrolloitua viisikkopelaamista. Ymmärrän sen oikein hyvin, jopa tällä kokemuksella. Älkää nyt vaan menkö liikaa tuon saman taakse, kuin  nuo Urponkommentaattorit. Kun veska on tosi hyvä, niin silloin se on TOSI HELPON NÄKÖISTÄ. Tämän enempää ei tällä kertaa tästä.
" Ei, en mää tiedä mihin kannattaa ampua"

Poissa Linden #16

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1911
  • Kaikkeen kätevä,mutta ei mihinkään pätevä!
    • Profiili
Vs: Juha Metsola
« Vastaus #341 : Huhtikuu 06, 2013, 19:18:02 »
Edelleen en ymmärrä Säterin hehkutusta Metsolan yli. Myös itse maalivahtina pelanneena ja maalivahteja valmentaneena yhdyn Messin näkökulmaan, että se kuinka maalivahti ja puolustus pelaavat yhteen on ihan yhtäpaljon maalivahdin kun puolustuksen/viisikkopuolustuksen ansiota. Ja se, että Suomenmaalla on hyviä jopa loistavia maalivahteja pilvin pimein. Mutta se mikä erottaa toiset yli muista on se henkinen kantti ja game to game taso. Joka on Metsolla loistava. Lisäksi Metsola on edelleen maalivahdiksi nuori ja kehittyvä.
"Kankaanperä osoitti ensimmäisessä maalissa, että kun lähtee, niin lähtee perkele ja menee kovaa, Tapola intoutui joukkueensa avausmaalista." -JA 14.1 Tappara-Ilves pelin raportissa-

Poissa coly

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 3368
    • Profiili
Vs: Juha Metsola
« Vastaus #342 : Huhtikuu 06, 2013, 19:22:19 »
Mä en ymmärrä miksi täällä edes vertaillaan jotain pelaajia.

Metsola ottaa koppeja huikealla itseluottamuksella ja puolustuspeli toimii muutenkin niin olkaamme tyytyväisiä, eikä keskitytä epäolennaisuuksiin.

Poissa Messi

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 3365
    • Profiili
Vs: Juha Metsola
« Vastaus #343 : Huhtikuu 06, 2013, 19:36:40 »
Juurikin noin. Hapakin on huippuveska ja vieläpä minun kaveri, toisin kuin Metsola, jota en tunne henkilökohtaisesti. Ja on niitä muitakin. Nautitaan tästä.
" Ei, en mää tiedä mihin kannattaa ampua"

Poissa pieni m

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 703
    • Profiili
Vs: Juha Metsola
« Vastaus #344 : Huhtikuu 06, 2013, 20:16:07 »
Metsola saa sen näyttään niin helpolta, että ei tartte ottaa semmosia haamukoppeja. Olihan se Saravon väärin lasketun biljardisyötön jälkeinen tilannekki aika eleettömästi hoidettu. Samoin maalin takana Metsola ei paljo jännitä. Huikee veskari!