Kirjoittaja Aihe: Tapparan epäviralliset jälkipelit  (Luettu 50593 kertaa)

Poissa nenimein

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 37
  • Tampereelta nääs
    • Profiili
Vs: Tapparan epäviralliset jälkipelit
« Vastaus #45 : Tammikuu 12, 2006, 12:44:59 »
Vielä sen verran, että olisiko mahdollista laittaa joku hakusana tagi Jälkipeleille. että siis esim. Googlettamalla löytyisi nämä ko. Jälkipelit?


kiitos!
~~Kun treenataan 14 kertaa viikossa, ei liekkiä ole kuin kuumailmapuhaltimessa mailaa käyristäessä -Ville~~

Poissa terottaja

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 84
    • Profiili
Vs: Tapparan epäviralliset jälkipelit
« Vastaus #46 : Tammikuu 12, 2006, 14:25:05 »
Niin, google tarjoaa jälkipelit loppuneeksi, mutta täällä ollaan ja yläreunassa komeilee Tapparan virallinen logo. Toivottavasti sen käyttöön on lupa, jolloin ei tuottane vaikeuksia linkittää sivua Tappara.fi/tfc/keskustelut tms. Viitaten tässä toiseen ketjuun kirjoitettuun kysymykseen (johon ei vastausta herunut...).

No, kiitos kuitenkin ahkerille bittinikkareille tästä epävirallisesta versiosta. Sivuston jatkon ja mielenkiinnon kannalta olisi toivottavaa, että tämä keskustelupalsta olisi myös "virallisesti" olemassa:)

Poissa Ljpp

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2748
    • Profiili
Re: Tapparan epäviralliset jälkipelit
« Vastaus #47 : Tammikuu 12, 2006, 15:06:51 »
Sivut löytyy Googlesta ja jahka Google indexoi nämä sivut. Siihen voi mennä enemmän tai vähemmän aikaa. Mahdollisesti enemmän jos tännepäin ei osoita linkkejä mistään.

Axella on nakki kysyä lupa logoon - vastausta odotellessa.
Tappara.co - osallistu yhteisöprojektiin!

Poissa axe

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1625
    • Profiili
Vs: Re: Tapparan epäviralliset jälkipelit
« Vastaus #48 : Tammikuu 12, 2006, 15:08:35 »
Axella on nakki kysyä lupa logoon - vastausta odotellessa.

Jep, tällä hetkellä koko ajan vastausta odotellessa. Samalla kysytty vähän kantaa linkitys-asioista.

Poissa TPR

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 523
    • Profiili
Vs: Re: Tapparan epäviralliset jälkipelit
« Vastaus #49 : Tammikuu 15, 2006, 15:19:33 »
Sivut löytyy Googlesta ja jahka Google indexoi nämä sivut. Siihen voi mennä enemmän tai vähemmän aikaa. Mahdollisesti enemmän jos tännepäin ei osoita linkkejä mistään.

Nyt Google löytää "jälkipelit" -haulla nämä sivut. Toisena listalla.

Poissa nenimein

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 37
  • Tampereelta nääs
    • Profiili
Vs: Tapparan epäviralliset jälkipelit
« Vastaus #50 : Tammikuu 17, 2006, 22:38:24 »
Minä en kyllä löytänyt, googlella. En jälkipeleillä, enkä Tappara- Jälkipelit :-\
~~Kun treenataan 14 kertaa viikossa, ei liekkiä ole kuin kuumailmapuhaltimessa mailaa käyristäessä -Ville~~

Poissa Anikos

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 194
  • Moon oikias
    • Profiili
    • Suomalaiset etunimet
Vs: Tapparan epäviralliset jälkipelit
« Vastaus #51 : Tammikuu 18, 2006, 09:40:01 »
Minä en kyllä löytänyt, googlella. En jälkipeleillä, enkä Tappara- Jälkipelit :-\
Sitten sulla on ollut kirjotusvirhe tjtn, toisena tulee mullekin ihan sanalla jälkipelit
Uskotko ufoihin?
Uskon. Älkääkä kysykö miksi, mä uskon kaikkeen. Jumalaankin. Sehän pelaa Tapparassa numerolla 8.

Poissa oswald

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 134
  • Pappateam...parasta.. A-ryhmää
    • Profiili
Vs: Tapparan epäviralliset jälkipelit
« Vastaus #52 : Tammikuu 18, 2006, 10:04:52 »
Helpotetaan nyt vielä sen verta niitä, jotka eivät osaa käyttää esim...Googlen hakukonetta.
-Kirjoita hakukohtaan jälkipelit ja paina enteriä.
-Aukeaa sivu jossa on linkkejä jälkipelit sivustoille.
-Klikkaa toisena ylhäältä linkkiä jossa lukee "Tapparan epäviralliset jälkipelit - Etusivu" ja kas kummaa tulet juurikin, näiden epävirallisten jälkipelien etusivulle.
Krapulan parantaminen viinalla on yhtä tarkkaa hommaa kuin ripulin parantaminen piereskelemällä!

Poissa axe

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1625
    • Profiili
Vs: Tapparan epäviralliset jälkipelit
« Vastaus #53 : Tammikuu 18, 2006, 10:07:59 »
Tapparan logoa eli merkkiä saa käyttää näillä sivuilla ihan luvan kanssa. No problemos there.

Poissa kimis75

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 286
    • Profiili
Vs: Tapparan epäviralliset jälkipelit
« Vastaus #54 : Tammikuu 18, 2006, 12:41:59 »
Hyvä axe, aika ihquu!!

Siis nyt alkoi siis aivan mieletön hulabaloo. Mää oon niin ihqussa että ihan vallan nääs!


En tiedä onko näin, mutta minusta tuntuu ettei nämä nykyiset jälkipelit suolla sellaisella imulla juttua kuin ne "viralliset". No, ehkä tähänkin saadaan pitkässä juoksussa muutosta ja nämä muuttuu sellaiseksi kiihkeäksi kirjoituskentäksi.

-Soitellaan-

Poissa Ljpp

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2748
    • Profiili
Re: Tapparan epäviralliset jälkipelit
« Vastaus #55 : Tammikuu 18, 2006, 16:21:30 »
Loistavaa, kiitos Axe. Voit välittää kiitokseni, näin palveluntarjoajan ominaisuudessa, oikeuden myöntäneelle taholle. Nyt kaikki pyrkikäämme siihen, että palstamme on kunniakkaan logon ansainnut.
Tappara.co - osallistu yhteisöprojektiin!

Poissa baldie

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1672
  • LOL
    • Profiili
Vs: Tapparan epäviralliset jälkipelit
« Vastaus #56 : Tammikuu 18, 2006, 17:23:28 »
Tapparan logoa eli merkkiä saa käyttää näillä sivuilla ihan luvan kanssa. No problemos there.

Kuinkahan se näkyis mulla kotikoneella myös? Multa kai puuttuu jotain hienoja asennuksia tai jotain. Töissä näkyy kyllä komeesti. Auttakee, auttakee...
Jäsen 27
"Vastus Ratinassa tulee olemaan kovin mahdollinen, "legendojen" 16 mestaruudesta vaatimattomat 13 on saavutettu ulkojäillä"

Poissa Anikos

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 194
  • Moon oikias
    • Profiili
    • Suomalaiset etunimet
Vs: Tapparan epäviralliset jälkipelit
« Vastaus #57 : Tammikuu 18, 2006, 20:41:57 »
Tapparan logoa eli merkkiä saa käyttää näillä sivuilla ihan luvan kanssa. No problemos there.

Kuinkahan se näkyis mulla kotikoneella myös? Multa kai puuttuu jotain hienoja asennuksia tai jotain. Töissä näkyy kyllä komeesti. Auttakee, auttakee...
Se on kiinni jostain mainosestosta. Mulla oli pitkään sama ongelma(mulla nimemomaan ongelma) mutta muokkaamalla mainosestoja sain näkyviin.
Uskotko ufoihin?
Uskon. Älkääkä kysykö miksi, mä uskon kaikkeen. Jumalaankin. Sehän pelaa Tapparassa numerolla 8.

Poissa nenimein

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 37
  • Tampereelta nääs
    • Profiili
Vs: Tapparan epäviralliset jälkipelit
« Vastaus #58 : Tammikuu 20, 2006, 11:30:40 »
Helpotetaan nyt vielä sen verta niitä, jotka eivät osaa käyttää esim...Googlen hakukonetta.
-Kirjoita hakukohtaan jälkipelit ja paina enteriä.
-Aukeaa sivu jossa on linkkejä jälkipelit sivustoille.
-Klikkaa toisena ylhäältä linkkiä jossa lukee "Tapparan epäviralliset jälkipelit - Etusivu" ja kas kummaa tulet juurikin, näiden epävirallisten jälkipelien etusivulle.


No en mä nyt ihan niin tyhmä ole. Osaan kyllä käyttää hakukoneita, Google mukaan lukien. Laitoin hauksi sitten Tappara - jälkipelit tai jälkipelit yksistee, ei löydä. Ei näytä tätä linkkiä ekalla eikä tokalla sivulla, toinen ylhäältä linkki on vanha :
tappara.vip.fi linkki - The requested URL was not found on this server. Näkishän sen jo osoitteen (tappara.bitburners.com) perusteella. Ei löydy ei, täyty kokeilla kotikoneella.

Ainut millä löytyy nämä googlettamalla on käyttää hakusanaa: tappara bitburners.
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 20, 2006, 11:34:30 kirjoittanut nenimein »
~~Kun treenataan 14 kertaa viikossa, ei liekkiä ole kuin kuumailmapuhaltimessa mailaa käyristäessä -Ville~~

Poissa ippe

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 215
    • Profiili
Vs: Tapparan epäviralliset jälkipelit
« Vastaus #59 : Tammikuu 20, 2006, 12:37:05 »
Mullakin tulee hakusanalla "jälkipelit" nämä sivut toisena linkkinä. Hakusanoilla "jälkipelit Tappara" tämä foorumi on kuudes linkki.