Jääkiekkokeskustelu > Ottelut

Tappara-Ilves 13.09.07

<< < (2/12) > >>

Manse-Fani:
Luottoa löytyy. Uskon Tapparan hoitavan kauden ensimmäisen paikallis- ja samalla ensimmäisen liigaottelun kunnialla kotiin. Mutta luulempa, että Tapparalla on täyden työn ilta tiedossa. Viime vuosina naapurit on lähtenyt huomattavasti paremmalla asenteella paikallisiin, ja herruus onkin siirtynyt Ilvekselle. Mä oon monet illat miettinyt, että miksei Ilves sytytä. Mulla ainakin kutisee eniten ennen Ilves peliä, ja luulisi, että se on nimenomaan Ilves ketä vastaan sytytään pelaamaan ja taistelemaan verissä päin. Mutta tällä kaudella homma menee uusiksi ja herruus siirtyy sinne minne se kuuluukin, eli takaisin meille.

Kumpikohan kassareista saa komennon luukulle? Molemmat ovat esittäneet tasaisia ja varmoja otteita harjoituskaudella, joten periaatteessa mulle käy kumpi vain. Päättäkööt viisaammat.

Tappara 3, Ilves 1. Janne avaa kauden tehoin 1+1, ja minä kiitän.

Naapuri:
Kauden alku lähenee ja jännitys on vahvasti nousemassa pintaan. Itse kuulu siihen ryhmään, joka käy katsomassa kaikki paikallispelit, mikäli se vain on mahdollista. Niinpä nytkin jouduin antamaan taloudellista tukea Tapparalle.

Pelistä tulee mitä todennäköisimmin vauhdikas ja tilannerikas. Ratkaisevaan rooliin nouseekin se, kumman joukkueen maalivahti pystyy parempaan esitykseen. Mielenkiintoista onkin, että kummankaan joukkueen kohdalla ei vielä edes tiedetä, kumpi tolppien väliin asettuu.

Oma veikkaukseni pelin lopputulokseksi on 3-4 Ilveksen eduksi. Valitettavasti tulos voi olla toisinkin päin, mutta uskon kuitenkin vakaasti aika isonumeroiseen lopputulokseen.

ONVAINYKS#41:
liityn naapurin kirjotukseen ja veikkaan Ilvekselle 3-4 ja Raipe heittää voittomaalin... ;D

67:
On vain yks #8, eli iso kasi Ojanen. Miksi ilveksen kannattajat tulevat kirjoittelemaan noita väsyneitä juttujaan tälle palstalle? 3-0 kotijoukkueelle.

Jerzy:

--- Lainaus käyttäjältä: 67 - Syyskuu 10, 2007, 12:37:07 ---...Miksi ilveksen kannattajat tulevat kirjoittelemaan noita väsyneitä juttujaan tälle palstalle?...

--- Lainaus päättyy ---

Koska ainahan paremman joukkueen tekemiset ja varsinkin sen kannattajien puhumiset kiinnostaa.
Tappara vie aika suvereenisti 5-1. Nikkilälle hörpsähtää heti pelin aluks yks helppo, mutta muuten pelaa unelma pelin. Saviano 2+1, Arsi 0+2,  Enlund 1+1, Lehterä 0+2, Salmela 1+1 ja Rete 1+2. Oliko muuta kysyttävää?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta