Kirjoittaja Aihe: Liput Tapparan peleihin  (Luettu 351874 kertaa)

Poissa tsrautia

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 558
    • Profiili
Liput Tapparan peleihin
« : Elokuu 13, 2010, 08:00:52 »
En löytänyt vastaavaa vanhaa aihetta(pahoittelut, jos sellainen on).

Ajattelin, että jospa tekisi reissun Tampereelle tuohon 18.9 Kalpa-peliin. Harmikseni huomasin, että ainakin Lippupalvelussa opiskelijahintaiset liput oli nyt rajattu riveille 1-6. Paitsi johonkin D-katsomoon sai myös ylemmiltä riveiltä, mutta kukapa sinne haluaisi :) Aikaisemmin on saanut opiskelijahintaisia lippuja ainakin E-parvelle. Onkohan tämä nyt uusi käytäntö?

Toisekseen, vieläkään ei taida olla mahdollista valita itse paikkojaan, vaan lippupalvelu automaattisesti valitsee puolestasi "parhaat paikat". Miksiköhän on niin vaikea päästä siihen systeemiin, että saa itse valita paikat, jotka haluaa??

Poissa jtv

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1024
    • Profiili
Vs: Liput Tapparan peleihin
« Vastaus #1 : Elokuu 13, 2010, 08:53:36 »
Onpas muuten lippujen hinnat muutenkin aika suolaiset. Onko reipasta nousua tapahtunut viime kaudesta vai kultasiko kesäloma jo muistot?

Paikkoja ei saa Lippupalvelun verkkokaupasta itse valittua ja "parhaat paikat ovat tosiaan sen mielestä aina alhaalta päin ensimmäiset, mikä ei ainakaan Hakametsässä pidä lainkaan paikkaansa. Käy paikan päällä lippuputiikista pyytämässä oikeasti parhaat paikat, siellä on toimivat pelit ja vehkeet paikan valintaan.

Poissa 4_TRA

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 3246
    • Profiili
Vs: Liput Tapparan peleihin
« Vastaus #2 : Elokuu 13, 2010, 10:23:33 »
Olisko vaihtoehto: kultasiko kesäloma jo muistot...
C-katsomo näytti olevan 19 euroa, eikös se sen ollu viimekaudellakin. A ja B saattanu kallistua parilla eurolla.
Lippupalvelun  internet-myynnistä, jonkinlainen aseteltava rajaus rivi ja vas/oik/kesk tms vois olla hyvä. Ensin tietty montako lippua niin järjestelmä voisi ennakkovarata paikat. Jos sitten vielä jossain olisi näyttö jo myydyistä paikoista niin olis ok.
Nyt on kategoriat 1-6 ja 7-16, tuo 7-16 alhaalta arvottuna on liki riviä 10 josta itse tykkään.

Edit: typoja ja selvennystä :)
« Viimeksi muokattu: Elokuu 13, 2010, 13:47:35 kirjoittanut 4_TRA »

Poissa tapsa34

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 3096
    • Profiili
Vs: Liput Tapparan peleihin
« Vastaus #3 : Elokuu 13, 2010, 14:46:00 »
Tänään hain perheelle noita 8 euron tarjous lippuja. Lippujen välityspalkkio yhdelle lipulle 2,25 eur! Ja kuulemma nousee lähiaikoina 2,50? Muutama vuosi sitten hinta oli vain 0,50 per lippu! Pieniä korotuksia tullut lipun välittämiseen! ???

Poissa 4_TRA

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 3246
    • Profiili
Vs: Liput Tapparan peleihin
« Vastaus #4 : Elokuu 13, 2010, 15:15:06 »
Aikalailla nappaa Lippupalvelu provikkaa, 10 prosenttia noin lipun hinnasta (C ja D). On muuten internetissä itse tulostettava lippu samalla välityspalkkiolla.
Ja sitten vielä on Lippalvelu näkyvillä Tappara.fi sivulla, joutas piilottaa! Irtolippujen ostajan kannattaa hakea hallilta tai toimistolta liput.

Vastaava Naapuriseuran lippu.fi, välityspalkkio 1.5 euroa :(

Poissa Andy

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1921
  • Apteekin kautta kotiin lepäämään
    • Profiili
Vs: Liput Tapparan peleihin
« Vastaus #5 : Elokuu 13, 2010, 21:38:44 »
Välityspalkkiot on aivan naurettavia, kausarin etu toki on se, ettei tarvitse itse noita maksaa. Sähköpostilippu taisi olla 90 senttiä, kallis on sekin sähköpostiksi.
A-Rod is the hottest product  - After I played him, I needed an anti-biotic  -  He's not robotic  -  But he's patriotic  -  I had a thought in my head, he hit a serve and I forgot it  -  Roddick - If he's in a tournament,  you boycott it

Poissa ekunkikat

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 425
    • Profiili
Vs: Liput Tapparan peleihin
« Vastaus #6 : Elokuu 15, 2010, 18:09:33 »

Käyn firman kausarilla aina kun pääsen tai sit seisomakatsomoon (köyhä kun oon). Seisomaliput on noussut ihan yleisen hintatason kehityksen mukaisesti eli 10 -> 12 egeen.
"Elämää opitaan menneisyydestä, mutta se eletään eteenpäin" S. Kierkegaard
"Mennään eteenpäin" T. Jutila

Poissa tapsa34

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 3096
    • Profiili
Vs: Liput Tapparan peleihin
« Vastaus #7 : Elokuu 18, 2010, 18:40:51 »
Perjantaisen Kärppä-pelin voi Tapparan sivujen mukaan ostaa netistä katseluun ja nettilippu maksaa 7 euroa? Aika hunajainen hinta harkkapelistä! Kevään tosipelejä myytiin samaan hintaan URHO:lla!

Poissa Globe

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 682
    • Profiili
Vs: Liput Tapparan peleihin
« Vastaus #8 : Elokuu 29, 2010, 22:06:47 »
Toisekseen, vieläkään ei taida olla mahdollista valita itse paikkojaan, vaan lippupalvelu automaattisesti valitsee puolestasi "parhaat paikat". Miksiköhän on niin vaikea päästä siihen systeemiin, että saa itse valita paikat, jotka haluaa??

Kyllä saa nyt itse valita verkkokaupassa paikat, juuri ostelin liput sieltä.  :)

Tra-Kalpa peliin oli hetki sitten 1990 istumapaikkaa vielä saatavilla.
« Viimeksi muokattu: Elokuu 30, 2010, 11:45:48 kirjoittanut Globe »
Tappara is playing really well and pressing for more goals.

Voittavan joukkueen pelityyli on voittajan mielestä aina tarpeeksi kaunista. Voittaminen on kaunista.

Poissa 4_TRA

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 3246
    • Profiili
Vs: Liput Tapparan peleihin
« Vastaus #9 : Elokuu 30, 2010, 21:44:46 »
Kävin tarkistamassa palvelun tarjoajalta ja jumankekka... näin on, siis toden totta voi itte klikkailla paikan/paikat katsomosta!!!

Poissa tsrautia

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 558
    • Profiili
Vs: Liput Tapparan peleihin
« Vastaus #10 : Elokuu 31, 2010, 11:47:33 »
Noniin nyt tuohon Kalpa-peliin pystyy valitsemaan itse paikat, mutta muissa myöhemmissä peleissä näyttää edelleen olevan käytössä tuo "Parhaat vapaat paikat" -systeemi! :D

Poissa rämä

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 660
    • Profiili
Vs: Liput Tapparan peleihin
« Vastaus #11 : Syyskuu 01, 2010, 00:37:11 »
Noniin nyt tuohon Kalpa-peliin pystyy valitsemaan itse paikat, mutta muissa myöhemmissä peleissä näyttää edelleen olevan käytössä tuo "Parhaat vapaat paikat" -systeemi! :D
Parhaat vapaat paikat on perseestä.
Naurettavaa, että edelisiltana ennen peliä tilatut liput on puolityhjässä katsomonosassa mukamas ne parhaat.
Tyhjiä paikkoja niillä omasta mielestä parhailla paikoilla on kuitenkin aina pilvin pimein itse matsissa. Katsojaluku jotain 3800 :D
-Henkilökohtaisista syistä-

Poissa jarnop

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 291
    • Profiili
Vs: Liput Tapparan peleihin
« Vastaus #12 : Syyskuu 01, 2010, 06:22:35 »
Noniin nyt tuohon Kalpa-peliin pystyy valitsemaan itse paikat, mutta muissa myöhemmissä peleissä näyttää edelleen olevan käytössä tuo "Parhaat vapaat paikat" -systeemi! :D
Ja jos huomasit niin peliin saa alkaa varaamaan lippuja 8.8.2010, sillai että voi varata myös paikkanumeron.
Kun viitsii etsiä, niin sivulta löytyy tämmöinen tieto.

Lipunmyynti alkaa
su, 08/08/10 12:00

Varausmahdollisuus
Alkaa su, 08/08/10 12:00
Päättyy ti, 21/09/10 21:00

- Oon päässy pelaamaan niin hyvien jätkien kans, että tuntuu ku olis ittekki ollu hyvä välillä, naureskelee Kontiola tyytyväisenä.

Poissa iceman

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1400
    • Profiili
Vs: Liput Tapparan peleihin
« Vastaus #13 : Syyskuu 01, 2010, 21:21:59 »
Onkos kenelläkään tietoa, että onko tälläkin kaudella OP:n omistajajäsenillä mahdollisuus ostaa Tapparan peleihin 2-lippua yhden hinnalla (riveille 1-6)?

Viinikan Alku

  • Vieras
Vs: Liput Tapparan peleihin
« Vastaus #14 : Syyskuu 08, 2010, 08:04:17 »
Mikäs on lippupolitiikka huomiseen 9.9.2010 Tappara-Lukko -harjoitusmatsiin; kausarilla sisään?