Jääkiekkokeskustelu > Ottelut

Tappara - Färjestads BK

<< < (5/5)

Cissboll:

--- Lainaus käyttäjältä: Börje - Syyskuu 08, 2007, 03:16:59 --- Kuka on seurannut harjoituksia, onko Hancock ollut mukana erikoistilanneharjoituksissa?

--- Lainaus päättyy ---
Eiks sillä ollut joku urheiluvamma?kestää kuukauden kauden alusta olla pois.korjatkaa jos olen väärässä...

Eepi:

--- Lainaus käyttäjältä: Cissboll - Syyskuu 08, 2007, 09:58:12 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Börje - Syyskuu 08, 2007, 03:16:59 --- Kuka on seurannut harjoituksia, onko Hancock ollut mukana erikoistilanneharjoituksissa?

--- Lainaus päättyy ---
Eiks sillä ollut joku urheiluvamma?kestää kuukauden kauden alusta olla pois.korjatkaa jos olen väärässä...

--- Lainaus päättyy ---
Ei. Vamma piti/pitää Hänkin kuukauden sivussa, mutta nyt on jo aimo osa kulunut ilmoitetusta ajasta. Sitä en tiedä, onko mies jo jäällä.

axe:
Kyllä Hancock oli viime maanantaina ainakin jo jäällä muun joukkueen kanssa ihan normaalisti. Enpä kyllä tullut seuranneeksi missä roolissa harjoitteli ja kenen kanssa. Paljon mahdollista että meni mukana "ylimääräisenä" niin kuin Kontiolakin.

Torspoa myötäillen oon samaa mieltä, että sentterin paikka on Luceniukselle vielä liikaa liigaa ajatellen. Laidalla menee hyvin, mutta sentterin kovemman puolustusvastuun myötä nelosketju on ollut kahdessa viime pelissään pahoissa vaikeuksissa, jos vastustaja saa pelin painettua Tapparan päätyyn. Ja tosiaan, ei Luce muutenkaan mikään perinteinen nelosketjun pelaaja ole eikä koskaan tule olemaan.

Halmeen ongelma ainakin eilen oli pelata liian kiekollista peliä, ottaa ylöstuontivastuuta ja harhautella vielä se yksi vastustaja ennen kiekon päätyyn lyömistä. Ilmeisesti Angellista heti tarttunut, mutta siinä missä Angell onnistuu tai ainakin ehtii paikkaamaan, niin Halme menetti sen kiekon eikä kukaan paikannut.

Koskelalla oli muuten eilen ainakin neljä ellei kuusikin todella hyvää paikkaa. Jostain pitäisi osua.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta