Kirjoittaja Aihe: Tatuointeja!  (Luettu 59590 kertaa)

Poissa hippo

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 140
    • Profiili
Vs: Tatuointeja!
« Vastaus #60 : Huhtikuu 14, 2008, 20:18:50 »
Haakanallahan pystyy olemaan Edmonton Oilerssin logo haukkarissa :D
Vähäsen putoilin sille.

Poissa kimis75

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 286
    • Profiili
Vs: Tatuointeja!
« Vastaus #61 : Huhtikuu 15, 2008, 13:57:16 »
Haakanallahan pystyy olemaan Edmonton Oilerssin logo haukkarissa :D
Vähäsen putoilin sille.

 ???  :o ??? :o ???

Aha, no se siitä sitten.

Nyt kun näyttää siltä, että vasempaan olkapäähän tulee loppukesästä taas yksi nimi lisää, niin tottahan sillä verukkeella pitää ottaa yksi kuva taas. Ajatuksissa on, että oikean lapaluun kohdille tulee samanlainen kotka kuin vasemmassa jo on. Eiköhän siinä ole sitten jo tarpeeksi.

Poissa Leino89

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 59
    • Profiili
Vs: Tatuointeja!
« Vastaus #62 : Huhtikuu 20, 2008, 22:59:44 »
Itseltäni tatuointeja löytyy kaksi, erilaiset tribaalit alaselässä ja oikeassa olkapäässä.

Poissa hippo

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 140
    • Profiili

Poissa kimis75

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 286
    • Profiili
Vs: Tatuointeja!
« Vastaus #64 : Huhtikuu 24, 2008, 12:55:24 »
En minä tuota itse tatuointia ihmetelly, vaan tuota kirjoitusta. Kyllähän jokaisella voi olla minkälainen kuva tai kirjoitus missä tahansa ruumiin-osassa, mutta suomentakaa mulle tää:Haakanallahan pystyy olemaan Edmonton Oilerssin logo haukassa. Vähäsen putoilin sille.

Rafael

  • Vieras
Vs: Tatuointeja!
« Vastaus #65 : Huhtikuu 24, 2008, 13:51:25 »
http://www.oulunkarpat.fi/images/0708/uutiset/080412Teatria__1741_i.jpg

Syystä tai toisesta juolahti mieleeni vanhat jorinat Rautakorven ajoilta jolloin jauhettiin siitä kuinka jääkiekkoilijat ovat huippu-urheilijoita jne. Rautakorven "rasvaryhmäkin" pyörähti mielessä.

Poissa hippo

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 140
    • Profiili
Vs: Tatuointeja!
« Vastaus #66 : Huhtikuu 24, 2008, 19:36:21 »
En minä tuota itse tatuointia ihmetelly, vaan tuota kirjoitusta. Kyllähän jokaisella voi olla minkälainen kuva tai kirjoitus missä tahansa ruumiin-osassa, mutta suomentakaa mulle tää:Haakanallahan pystyy olemaan Edmonton Oilerssin logo haukassa. Vähäsen putoilin sille.

Miehen ura Edmontonissa oli tosiaan 13 ottelun mittainen. Varmasti Haakanalle kuitenkin ikimuistoista aikaa ja jne. Tiedetään tiedetään että yleensä tatuoidaan asioita mitä haluaa muistaa lopun elämää mutta kuinka moni urheilija ottaisi jonkun seuran logon ennen uran päättymistä?

Esimerkiksi jos herra X ottaa Ilveksen logon rintaan mutta pelaa Tapparassa nykyään? Ei kovin fiksulta mieheltä kuullosta.

Ja yleensäkki tuotemerkkien ja seurojen logojen tatuointi on omasta mielestä ***** tyhmää.
Mutta niin on moni muukin asia tässä maailmassa

Poissa Trafan

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 4066
    • Profiili
Vs: Tatuointeja!
« Vastaus #67 : Kesäkuu 29, 2008, 19:05:13 »
Ruotsalaisten tatskoja
”Näin saattaa käydä, jos on humalassa Bulgariassa.”
Kannattaa vilkaista kuvat, jos on kova hinku ottaa tatuointi: heilläkin oli.
US: Hirveimmät tatuoinnit ruotsalaisittain – katso kuvat!
Aftonbladet: BILDEXTRA
Edit:
Esim. Aftonbladetin kuva 31 rohkaisee: mikä tänään on ok, voi huomenna olla oh.
Edit 2:
Tämän takia ruotsalaiset tulivat julkisuuteen mönkään menneiden tatuointiensa kanssa:
US: Tatuoija teki ”aitolehdet” –katso kuva
SvD: Tatueraren skrev fel ord
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 23, 2008, 08:20:45 kirjoittanut Trafan »

muncci

  • Vieras
Vs: Tatuointeja!
« Vastaus #68 : Kesäkuu 29, 2008, 20:11:41 »
Ruotsalaisten tatskoja
”Näin saattaa käydä, jos on humalassa Bulgariassa.”
Kannattaa vilkaista kuvat, jos on kova hinku ottaa tatuointi: heilläkin oli.
US: Hirveimmät tatuoinnit ruotsalaisittain – katso kuvat!
Aftonbladet: BILDEXTRA
Tyhmästä päästä kärsii koko kroppa, vai miten se nyt menikään? Mä voisin vähän veikata että kun esim jossain Bulgariassa alkoholin vaikutuksen alla päättää sen tatuoinnin ottaa niin ei hirveesti käy mielessä että onkohan noi neulat ihan puhtaat. Voi olla vielä ikävämpi yllätys tiedossa tulevaisuudessa. Kyllä kannatti.

Poissa Romppa

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 667
    • Profiili
Vs: Tatuointeja!
« Vastaus #69 : Kesäkuu 29, 2008, 21:07:14 »
Noista Aftonbladetin kuvista nro 18 sopii hyvin ruotsalaiselle Tapparafanille*, kirveenterät on korvattu perhosensiivillä.
Ai, ai, tätä aitoa vahingoniloa. Huomenna kolahtaa...

*) En kuitenkaan tarkoita näiltä sivuilta tuttua nimimerkkiä! Hänhän lienee kuitenkin suomalaissyntyinen.
"Kyllä kai Ilveksellä jonkinlaiset huoltajat jo on, mutta ne taitais tarvita toisenlaisetkin huoltajat", totesi vaimoni, kun uutinen Ipan mainoksistaan saamista sakoista ehti meille asti.

Poissa Trafan

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 4066
    • Profiili
Vs: Tatuointeja!
« Vastaus #70 : Heinäkuu 23, 2008, 08:08:16 »
Joka viides on tyytymätön tatuointiinsa
Yhdysvaltalaistutkimuksen mukaan tatuoinneista halutaan yleensä päästä eroon, koska niiden koetaan kuuluvan menneeseen elämään ja nuoruuden identiteettiin. Tatuoinnin poistamisen syyksi ilmoitettiin häpeän tunne, kielteiset huomautukset ja vaikeuden peittää tatuointi vaatteilla. Useimmat miehet ja naiset ovat teetättäneet tatuointinsa parikymppisinä.
YLE: Naiset katuvat tatuointejaan miehiä useammin

Poissa Trafan

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 4066
    • Profiili
Vs: Tatuointeja!
« Vastaus #71 : Heinäkuu 24, 2008, 08:06:12 »
Olli Saarela poistatti tatuoinnin
Ohjaaja Olli Saarela on poistattanut Tanja Karpelalle ottamansa rakkaustatuoinnin.
Olli ja Tanjahan ottivat keväällä avioeronsa peruttuaan rakkautta symboloivat tatuoinnit intiimeihin paikkoihin,
kauankohan Tanja pitää vielä omaansa?
MTV3: Olli poistatti Tanja-tatuoinnin!
Edit:
Tanjakin poistatti rakkaustatuointinsa
Mahtoikohan Tanjan tatska häiritä uutta avomiestä...
IS: Tanja poistatti Olli-tatuoinnin
HS: Tanjan ja Ollin tatuoinneille tuli lähtö
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 25, 2008, 08:46:53 kirjoittanut Trafan »

Poissa Hana

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 17
    • Profiili
Vs: Tatuointeja!
« Vastaus #72 : Syyskuu 29, 2008, 22:51:34 »
Tällä hetkellä lapaluussa komeilee pantteri joka kiipeää ruusuköynnöstä ja jalkapöydän päällä on lisko  :). Olen tässä ajatellut nilkkaani jotakin kuvaa, luultavasti se olisi tapparan logo. Mitä tuohon lupa juttuun tulee. Niin itse ruinasin vanhemmiltani jo viisi vuotiaana kuvaa, kun tädillä ja isälläkin oli. Äiti lupasi rippilahjaksi tatuoinnin ja niimpä seuraavana päivänä kun olin ripille päässyt niin marssittiin tatuointi liikkeeseen suunnittelemaan kuvaa  :D. Nyt on tuo pantteri ollut jo kaksi ja puoli vuotta, eikä harmita ollenkaan sen ottaminen.

 Vähän noi vuodet mulla näköjään heittäny tossa, mut ei sen niin väliä :D. Nykyään löytyy jo oikeesta ranteesta Batmanin logo :p. Mitä enemmän ikää tulee niin kuvat vaan lisääntyy :DD Kai sitä täytyis jossain vaiheessa vähän rauhottua :D

Poissa Cissboll

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 545
    • Profiili
Vs: Tatuointeja!
« Vastaus #73 : Lokakuu 05, 2008, 12:03:25 »
Itse otin eilen käteen,eli ranteesta kyynärtaipeeseen(sisäpintaan) kolme kiinalaista kirjainta.Suomennos:Kauris.
Ihan sairaan hieno ;)

hardflip

  • Vieras
Vs: Tatuointeja!
« Vastaus #74 : Lokakuu 05, 2008, 12:25:12 »
Itse otin eilen käteen,eli ranteesta kyynärtaipeeseen(sisäpintaan) kolme kiinalaista kirjainta.Suomennos:Kauris.
Ihan sairaan hieno ;)

Oletko aivan varma? =)

Siinahan voi hyvinkin lukea Tamppaava Liito-orava...taalla paikallisessa Big Brotherissa yks jamppa esitteli omia tatuointejaan sarjan alussa ja yksi talon tyypeista oli kiinalainen, totesi kylman rauhallisesti etta tatskassa ei muute lue se mita kaveri sanoin koska tuo yksi sakara on piirretty vaarin...harmi kun en nyt muista mita se tatska sen janarin mukaan sanoi. Joka tapauksessa "suomennos" oli aivan painvastainen tyyliin "105kg aivotonta lihaa".