Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

sm-liiga.fi

<< < (13/18) > >>

toinen2:
Hei.voisiko joku auttaa mua kun olen yritänyt etsiä sm-liigan ottelutuloksia kausilta 1974-1975 kauteen 1933-1934 asti.olen yritänyt kysyä sm-liigalta niitä mutta ei ole mitään kuullunut.jos joku etsisi ne mulle niin olisin kiitollinen.

Naapuri:

--- Lainaus käyttäjältä: toinen2 - Lokakuu 01, 2009, 15:37:41 ---Hei.voisiko joku auttaa mua kun olen yritänyt etsiä sm-liigan ottelutuloksia kausilta 1974-1975 kauteen 1933-1934 asti.olen yritänyt kysyä sm-liigalta niitä mutta ei ole mitään kuullunut.jos joku etsisi ne mulle niin olisin kiitollinen.

--- Lainaus päättyy ---

Tuolta jaksolta ei ole SM-liigan ottelutuloksia, koska silloin ei pelattu vielä SM-liigaa. SM-sarjan ottelutuloksia ei varmaan ole oikein mistään koottuna saatavilla, mutta esimerkiksi Ilveksen osalta aika paljon tietoa löytyy täältä:

http://www.ilves.com/kausitilastot.php

E12:
Olisikohan jääkiekkomuseolla tietoa menneistä kausista? http://www.tampere.fi/jaakiekkomuseo/yhteystiedot.htm

toinen2:
Hei!ei sieltä Jääkiekko museosta tullut mitään vastausta kun kysyin niistä tuloksista.Että ei niitä saa sitten mistään!

axe:

--- Lainaus käyttäjältä: toinen2 - Marraskuu 02, 2009, 15:49:03 ---Hei!ei sieltä Jääkiekko museosta tullut mitään vastausta kun kysyin niistä tuloksista.Että ei niitä saa sitten mistään!

--- Lainaus päättyy ---

Jääkiekkokirjoista saa ainakin tulokset alkaen kaudesta 1960-61. Niiden kirjojen käsiinsä saamisen kanssa voikin olla sitten vähän ongelmallisempaa. Sitä vanhempien tulosten kanssa on vielä enemmän ongelmia. Yritteliäs ja jaksavainen voisi mennä kirjastoon ja etsiä ne läpi sanomalehtien mikrofilmikopioilta, mutta se on hirvittävän työlästä ja hidasta, ja oikeastaan olisi hyvä olla vähän pohjatietoakin mistä etsiä ja kuinka paljon (ts. kuinka monta peliä kaudella pelattiin jne.).

Ihan oikeastihan noi kaikki tiedot on SM-liigalla olemassa jossain, mutta ei ne taida olla kauhean innokkaita vastaamaan kyselyihin, koska siitä on heillekin niin paljon vaivaa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta