Yleinen keskustelu > Yleinen keskustelu

Liigapörssi ja muut haastesarjat

<< < (2/67) > >>

Galutin:
Onko täällä paljon kyseisen pelin pelaajia? Ja niille, jotka eivät tiedä minkälainen peli on kyseessä, niin lyhyesti internet-peli, jossa pelataan oikeiden ihmisten kanssa ohjaten tikku-ukko pelaajia. Suosittelen kokeilemaan.

marke10:
Mulla On.. http://spede3

Hazu The Man:
surkee alkuu tietää hyvää loppua ( I WISH)

Mika Lehto       

Pasi Puistola
Justin Forrest

Quinn Hancock
Karo Koivunen Pelsut
Kristian Kuusela

Hannu H:
Eipä mene vahvasti liigapörssissä tällä hetkellä, mutta semmonen omituisuus tämän illan kierroksella on, että omassa kentällisessä Lasse Kukkonen on ainoa pakki. Hyökkääjinä rynnivät Ville Koistinen, Karo Koivunen, J. Ojanen ja P. Kontiola. Maalissa loistaa (toivottavasti) Rob Zepp.

Semmosta mietiskelin, että jos Koistinen sattuu pisteille pääsemään, niin kertyykö pisteet hyökkääjien vai pakkien pisteitten mukaan? Pakkina Koistinen on ostettu ja muutenkin kentällisessä kuuluu virallisesti olla molari+2 pakkia+3 hyökkääjää. Onko tietoa? Liigapörssin sivuilta en sellaista löytänyt. Toki aika antaa tähänkin vastauksen, kunhan muuten lämpimikseni kyselen.

Manse-Fani:
Oon miettiny Hannun H:n kanssa samaa, muttei varmaa tietoa ole. Luulen kyllä, että Koistinen saa pisteensä tällä kierroksella normaalisti. Eli jos tekee maalin, saa siitä pakin pisteet. Mutta vannomaan en mene.

Hyvin alkanut ja jatkunut tää jakso. Pisteitä 469, Jälkipelit kimpassa tukevasti kakkossijalla, ja vaihtojakin vielä 7 käyttämättä.

Leino Ville
Hauhtonen Janne
Santavuori Tuomas

Puistola Pasi
Schneider David
 
Riksman Juuso

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta