Kirjoittaja Aihe: Janne Ojanen  (Luettu 579493 kertaa)

Poissa LAPA

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 794
    • Profiili
Vs: Janne Ojanen
« Vastaus #1140 : Tammikuu 08, 2009, 21:47:59 »
Tapparan Janne Ojanen jälleen sairastuvalle

Janne Ojasen piste-ennätyksen metsästys koki takaiskun, kun hän sai takareisivamman ottelussa TPS:ää vastaan.

Ojanen sai vamman toisen erän aikana. Ottelun jälkeen Tapparan lääkäri kertoi Ojasen olevan sivuissa peleistä 1-4 viikkoa. Ojanen on siis varmuudella poissa lauantaina 10. tammikuuta pelattavasta Kärpät-ottelusta. Aikaisintaan hän tekee tämän hetkiseen tietoon pohjautuen paluun kaukaloihin kotipelissä SaiPaa vastaan. Pahimmillaan vammasta toipuminen voi kestää aina helmikuulle saakka.


Lähde: jatkoaika.com

Poissa Hooligan

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1987
    • Profiili
Vs: Janne Ojanen
« Vastaus #1141 : Tammikuu 08, 2009, 21:49:18 »

Poissa t+a+p+p+a+r+a

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 178
  • Tappara on terästä.
    • Profiili
Vs: Janne Ojanen
« Vastaus #1142 : Tammikuu 08, 2009, 22:00:08 »
No onneksi loukkaantuminen ei kuitenkaan ollut tämän pahempi. Kyllä Janne kerkeää vielä toivuttuaan monta pistettä tehdä.
Näillä mennään

Poissa jarnop

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 291
    • Profiili
Vs: Janne Ojanen
« Vastaus #1143 : Tammikuu 08, 2009, 22:19:54 »
Ei sitä taida varmuudella tietää ennen kun on käyny kuvauksissa........
Ojasen ennätysjahti katkesi jalkavammaan
Kopioitu ylläolevasta linkistä:
"Vastustaja kaatui taklaustilanteessa päälle ja takareisi revähti. Hän on tämän pelin sivussa, huomenna tehdään kuvauksia ja selvitetään tilanne tarkemmin", Kianta sanoi CANAL+:n haastattelussa.

- Oon päässy pelaamaan niin hyvien jätkien kans, että tuntuu ku olis ittekki ollu hyvä välillä, naureskelee Kontiola tyytyväisenä.

Kahvara

  • Vieras
Vs: Janne Ojanen
« Vastaus #1144 : Tammikuu 08, 2009, 22:22:05 »
No onneksi loukkaantuminen ei kuitenkaan ollut tämän pahempi. Kyllä Janne kerkeää vielä toivuttuaan monta pistettä tehdä.
Loukkaantumisen jälkeen on mahdollisesti jäljellä noin 9 Ottelua, joten aikaa kyllä riittää.

Todella suuri v*tutus päällänsä eikä tällä hetkellä edes voitto tunnu niin hyvältä kun voisi tuntua. Toivottavasti Ojanen pääsee tällä kaudella tekemään ennätyksen ja toivottavasti ennen kaikkea ei käynyt pahemmin kun miltä nyt näyttää.

Poissa jallu_tane

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1089
  • My fuckingratulations
    • Profiili
    • Tampereen Tappara
Vs: Janne Ojanen
« Vastaus #1145 : Tammikuu 09, 2009, 00:51:07 »
Täytyy nyt teille tilastoniiloille heittää kysymys. Koska Janne Ojanen on viimeksi tehnyt rankkarista maalin, itse en muista. Kova veto siis Saariselta. Paranemisia Jannelle.
"Jos joukkueeseen saataisiin 1 tai jopa 2 Lehterää niin olen varma että pärjättäisiin selvästi paremmin" - iroj

Poissa pete8

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 150
    • Profiili
Vs: Janne Ojanen
« Vastaus #1146 : Tammikuu 09, 2009, 05:54:10 »
Kyllä harmittaa, kun saa käden jotenkin kuntoon, niin sitten menne jalka. Nyt täytyy vaan toivoa, että saadaan Janne mahdollisimman pian takaisin kokoonpanoon. Eikä vaan sen takia, että se yks piste sieltä tulisi, vaan Janne on yksinkertaisesti todella tärkeä mies joukkueelle!!
Tappara!

