Kirjoittaja Aihe: SM-liigan palkinnot  (Luettu 3161 kertaa)

Poissa le Magnifique

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 183
    • Profiili
SM-liigan palkinnot
« : Huhtikuu 27, 2006, 16:46:26 »
Lauantaina nimetään mm. seuraavia.

Paras valmentaja: Jukka Jalonen (voitti niukasti Toivolan muutamalla äänellä, jotain 168-163)
Vuoden tulokas: Perttu Lindgren
All Star -kenttä: Riksman, Kukkonen-Laamanen, Salmelainen-Leino-Kivenmäki

Eipä paljasteta kaikkea, loput selviää gaalassa.

Hyväksyttäviä valintoja.. itse olisin ollut Toivolan kannalla, mutta ei Jalonenkaan huonosti kautta vetänyt. Tähdistö on muuten makuuni, mutta Laamasen tilalla olisi voinut olla joku muukin (sini-oranssein lasein katsottuna tahi naapurin Koistinen). Taisi joukkueen menestys nostaa Lampun muiden ohi. Kivenmäestä en ikinä ole liiemmin pitänyt, mutta onneksi päätökset eivät ole minun tekemiäni, muuten laiturina olisi saattanut olla vaikka Kristian Kuusela.
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 28, 2006, 00:31:03 kirjoittanut Le Magnifique »

Poissa Eepi

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 602
    • Profiili
Vs: SM-liigan palkinnot
« Vastaus #1 : Huhtikuu 27, 2006, 19:22:55 »
Itse en oikein ole samaa mieltä tuosta All Star-kentästä...

Omani olisi ollut hieman erinlainen:

Hyökkäys:

Salmelainen-Leino-Kivenmäki (Noh, hyökkäyspää pysyy samana, niin harmi kuin se on en keksi parempaa pelaajaa Kivenmäen tilalle)

Pakit:

Puistola-Laamanen

Wallinheimo

Poissa Ljpp

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2748
    • Profiili
Re: SM-liigan palkinnot
« Vastaus #2 : Huhtikuu 27, 2006, 22:30:36 »
Niin...nämä on aina kovin pistepörssipainotteisia.

Itse pistäisin pakit muotoon Schneider-Puistola, mutta ei Kukkonenkaan olisi vääryys. Hyökkäys onkin sitten hankalampi, koska vaihtoehtoja piisaa. Otetaan Leino finaalidominoinnin ansiosta ja Salmelainen ylivertaisilla pelaajaominaisuuksillaan. Toiseksi hyökkääjäksi on sitten tarjolla jo enemmänkin nimiä, varsinkin jos muistellaan runkosarjaa. Kuusela ehkä olisi parempi valinta kuin Mave.
Tappara.co - osallistu yhteisöprojektiin!