Kirjoittaja Aihe: Tapparan epäviralliset jälkipelit  (Luettu 50533 kertaa)

Poissa Anikos

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 194
  • Moon oikias
    • Profiili
    • Suomalaiset etunimet
Vs: Tapparan epäviralliset jälkipelit
« Vastaus #30 : Tammikuu 06, 2006, 11:06:56 »
^^Siellä on pieni mainos, linkit mm. mysql.com, php.com jne ja Powered by SMF. Kaikkee sellasta "ylesihyödyllistä".
Uskotko ufoihin?
Uskon. Älkääkä kysykö miksi, mä uskon kaikkeen. Jumalaankin. Sehän pelaa Tapparassa numerolla 8.

ajl

  • Vieras
Vs: Tapparan epäviralliset jälkipelit
« Vastaus #31 : Tammikuu 06, 2006, 11:09:39 »
^^Siellä on pieni mainos, linkit mm. mysql.com, php.com jne ja Powered by SMF. Kaikkee sellasta "ylesihyödyllistä".

Elikäs täyttä tuubaa, kiitos tiedosta. Eipä tarvi haikailla niiden perään. Olin jo hieman huolestunut siitä, olisiko siinä jopa linkkejä rytmiseen naisvoimisteluun, lajiin joka on lähellä sydäntäni.

Poissa Ljpp

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2748
    • Profiili
Re: Tapparan epäviralliset jälkipelit
« Vastaus #32 : Tammikuu 06, 2006, 11:46:09 »
Kas, IE:llä näkyy tuollainen koodisössö, mutta Firefoxilla ei. Varmaan tullut joku copypaste virhe tuonne muokkauksia tehtäessä, korjaillaan jossain välissä.
Tappara.co - osallistu yhteisöprojektiin!

Poissa jarik

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 2
    • Profiili
Vs: Tapparan epäviralliset jälkipelit
« Vastaus #33 : Tammikuu 06, 2006, 12:49:48 »
Ongelma on nyt korjattu.

Poissa Kosonen

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 171
    • Profiili
Vs: Tapparan epäviralliset jälkipelit
« Vastaus #34 : Tammikuu 06, 2006, 22:21:03 »
Tää palsta valitettavasti näyttää vain 10 viestiä/sivu.
Saiskohan sen jostain vaihdettua siihen 50 mitä itse olen tottunut käyttään.

Poissa jtv

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1024
    • Profiili
Vs: Tapparan epäviralliset jälkipelit
« Vastaus #35 : Tammikuu 07, 2006, 12:05:57 »
Itse käytin vanhalla keskustelualueella "katso viime käyntisi jälkeen tulleet uudet viestit" -pikahakua. Onko sellaista tarjolla tähän foorumisoftaan?

Poissa Ljpp

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2748
    • Profiili
Re: Tapparan epäviralliset jälkipelit
« Vastaus #36 : Tammikuu 07, 2006, 12:10:27 »
"View most recent post" toiminto näkyis olevan sivun alalaidassa etusivulla (mulla on englanti päällä, miten lie suomennettu).
Tappara.co - osallistu yhteisöprojektiin!

Poissa jtv

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1024
    • Profiili
Vs: Re: Tapparan epäviralliset jälkipelit
« Vastaus #37 : Tammikuu 07, 2006, 12:39:01 »
"View most recent post" toiminto näkyis olevan sivun alalaidassa etusivulla (mulla on englanti päällä, miten lie suomennettu).
Kas, siellähän sellainen olikin, tosin aika hyvin piilotettuna. Kiitos tiedosta.

Tuo ei ihan sama asia ole, vanhan foorumin haku haki vain uusia viestejä sisältävät otsikot, mutta tulee tälläkin toimeen.

Poissa nenimein

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 37
  • Tampereelta nääs
    • Profiili
Vs: Tapparan epäviralliset jälkipelit
« Vastaus #38 : Tammikuu 07, 2006, 20:05:05 »
Piti mennä katsomaan Otteluseurantaa Tappara-Jälkipeleihin kun radiosta kuulu mielenkiintoista selostusta (tiedä mitä ne porilaiset siellä riehu). Olipa järkytys kun sivut oli lopetettu. Onneksi  löysin nämä, ei tarviinnu nitroja käyttää. Ja nikkikin vaihtui.

Kiitos niille jotka tämän alulle panivat sekä myös moderoiville.
~~Kun treenataan 14 kertaa viikossa, ei liekkiä ole kuin kuumailmapuhaltimessa mailaa käyristäessä -Ville~~

Poissa veikko

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 148
    • Profiili
Vs: Tapparan epäviralliset jälkipelit
« Vastaus #39 : Tammikuu 08, 2006, 05:19:52 »
Veikko kiittää ja kumartaa arvon herroja, jotka saivat pykättyä tämän loisteliaan sivuston näin nopeasti pystyyn.
twitter @partakakipahis

Poissa Ljpp

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2748
    • Profiili
Re: Tapparan epäviralliset jälkipelit
« Vastaus #40 : Tammikuu 08, 2006, 10:41:43 »
jtv,

Ja ylälaidasta oman nimen alta löytyy toiminto joka näyttää lukemattomat kirjoitukset.
Tappara.co - osallistu yhteisöprojektiin!

Poissa jtv

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1024
    • Profiili
Vs: Re: Tapparan epäviralliset jälkipelit
« Vastaus #41 : Tammikuu 08, 2006, 16:25:27 »
jtv, Ja ylälaidasta oman nimen alta löytyy toiminto joka näyttää lukemattomat kirjoitukset.
Minä alan olla jo todella vakuuttunut siitä, että kannattaisi varata aika optikolle. Miiten ihmeessä en huomannut noita ollenkaan tuolta? Taitaa foorumin väritys vaatia vähän totuttelua. Kiitoksia, nyt on taas paljon parempi mieli. :)

Cavenuck

  • Vieras
Vs: Tapparan epäviralliset jälkipelit
« Vastaus #42 : Tammikuu 08, 2006, 22:31:17 »
Ensin se positiivisin ja sen vuoksi tärkein asia. Eli hatten av minultakin palstaa nopeasti uudispystyttäneille. Hienoa toimintaa.

Sitten neutraalin huomion kautta negatiivisempaan pelkotilaan...

Eli täällä näytetään pyrkivän alusta asti tiukempaan moderointiin, jotta keskustelu pysyisi sisältörikkaampana. No, minun täytyy kyllä sanoa, että itse en päässyt ikinä kärsimään kauheasti siitä kovasti esilletuodusta tason laskusta entisellä palstalla. Mieluummin kuitenkin näin palstalla "liikaa" kirjoituksia, verrattuna "liian vähään", jolla tarkoitan lähinnä skenaariota, että porukka alkaa liikaa varoa sanomisiaan teilatuksi tulemisen pelossa.

Tämän vuoksi kavahdin aika pahasti esim. tuota Janne Ojanen -ketjun kohtaloa. Musta oli ihan ok, että ketju luotiin vaikka ilman asiaakin, koska täytyy myöntää, että kyllä Tapparan Pelaajat-osio näyttää aika oudolta, jos ei siellä ole otsikkoakaan Janne Ojasesta. Poljen itseäni varpaille kun sanon, että kohta sitä asiaa kuitenkin olisi tullut ja ketjuun olisi alkanut syntyä asiaa, koska samasta syystä tietenkin ketjun olisi voinut jättää toistaiseksi avaamatta. Että huomautukseen oli ehkä aihetta, mutta tässä kun niin monilla on se fiilis, että innolla koitetaan saada uutta palstaa aktivoitumaan, niin tuollaisen ketjun avaus oli musta kuitenkin varsin ymmärrettävää. Toi lukitseminen on jo mun silmissä kuitenkin aikamoista ylireagointia.

Kaikella kunnioituksella pyyteettömiä modeja kohtaan.

Poissa ippe

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 215
    • Profiili
Vs: Tapparan epäviralliset jälkipelit
« Vastaus #43 : Tammikuu 08, 2006, 23:02:19 »
Ihan validi pelkotila. Moderointilinjahan on kuin kävelemistä kapealla vaijerilla, koskaan et voi miellyttää kaikkia. Oma näkemykseni on, että juuri ne lukemattomat viestit joissa ei ollut mitään sisältöä oli syy miksi kymmenittäin erinomaisia kirjoittajia häippäsi emmekä tiedä tulevatko koskaan takaisin. Onhan se harmi että kun joku ~10 vuotias innoissaan yrittää sanoa jotain, hän tulee teilatuksi moderaattorin taholta. Jälkipeleissä nämä tulivat usein teilatuksi vanhempien käyttäjien taholta ja siitä syntyi tarpeettomia vittuiluketjuja. Lopputuloksena monet ihmiset katsoivat palstan muuttuneen sontalaatikoksi ja tappelukentäksi joten rupesivat käyttämään aikaansa muihin virikkeisiin.

Mä näkisin että varsinkin näin alussa on tärkeätä pitää selkeä ja tiukka linja, jotta ihmiset todellakin tietävät muutoksen tulleen. Tottakai menee jonkin aikaa ennenkuin tätä foorumia voi sanoa perinteiseksi, sillä on paljon kirjoittajia ja lukematon määrä luettavaa tekstiä "arkistoissa".

Foorumin säännöt tulee julki piakkoin ja ne noudattelevat aika tarkkaan vanhallakin foorumilla olleita, mutta tällä kertaa niitä on tarkoitus myös valvoa.

Poissa Mari

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 152
    • Profiili
Vs: Tapparan epäviralliset jälkipelit
« Vastaus #44 : Tammikuu 12, 2006, 10:49:43 »
Kiitokset myös täältä suunnasta sivujen tekijöille! Hyvältä näyttää ja mulla ainakin toimii moitteettomasti! Tekstit näkyy hyvin..hymiöitä en saa näkyviin mutta se ei haittaa niitä en mihinkään tarvitse!