Poissa JoLa

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 232
  • Manchester United, Tappara
    • Profiili
Vs: Janne Ojanen
« Vastaus #1147 : Tammikuu 09, 2009, 06:08:44 »
Täytyy nyt teille tilastoniiloille heittää kysymys. Koska Janne Ojanen on viimeksi tehnyt rankkarista maalin, itse en muista. Kova veto siis Saariselta. Paranemisia Jannelle.

Omasta mielestäni ei niinkään kova veto tilanteeseen nähden. Ennätyslukemat varmasti jollain tavoin koko joukkueen mielessä jonkin näköisenä "rasitteena" ja kun tommoinen tilaisuus tuli tehdä se piste, haluttiin se varmasti käyttää. Vielä kun yleisö alkoi heti tuomarin näytettyä rankkaria huutaan Jannen nimeä, oli tilanne käytännössä varmaan aika selvä kuka vetää. Ei tullut ainakaan itselleni mitenkään yllätyksenä.

Jannelle pikaista paranemista!

Poissa Wille

  • Pappateam
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1342
    • Profiili
Vs: Janne Ojanen
« Vastaus #1148 : Tammikuu 09, 2009, 08:31:05 »
Täytyy nyt teille tilastoniiloille heittää kysymys. Koska Janne Ojanen on viimeksi tehnyt rankkarista maalin, itse en muista. Kova veto siis Saariselta. Paranemisia Jannelle.
Tämäkin tieto olisi löytynyt vaikkapa www.tappara.fi etusivun linkistä: http://www.tappara.fi/uutiset/janne700c.html

19.01.1999 HIFK-Tappara 6-2 06.35 0-1 Janne Ojanen yv rl

Tuon onnistuneen rankkarin jälkeen, Janne on laukonut tasan kahdesti: 21.03.1999 vastassa Ari-Pekka Siekkinen ja Blues, sekä eilen. Molemmat siis negatiivisella lopputuloksella. Ai niin tämä(kin) tieto löytyi yllätys, yllätys Tapparan kotisivuilta (http://www.tappara.fi/historia/extra-rank.html). On tää intternetsi ihmeellinen paikka.

edit: lisätään nyt se, että onhan Janne sitten rangaistuslaukauskisoissa laukonut vuoden 99 jälkeen muutaman, kaikki miinusmerkkisesti päättyen, mutta oletan, että kyse oli pelitilannerankkari.
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 09, 2009, 08:33:52 kirjoittanut Wille »
Äijät nää, ei suostu enää häviään: Willen jengi, Roskasakki, Pappateam, Glad to be a Janari

Poissa jallu_tane

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1089
  • My fuckingratulations
    • Profiili
    • Tampereen Tappara
Vs: Janne Ojanen
« Vastaus #1149 : Tammikuu 09, 2009, 08:40:58 »
Kiitos linkistä, mutta itse huomasin, että 24.10.2004, 23.11.2004, 03.01.2006 ja 10.10.2006 ei ole myöskään rankkarit mennyt Jannella sisään. Niinku muistelinkin.

edit. tarkoitin rankkaria ylipäätään.
"Jos joukkueeseen saataisiin 1 tai jopa 2 Lehterää niin olen varma että pärjättäisiin selvästi paremmin" - iroj

Poissa Luuseri

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1356
    • Profiili
Vs: Janne Ojanen
« Vastaus #1150 : Tammikuu 09, 2009, 09:09:13 »
Tepsipelin rankkari oli silti vähintäänkin hyvä yritys. Janne otti yllättävän kovan vauhdin ja varmaan oli päättänyt että nyt nostetaan maalin kattoon, kun nuori maalivahti ja kaikki muutkin odottaa kuitenkin sitä perinteistä "rystyveto längistä" -ratkaisua. Harmin paikka kun meni vähän yli sinänsä erittäin napakka nosto. Paranemisia Jannelle!
"Kerran vielä, Janne".
"Jaa ei enää?" No sitten paita kattoon!"

Poissa Tappara-68

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 124
    • Profiili
Vs: Janne Ojanen
« Vastaus #1151 : Tammikuu 09, 2009, 10:03:00 »
Kyllä nousi ihokarvat pystyyn sillä hetkellä, kun Janne otti vauhtia rankkariin. Oli pakko nousta seisomaan. Harmi kun se ei onnistunut, mutta olisihan se kai sitten ollut liian juhlava juhlapiste ;)

Tuosta Janneen kohdistuneesta taklauksesta sen verran, että vaikka se ei näyttänyt kovinkaan vaaralliselta niin olen kyllä sitä mieltä, että Jannea taklataan nykyään enemmän kuin ennen. Sinänsä "epäreilua".. siis epäherrasmiesmäistä peliä vastustajilta. En toki tarkoita, että hänen pitäisi olla koskematon, mutta on se jotenkin ihmeellistä, että pelaaja, jota ennen ei pahemmin ole taklattu, onkin ykskaks monien kohteena.

