Kirjoittaja Aihe: Tatuointeja!  (Luettu 59594 kertaa)

demonmixu

  • Vieras
Vs: Tatuointeja!
« Vastaus #45 : Tammikuu 11, 2007, 01:06:16 »
no siis tatuoinnithan todellakin otetaan vaan omaksi iloksi. Ihan sama se mitä muut niistä ajattelee.

Poissa Selespeed

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 80
    • Profiili
Vs: Tatuointeja!
« Vastaus #46 : Tammikuu 11, 2007, 02:26:07 »
Tämän lisäksi minulla on teksti niskassa missä lukee "TAPPARA".  ::)

Poissa Kosonen

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 171
    • Profiili
Vs: Tatuointeja!
« Vastaus #47 : Tammikuu 11, 2007, 06:23:06 »
Tämän lisäksi minulla on teksti niskassa missä lukee "TAPPARA".  ::)

varmasti olet ylpeä tästä, kans kun et ottanut ojanen 8 selkään

Poissa Trafan

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 4066
    • Profiili
Vs: Tatuointeja!
« Vastaus #48 : Tammikuu 11, 2007, 08:04:06 »
Tatuointia olen tässä jo pidemmän aikaa haaveillut, mutta ala-ikäisenä siihen tarvitsee huoltajien luvan.
Enkä ainakaan tähän päivään mennessä lupaa ole saanut.
Tapparan logo olisi kyllä taatusti hieno esimerkiksi selässä, joten sekin saattaa olla hyvin varteenotettava vaihtoehto sitten, kun tatuointia lähden ottamaan. (Hitto vaan jos joudun odottelemaan täysi-ikäiseksi asti.)
Tämä on ainakin hyvä asia, siis tämä lupajuttu.
Kuvitellaanpa aika 40 v eteenpäin kun lapsenlapsi kyselee mikä kumma kuvio mummin selässä on.
Jos ilmastonmuutos tästä yhtään etenee, ensin natiaiselle on selitettävä mitä on jää ennen kuin päästään edes jääkiekkoon.
Ja jääkiekkoahan kersa ei ymmärrä ollenkaan kun kaikkia kiinnostaa vain kriketti ja rygby.
Jos tatska on pakko ottaa, jokin kiinalainen kirjoitusmerkki saattaisi puolustaa paikkaansa:
sitä ei tarvitsisi ainakaan lapsenlapselle selittää.
Pakolaispolitiikka pitää huolen että suurin osa suomalaisista käyttää niitä silloin päivittäin.
Tappara-logoa huonompi vaihtoehto, siis noin selittämisenkin kannalta, olisi Ilves-logo:
"Otin tämän silloin kun Ilves pelasi vielä ylimmällä sarjatasolla..."

Poissa Annilieh

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 260
    • Profiili
Vs: Tatuointeja!
« Vastaus #49 : Tammikuu 11, 2007, 22:39:01 »
 ;D Ihan hyviä mietteitä sulla, Trafan.
Tuskin kuitenkaan oikeesti oon Tappara-logoa ottamassa, vaikka hieno se varmaan oliskin, ei siinä mitään.

Poissa Wille

  • Pappateam
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1342
    • Profiili
Vs: Tatuointeja!
« Vastaus #50 : Tammikuu 11, 2007, 23:34:00 »
Tuskin kuitenkaan oikeesti oon Tappara-logoa ottamassa, vaikka hieno se varmaan oliskin, ei siinä mitään.
Miksi ei? Se taitaa kuitenkin elämässä olla se ainoa asia jota ei vaihdeta missään tilanteessa. Omat lapset nyt tuossa tietenkin tekee sen säännön vaatiman poikkeuksen.
Äijät nää, ei suostu enää häviään: Willen jengi, Roskasakki, Pappateam, Glad to be a Janari

Poissa Annilieh

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 260
    • Profiili
Vs: Tatuointeja!
« Vastaus #51 : Tammikuu 12, 2007, 07:11:38 »
En tiedä miksi ei, mutta tuskinpa. Vaikka mistä sitä tietää, mitä mieltä olen sitten,
kun sitä oikeasti lähden ottamaan.

demonmixu

  • Vieras
Vs: Tatuointeja!
« Vastaus #52 : Heinäkuu 26, 2007, 17:36:16 »
Tämän lisäksi minulla on teksti niskassa missä lukee "TAPPARA".  ::)

Onkohan tuo se yksi teksti minkä olen nähnyt ilen kansiossa, sillain hienosti väritettynä??

Itsellä todellakin on tuo tappara olkapäässä ja aivan sama, mitä mulle vanhana pappana siittä sanotaan. toki tämä on vain tän hetkinen mielipide, mut tapparan kanssa mennään hautaan asti. Pian pitäisi mennä ottamaan uutta kuvatusta vasempaan lapaan, syyskuu tarkempana kohta. Katsotaan sitten vuoden päästä toteutuuko yksi haave lisää ja kauan haikulta tapparahenkinen tatuointi olisi silloinkin tulossa. Aika näyttää!

Poissa Cissboll

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 545
    • Profiili
Vs: Tatuointeja!
« Vastaus #53 : Heinäkuu 26, 2007, 19:30:20 »
Mulla on kaks tatuointia,eli lohikäärme tribaali olkapäässä ja leijona rinnassa(jonka tekeminen sattu niin v*tusti).
otin ne joskus vajaa kymmenen vuotta sitte parikymppisenä kloppina.
Halusin ne ottaa semmoseen paikkaan ettei ole koko ajan esillä esim.T-paita päällä.

Poissa kimis75

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 286
    • Profiili
Vs: Tatuointeja!
« Vastaus #54 : Heinäkuu 26, 2007, 19:50:45 »
Tulipa tuossa keväällä otettua kolmas tatuointi. Tällä kertaa selänpuolelle ja kuvana kotka. Ei sentäs koko selän kokoinen vaan vasemman lapaluun kohdilla, ja siipien kärkiväli n 20cm.

Siisti vaikka itse sanonkin!

demonmixu

  • Vieras
Vs: Tatuointeja!
« Vastaus #55 : Heinäkuu 26, 2007, 19:55:11 »
Tatuoinnit kyllä yleensä tuppaa olemaan siistejä, niinkuin aikasemmin kerkesinkin mainetseen, että kaksi on pakko saada vielä. En kyllä tiedä ihan tarkkaa syytä, et miksi, mutta kun ottaa ensimmäisen niin yleensä käy et on pakko saada otettua lisää. Toki taitaa mennä näin aika monessakin asiassa.

Poissa veka3

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 367
    • Profiili
Vs: Tatuointeja!
« Vastaus #56 : Heinäkuu 27, 2007, 01:06:55 »
Jos joskus uskallan nahkaani tatskan ottaa ni kyl se on joku Tappara aihei-
nen juttu.Varmaan logo..jotain vastaavaa..

Poissa Hana

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 17
    • Profiili
Vs: Tatuointeja!
« Vastaus #57 : Maaliskuu 13, 2008, 08:16:45 »
Tällä hetkellä lapaluussa komeilee pantteri joka kiipeää ruusuköynnöstä ja jalkapöydän päällä on lisko  :). Olen tässä ajatellut nilkkaani jotakin kuvaa, luultavasti se olisi tapparan logo. Mitä tuohon lupa juttuun tulee. Niin itse ruinasin vanhemmiltani jo viisi vuotiaana kuvaa, kun tädillä ja isälläkin oli. Äiti lupasi rippilahjaksi tatuoinnin ja niimpä seuraavana päivänä kun olin ripille päässyt niin marssittiin tatuointi liikkeeseen suunnittelemaan kuvaa  :D. Nyt on tuo pantteri ollut jo kaksi ja puoli vuotta, eikä harmita ollenkaan sen ottaminen.


Poissa Desperado

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 290
    • Profiili