Kirjoittaja Aihe: Theo Fleury  (Luettu 24829 kertaa)

Poissa Jarzo

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 3382
    • Profiili
Vs: Theo Fleury
« Vastaus #15 : Syyskuu 28, 2009, 16:05:53 »
Olipa hieno juttu, olisihan se aika mielenkiintoista saada Theo loppukaudeksi Tapparaan...

Poissa JuZa69

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 525
  • Elämä on lyhyt mutta elä sekin vähä täysillä.
    • Profiili
Vs: Theo Fleury
« Vastaus #16 : Syyskuu 28, 2009, 20:14:46 »

Poissa J

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 73
    • Profiili
Vs: Theo Fleury
« Vastaus #17 : Lokakuu 01, 2009, 08:42:05 »
Theon lehdistötilaisuus.
Videossa lyhyt klippi harkkapeleistä, missä Theo pistää rankkarin ja tavismaalin pussiin.
"JYPin mailahäirintä oli voimakasta."
Iltalehti, Tiistai 29.10.2013 klo 20.00

Poissa Desperado

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 290
    • Profiili
Vs: Theo Fleury
« Vastaus #18 : Lokakuu 10, 2009, 15:18:44 »

Poissa Betonileuka

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1160
    • Profiili
Vs: Theo Fleury
« Vastaus #19 : Lokakuu 19, 2009, 09:08:09 »
Tämmöistä asiaa Theolta

http://www.iltasanomat.fi/urheilu/uutinen.asp?id=1739431



Kellään tietoa, tuleeko tätä Theon kirjaa suomenkielisenä painoksena kauppoihin?

Poissa rocky4

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 72
    • Profiili
Vs: Theo Fleury
« Vastaus #20 : Lokakuu 20, 2009, 18:05:38 »
Tämmöistä asiaa Theolta

http://www.iltasanomat.fi/urheilu/uutinen.asp?id=1739431



Kellään tietoa, tuleeko tätä Theon kirjaa suomenkielisenä painoksena kauppoihin?

Tuskinpa hetkeen. Mutta kyllähän englantia pystyy jokainen peruskoulun käynyt lukemaan sen verta että kirjasta saa selvää.

Poissa axe

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1625
    • Profiili
Vs: Theo Fleury
« Vastaus #21 : Marraskuu 09, 2009, 19:08:22 »
Mää tuon Fleury-kirjan tuossa hankin ja tietysti selasin Tappara-osuuden ensimmäiseksi. Aika pieneen rooliin jäätiin! Ja pari jonkinlaista muistivirhettäkin mahtuu, ainakin tuo Suomessa olemisen pituus. Vapaa käännös:

Kun lockout alkoi, annoin agentilleni Don Baizleylle tehtäväksi kaupitella ja löytää minulle pelipaikka. Juhlin joka ilta ja olin tulla hulluksi, kun ei ollut mitään tekemistä. Hän löysi joukkueen Suomesta, Tapparan. Se oli kummallinen maailma siellä - meillä oli kuvia fuckin' kanoista [Saarioisten mainos] joka puolella pelipaitojamme. Suomalaiset olivat hyviä minulle, ja opin paljon eurooppalaisesta kiekosta mikä hyödytti minua tulevissa kansainvälisissä koitoksissa. Mutta veljet - kanoja?

Juuri ennen kuin lähdin Suomeen, menin Peten [Theon ystävä Montana] luokse ja sanoin: "Vietä mahdollisimman paljon aikaa Veronican [uusi tyttöystävä niihin aikoihin] kanssa. Ole hänen ystävänsä. Minä todella välitän hänestä." Kun pääsin Suomeen, minulla oli niin ikävä Veronicaa, että soitin hänelle melko lailla joka ilta sillä ensimmäisellä viikolla. Lopulta pyysin häntä lopettamaan työnsä ja muuttamaan Eurooppaan. Sanoin hänelle: "Tiedän että pidät työstäsi, mutta olet johdon assistentti. Voit aina olla sitä, mutta voitko aina löytää elämääsi ihmisen, josta todella välität ja jota rakastat enemmän kuin mitään muuta? Luultavasti et."