Tsemppiä ja pikaista paranemista Jannelle! Uskon ja luotan vähintään yhtä väkevään comebackiin kuin käden paranemisen jälkeen!

Poissa LAPA

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 794
    • Profiili
Vs: Janne Ojanen
« Vastaus #1152 : Tammikuu 09, 2009, 10:28:23 »
Kyllä nousi ihokarvat pystyyn sillä hetkellä, kun Janne otti vauhtia rankkariin. Oli pakko nousta seisomaan. Harmi kun se ei onnistunut, mutta olisihan se kai sitten ollut liian juhlava juhlapiste ;)

Tuosta Janneen kohdistuneesta taklauksesta sen verran, että vaikka se ei näyttänyt kovinkaan vaaralliselta niin olen kyllä sitä mieltä, että Jannea taklataan nykyään enemmän kuin ennen. Sinänsä "epäreilua".. siis epäherrasmiesmäistä peliä vastustajilta. En toki tarkoita, että hänen pitäisi olla koskematon, mutta on se jotenkin ihmeellistä, että pelaaja, jota ennen ei pahemmin ole taklattu, onkin ykskaks monien kohteena.

Tsemppiä ja pikaista paranemista Jannelle! Uskon ja luotan vähintään yhtä väkevään comebackiin kuin käden paranemisen jälkeen!

Itse olen hieman eri mieltä... Mun mielestä Jannea on aina taklattu siinä missä muitakin ja erittäin hyvin Janne on niitä taklauksia ottanut vastaan. Montakohan kertaa taklaaja onkin tullut taklatuksi, kun Janne on pistänyt hieman olkapäätä vastaan?

Poissa pieni m

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 703
    • Profiili
Vs: Janne Ojanen
« Vastaus #1153 : Tammikuu 09, 2009, 11:42:50 »
Kyllähän Jannea on aina taklattu. Sitä vaan ei välttämättä edes huomaa, ku taklauksetki voi osata ottaa vastaan. Tossa eilisessä epäonnen tilanteessa ei mun mielestä ollu edes mistään taklaustilanteesta kyse. Mun mielestä Janne pelas tilanteen hivenen tyhmästi ku tais ajatella blokata sen tepsipelaajan tilanteesta pois, mutta mun mielestä olis ollu parempi että Janne olis keskittyny kiekkoon ja toinen hyökkääjä olis yrittäny kammeta sitä tepsiläistä pois. Nyt ku Janne blokkas koko kolmikon, oli aika väistämätöntä että tommonen sumppu ja lopulta kasa synty. No ehkä Janne aatteli, että nopeempi laituri kiertää keskeltä ja nappaa kiekon. Hullulta vaan näytti.

Kävin tässä välissä vielä vilaseen, ja se tilannehan oli tullu nelosen sivuille. Hyvällä vauhdilla Janne siihen hyökkäykseen kyllä paino. Ei näyttäny raskaalta ollenkaan luistelu. Toivottavasti reisivamman hoito vaan vetreyttää entisestään.

http://nelonen.fi/smliiga/videot.asp?videoId=3599&cat=0


Poissa FORTUNA

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1635
  • Pappa#55 +143kg/Überlegenheit
    • Profiili
Vs: Janne Ojanen
« Vastaus #1154 : Tammikuu 09, 2009, 13:11:18 »
Täytyy nyt teille tilastoniiloille heittää kysymys. Koska Janne Ojanen on viimeksi tehnyt rankkarista maalin, itse en muista. Kova veto siis Saariselta. Paranemisia Jannelle.

Kovempi vetohan se olisi Saariselta ollut jos ei olisi laittanut Jannea vetämään, ainakin siitä olisi syntynyt melkoinen poru täällä, varsinkin kun kävi miten toisen erän alussa.
Joku väitti, että kiekko olisi osunut Engreniin ja noussut siitä noinkin korkealle. Live-tilanteen ja Aamulehden videoklipin perusteella ei pysty sanomaan, onko joku nähnyt parempia hidastuksia?
Vasemmassa laidassa on Stanley Cup –voittaja ja oikealla tuleva Stanley Cup –voittaja
- Välissä on sitten sellainen hiihtelijä...(Barkov Jr 2012-13)