Kirjoittaja Aihe: sm-liiga.fi  (Luettu 29918 kertaa)

toinen2

  • Vieras
Vs: sm-liiga.fi
« Vastaus #60 : Lokakuu 01, 2009, 15:37:41 »
Hei.voisiko joku auttaa mua kun olen yritänyt etsiä sm-liigan ottelutuloksia kausilta 1974-1975 kauteen 1933-1934 asti.olen yritänyt kysyä sm-liigalta niitä mutta ei ole mitään kuullunut.jos joku etsisi ne mulle niin olisin kiitollinen.

Poissa Naapuri

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1552
    • Profiili
Vs: sm-liiga.fi
« Vastaus #61 : Lokakuu 01, 2009, 15:50:17 »
Hei.voisiko joku auttaa mua kun olen yritänyt etsiä sm-liigan ottelutuloksia kausilta 1974-1975 kauteen 1933-1934 asti.olen yritänyt kysyä sm-liigalta niitä mutta ei ole mitään kuullunut.jos joku etsisi ne mulle niin olisin kiitollinen.

Tuolta jaksolta ei ole SM-liigan ottelutuloksia, koska silloin ei pelattu vielä SM-liigaa. SM-sarjan ottelutuloksia ei varmaan ole oikein mistään koottuna saatavilla, mutta esimerkiksi Ilveksen osalta aika paljon tietoa löytyy täältä:

http://www.ilves.com/kausitilastot.php

Poissa E12

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 46
    • Profiili
Vs: sm-liiga.fi
« Vastaus #62 : Lokakuu 02, 2009, 10:32:01 »
Olisikohan jääkiekkomuseolla tietoa menneistä kausista? http://www.tampere.fi/jaakiekkomuseo/yhteystiedot.htm

toinen2

  • Vieras
Vs: sm-liiga.fi
« Vastaus #63 : Marraskuu 02, 2009, 15:49:03 »
Hei!ei sieltä Jääkiekko museosta tullut mitään vastausta kun kysyin niistä tuloksista.Että ei niitä saa sitten mistään!

Poissa axe

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1625
    • Profiili
Vs: sm-liiga.fi
« Vastaus #64 : Marraskuu 02, 2009, 17:08:01 »
Hei!ei sieltä Jääkiekko museosta tullut mitään vastausta kun kysyin niistä tuloksista.Että ei niitä saa sitten mistään!

Jääkiekkokirjoista saa ainakin tulokset alkaen kaudesta 1960-61. Niiden kirjojen käsiinsä saamisen kanssa voikin olla sitten vähän ongelmallisempaa. Sitä vanhempien tulosten kanssa on vielä enemmän ongelmia. Yritteliäs ja jaksavainen voisi mennä kirjastoon ja etsiä ne läpi sanomalehtien mikrofilmikopioilta, mutta se on hirvittävän työlästä ja hidasta, ja oikeastaan olisi hyvä olla vähän pohjatietoakin mistä etsiä ja kuinka paljon (ts. kuinka monta peliä kaudella pelattiin jne.).

Ihan oikeastihan noi kaikki tiedot on SM-liigalla olemassa jossain, mutta ei ne taida olla kauhean innokkaita vastaamaan kyselyihin, koska siitä on heillekin niin paljon vaivaa.

Poissa kyynaama

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 330
    • Profiili
Vs: sm-liiga.fi
« Vastaus #65 : Lokakuu 01, 2011, 17:25:45 »
Ihanasti tökkii taas kotisivut. Otteluseuranta aivan sekaisin ja laahaa pitkälti perässä.
Imaami on islamin pappi

Poissa TPR

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 523
    • Profiili
Vs: sm-liiga.fi
« Vastaus #66 : Joulukuu 29, 2011, 15:33:54 »
Ainaisten kokoonpanosekoilujen lisäksi muita helmiä:

Rätyn pelimäärä on sm-liiga.fi:n mukaan jämähtänyt kuuteen. Tämän illan peliä tuskin lisätään tilastoihin, kuten ei edellisiäkään moneen viikkoon.

http://www.sm-liiga.fi/pelaajat/11-12/tappara/raty-otto.html

Vanhat tilastot ovat sekaisin:

http://www.sm-liiga.fi/tilastot/kokonaan.html?s=07-08&b=rs&t=tappara&type=&l=k_pisteet

Jos esim. hakee puolustajia tuosta tilastosta, ei löydy yhtään pelaajaa.

Ilmeisesti reilussa 4 vuodessa ei ehdi kaikkea laittamaan kuntoon...

Poissa Betonileuka

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1160
    • Profiili
Vs: sm-liiga.fi
« Vastaus #67 : Joulukuu 30, 2011, 10:57:58 »
Leimulle merkitty eilisestä pelistä -2, vaikkei enää pelannut tuon toisen maalin syntyessä. Lähti mielestäni koppiin takaisin ennen 2.erän alkua.

Mazza

  • Vieras
Vs: sm-liiga.fi
« Vastaus #68 : Joulukuu 30, 2011, 13:01:49 »
Oli Leimu jäällä kun Koskenkorva pöllytti verkkoa. Eivät saaneet vaan hyökkäyskolmikkoa kuriin laidan lähellä ja sitten helähti.

Poissa HuiHai

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1767
  • Don´t hate the player, hate the game
    • Profiili
Vs: sm-liiga.fi
« Vastaus #69 : Tammikuu 27, 2012, 19:26:01 »
Olen jo tovin ihmetellyt, miksi SM- liigan sivut ole enemmän Mestiksen tulosseurantasivujen tapaiset.
Mestiksen otteluseurannasta löytää kaikki peliajasta aloituksiin. Mielestäni paljon toimivammat kuin SM-liigan otteluseurannat.

Poissa lupu

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 204
    • Profiili
Vs: sm-liiga.fi
« Vastaus #70 : Helmikuu 23, 2012, 21:27:55 »
Taisi olla tänään HPK:lla todellinen 6 pisteen matsi kun hävis. Yleensä ei saa pisteitä häviöstä, mutta ei viedäkään. HPK:lta lähti sitten 3 pistettä sm-liiga.fi sivuston mukaan :)

Mazza

  • Vieras
Vs: sm-liiga.fi
« Vastaus #71 : Helmikuu 23, 2012, 21:54:59 »
Olen jo tovin ihmetellyt, miksi SM- liigan sivut ole enemmän Mestiksen tulosseurantasivujen tapaiset.
Mestiksen otteluseurannasta löytää kaikki peliajasta aloituksiin. Mielestäni paljon toimivammat kuin SM-liigan otteluseurannat.

Jääkiekkoliitto hoitaa Mestiksen tilastoinnit ja otteluseurannat, ja sama systeemi on käytössä kolmosdivaria myöten. Siis, esim. viidenneksi korkeimman sarjatason live-seurannat toimivat usein paremmin kuin SM-liigan vastaavat, koska järjestelmä on niin paljon ammattimaisemmin toteutettu kuin liigassa. Onhan se jotenkin uskomatonta ja käsittämätöntä miten amatöörimäisesti liigan nettisivuja yms. on hoidettu vuosikaudet.

Poissa TPR

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 523
    • Profiili
Vs: sm-liiga.fi
« Vastaus #72 : Syyskuu 13, 2012, 20:29:35 »
Heittomerkki nimessä aiheuttaa päänvaivaa sm-liiga.fi:lle... Pelicansissa luistelee numerolla 42 "MARRA Ryan O".

Poissa Aatu

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 245
    • Profiili
Vs: sm-liiga.fi
« Vastaus #73 : Syyskuu 14, 2012, 18:27:55 »
Olen jo tovin ihmetellyt, miksi SM- liigan sivut ole enemmän Mestiksen tulosseurantasivujen tapaiset.
Mestiksen otteluseurannasta löytää kaikki peliajasta aloituksiin. Mielestäni paljon toimivammat kuin SM-liigan otteluseurannat.

Jääkiekkoliitto hoitaa Mestiksen tilastoinnit ja otteluseurannat, ja sama systeemi on käytössä kolmosdivaria myöten. Siis, esim. viidenneksi korkeimman sarjatason live-seurannat toimivat usein paremmin kuin SM-liigan vastaavat, koska järjestelmä on niin paljon ammattimaisemmin toteutettu kuin liigassa. Onhan se jotenkin uskomatonta ja käsittämätöntä miten amatöörimäisesti liigan nettisivuja yms. on hoidettu vuosikaudet.
SM-liiga käyttää tilastoinnissa ja otteluseurannassa täsmälleen samaa järjestelmää ja toimintatapaa kuin liittokin eli samat tilastot kyllä tuotetaan mutta eri asia on sitten miten liiga tuo ne näkyville suurelle yleisölle omilla sivuillaan.

Poissa Messi

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 3365
    • Profiili
Vs: sm-liiga.fi
« Vastaus #74 : Syyskuu 21, 2012, 12:38:38 »
Sen verran alkoi kyrsii, että laitoin SM-liigasivujen tilastoinnista vastaavalle sähköpostia ihan hyvässä hengessä. . Hän laittoin minulle oikeat tilastot, muttei lisännyt Haapalaa tilastoihin SM-liigan sivuille. Laitoin tännä uuden postin ja kysyin, että onko mahdollista laittaa Haapalan tiedot ja tilastot SM-liiga.fi- sivuille?  Vastaus tuli: SE EI OLE MAHDOLLISTA.
" Ei, en mää tiedä mihin kannattaa ampua"