Se suomalaisjoukkue ei ollut voittanut ikuisuuksiin, ja yhdessä ensimmäisistä peleistäni siellä menimme jatkoajalle ja minä tein maalin. Se oli täsmälleen niin kuin se maali, jonka tein Oilersia vastaan '91 - minä jopa pudottauduin polvilleni ja kiepuin jäätä pitkin kaikkien kasautuessa päälleni. Fanit olivat ihan villeinä. Veronica ja minä lähetimme kortteja Suomesta. Veronica istuu polvellani ja minulla on ylläni se ***** kanapaita. Ne suomalaiset rakastivat minua ja elämä oli hyvää.

Mutta yksi puhelinsoitto muutti sen kaiken.
Olin Suomessa kuukauden verran yli joulun, kunnes NHL:ssä päästiin yhteisymmärrykseen.
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 09, 2009, 19:23:16 kirjoittanut axe »

Poissa marusak1

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 932
    • Profiili
Vs: Theo Fleury
« Vastaus #22 : Kesäkuu 30, 2012, 21:01:08 »
"Fleury paljastaa säilyttäneensä myös Tapparan paidan. NHL-paidoista poikkeavat runsaat mainokset ovat Fleurylle enemmän eksoottinen hienous kuin häiritsevä tekijä.

– Ei haittaa ollenkaan! Tapparan paita mainoksineen on eräs hienoimmista joita minulla on."


Kopio Jatkoajan jutusta

Mode-edit: Laitetaan linkki juttuun samalla vaivalla.
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 30, 2012, 21:08:30 kirjoittanut Screamager »

Poissa tm78

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 133
    • Profiili
Vs: Theo Fleury
« Vastaus #23 : Heinäkuu 01, 2012, 11:10:41 »
Kun tuossa Jatkoajan jutussa näköjään mainittiin myös tuo musiikkipuoli, niin pistetään sitäkin: http://www.youtube.com/watch?v=yT09ZRhTjyQ
En ole varsinaisesti kantrimiehiä, mutta eihän tuo hassummalta kuulosta.

Poissa Puolesta

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 197
    • Profiili
Vs: Theo Fleury
« Vastaus #24 : Heinäkuu 21, 2012, 11:17:12 »
Katselin tuossa videota miehen Tappara visiitistä. Joka maalin jälkeen tuulettaa innoissaan. Tuollainen saa koko joukkueen innostumaan. Kyllä niitä maaleja saisi nykyäänkin samaan malliin tuulettaa. Se olisi hienoa, kun näkyisi sellaista vapautunutta riemua meidän rakkaassa joukkueessa seuraavalla kaudella.

Poissa pete8

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 150
    • Profiili
Vs: Theo Fleury
« Vastaus #25 : Elokuu 06, 2012, 11:49:35 »
http://www.bookplus.fi/kirjat/fleury,_theo/kovaa_peli%C3%A4-16996296?gclid=CNzG87Tc0rECFawtmAodlF4A_A
Tosta linkistä esimerkiksi löytää ton Theon kirjan suomenkielisenä. Itse sen omistavana ja lukeneena, suosittelen kaikille! Huikea äijä ja kova ja karu tarina!
Tappara!

Poissa Desperado

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 290
    • Profiili

Poissa Niakku

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 148
    • Profiili
Vs: Theo Fleury
« Vastaus #27 : Syyskuu 11, 2015, 14:03:18 »
Hommattavahan toi on ,Kantri putoo aina  8)

Poissa Tapparanmiäs_Lohja

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 91
    • Profiili
Vs: Theo Fleury
« Vastaus #28 : Syyskuu 11, 2015, 16:23:46 »
Muistoja,  ja muistaakseni fleuryn eka peli, vieraissa jyppiä vastaan. 13 vuotiaana kuuntelin Salossa radiosta jääkiekkokierrosta ja kun se siirtyi Jyväskylään,  selostaja aloitti näin; Jyväskylässä nähtiin niin kova rannelaukaus ettei ole ennen nähty, nimittäin Tapparan fleury laukoi pisteen Kaarelta takayläkulmaan niin lujaa että Siekkinen kauhoi vasta kun fleury jo juhli maalia. Oi niitä aikoja, nuo sanat muistan hautaan saakka😊

Poissa sape

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 39
    • Profiili
Vs: Theo Fleury
« Vastaus #29 : Syyskuu 11, 2015, 21:35:27 »