Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

sm-liiga.fi

<< < (17/18) > >>

Messi:
Perjantai-iltana kymmenen maissa Haapalalta taas jätetty päivittämättä pari illan maalia. Tuo on jo ihan PERÄSEINÄJOELTA.

axe86:

--- Lainaus käyttäjältä: Messi - Lokakuu 05, 2012, 20:52:34 ---Perjantai-iltana kymmenen maissa Haapalalta taas jätetty päivittämättä pari illan maalia. Tuo on jo ihan PERÄSEINÄJOELTA.

--- Lainaus päättyy ---

Ne on tullu jo muutaman matsin tässä 1-2 päivän viiveellä. Ei kyllä ymmärrä miks, muitten päivittyy ihan ajallaan... Kertoo kyllä aika paljon Sm-liigan systeemeistä. Ilmeisesti Haapala päivitetään manuaalisesti tms kun aina saman kaverin tilastot kestää?

IsotKirvekset:
Onko joku saanut palautteeseensa vastauksia. Minä olen kahteen otteeseen palautteen muodossa hämmästellyt
sivujen ja varsinkin tilastojen heikkoa tasoa. Minkäänlaista vastausta en ole saanut, puhumattakaan että tilastoja
olisi alkanut siellä joku päivittää. Viime vuoden tilastoilla mennään edelleen.



axe86:

--- Lainaus käyttäjältä: IsotKirvekset - Lokakuu 05, 2012, 21:06:25 ---Onko joku saanut palautteeseensa vastauksia. Minä olen kahteen otteeseen palautteen muodossa hämmästellyt
sivujen ja varsinkin tilastojen heikkoa tasoa. Minkäänlaista vastausta en ole saanut, puhumattakaan että tilastoja
olisi alkanut siellä joku päivittää. Viime vuoden tilastoilla mennään edelleen.

--- Lainaus päättyy ---

Ei oo tullu vastausta, oon pariin kertaan pistäny Haapalasta palautetta, ekaks siittä kun Haapalaa ei ollu tilastoissa ollenkaan ja sitten siitä kun kaverin tilastojen päivitys kestää.

Kankaantaan profeetta:
Ei. Ei ole tullut. Olen parikin kertaa (tänäkin vuonna) kysynyt, että pitääkö kaikki tehä ite, ts. kuka perkele teillä noita asioita tarkistaa vai ei kukaan. Pelaako SM-liiga sen varassa, että ei tarvitse tarkistaa mitään kun joku aina reklamoi ja sitä kautta saadaan ilmainen korjaus. SM-liigan sivut sucks.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta