Kirjoittaja Aihe: Tänään tv:ssä...  (Luettu 34243 kertaa)

Poissa kimis75

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 286
    • Profiili
Vs: Tänään tv:ssä...
« Vastaus #15 : Elokuu 30, 2007, 13:17:29 »
Lainaus
Näin kertoo älykkö, joka päivän päätteeksi todennäköisesti laittaa pään tyynylle ja toteaa, että "olipas taas mukava päteä keskustelupalstalla, kun sai kokea olevansa viisas. Tämän päivän muistan varmasti kiikkustuolissa". Taas kerran.

Voi pikkuista Rafaelia kun meni taas se pikkuinen nenu tukkoon. Ikävä tuottaa pettymys sulle, mutta mun päivä ei pääty sun kuvailemalla tavalla, anteeksi jos tuotin siinä pettymyksen.

Jos haluat jatkaa purkautumistasi, niin laita vaikka yv:tä.Tämähän oli vissii "Tänään tv:ssä ketju..."
 
ps.Mulla on yksi hyvä tapa purkautua, voisin antaa vaikka vinkin sulle ::)

 

Poissa JoKaGO

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1775
    • Profiili
Vs: Tänään tv:ssä...
« Vastaus #16 : Elokuu 30, 2007, 14:07:55 »
Silloin joskus kun peruskoulukin oli vielä nuori, oli Tsaarin kuriiri kova juttu. YLE Teema esittää tänään ensimmäisen osan klo 19.00 alkaen.
Muistan kuin eilisen päivän...no olen syntynyt -70 että jotenkin tämän "muistan".Seuraavaksi voisi tulla Näkymätön mies ja Kuuden miljoonan
dollarin mies ja Safiiri ja teräs  ;)

No johan täällä menneitä muistellaan iloiten, ja ihan off-topic, joten kyllä sitten minäkin! Bonanza takaisin ruutuun, siinä oli vasta kova juttu siloin kuusivuotiaana...

ps.Mulla on yksi hyvä tapa purkautua, voisin antaa vaikka vinkin sulle ::)
 

Tosta tuli mieleen, että sitten joskus armeijaiässä joku kaveri kertoi, miten upeaa on rakastella, kun mankasta soi Bolero. Mulle silloinen tyttöystävä sanoi, että sun tahti on kuin Bonanzan tunnusmelodiassa!

chelios

  • Vieras
Vs: Tänään tv:ssä...
« Vastaus #17 : Elokuu 30, 2007, 15:19:19 »
Kyllä Tsaarin kuriiria nyt katsoi mutta ei se tuntunut yhtä hyvältä kuin viimeksi televisiosta.Aika ajanut sarjan ohi ja näyttelijät puhuvat ranskaa kun tarina sijoittuu Venäjälle 1875-luvun paikkeille.Kohtuullinen sarja ja silti kannattaa katsoa nostalgista juttua.

Poissa kimis75

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 286
    • Profiili
Vs: Tänään tv:ssä...
« Vastaus #18 : Elokuu 30, 2007, 19:59:51 »


Tosta tuli mieleen, että sitten joskus armeijaiässä joku kaveri kertoi, miten upeaa on rakastella, kun mankasta soi Bolero. Mulle silloinen tyttöystävä sanoi, että sun tahti on kuin Bonanzan tunnusmelodiassa!

Anteeksi, mutta on ihan pakko: Kait se sun hetki kesti sentäs vähän pidempään ku Bonanzan tunnari?! ::)

Poissa Romppa

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 667
    • Profiili
Vs: Tänään tv:ssä...
« Vastaus #19 : Syyskuu 03, 2007, 15:51:11 »
Vielä vajaa puoli tuntia ja sitten helähtää YLE 1:llä, Sydämen asialla (Heartbeat) palaa ruutuun. Mikä parasta, sarja alkaa alusta, joten kaikkien hyväntahtoisten kelmien esikuva - mr. Claude Jeremiah Greengrass - on myös voimissaan.

Sarjaa esitetään Ykkösellä arkisin kahteen otteeseen, iltapäivisin tulee aina "uusi" jakso, joka sitten seuraavana aamupäivänä uusitaan.
"Kyllä kai Ilveksellä jonkinlaiset huoltajat jo on, mutta ne taitais tarvita toisenlaisetkin huoltajat", totesi vaimoni, kun uutinen Ipan mainoksistaan saamista sakoista ehti meille asti.

Poissa Wille

  • Pappateam
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1342
    • Profiili
Vs: Tänään tv:ssä...
« Vastaus #20 : Syyskuu 04, 2007, 10:06:24 »
Canal+ Film1:llä jatkuu tänään klo 23.00 House, M.D. Suomessa vielä näkemättömillä jaksoilla.
Äijät nää, ei suostu enää häviään: Willen jengi, Roskasakki, Pappateam, Glad to be a Janari

Poissa Mac

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 540
  • Tappara
    • Profiili
Vs: Tänään tv:ssä...
« Vastaus #21 : Syyskuu 08, 2007, 15:40:20 »
Tänään 20.45 alkaen lähetys ottelusta Serbia-Suomi Canal+Sport1:lla. Tätä on odotettu jo monta päivää...  :)

Tsemppari

  • Vieras
Vs: Tänään tv:ssä...
« Vastaus #22 : Syyskuu 10, 2007, 18:08:38 »
Saimaa-ilmiö alkaa Yle Teemalta klo 21.00!

www.yle.fi/teema/dokumentit/popkulttuuridok/id14823.html

Poissa oswald

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 134
  • Pappateam...parasta.. A-ryhmää
    • Profiili
Vs: Tänään tv:ssä...
« Vastaus #23 : Syyskuu 11, 2007, 07:31:44 »
Uusintoina pitäisi ehdottomasti saada kunnonsarjat, Me Tammelat ja Payton Place! Katseltu on kumpaistakin sarjaa, oi niitä aikoja.
Krapulan parantaminen viinalla on yhtä tarkkaa hommaa kuin ripulin parantaminen piereskelemällä!

Poissa Trafan

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 4066
    • Profiili
Vs: Tänään tv:ssä...
« Vastaus #24 : Syyskuu 12, 2007, 17:42:44 »
TV1: Prisma studio (kello 19:00 - 19:25)
"Puumaila vastaan nanomaila - kummalla tulisempi laukaus?"
Jokereiden keskustelupalstalla tiedetään lisäksi ohjelman sisällöstä:
Tapparan pelaajat testaavat mailoja, joissa on käytetty nanoteknologiaa.
TV-opas: Prisma Studio 12.9.

Poissa tapsa34

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 3096
    • Profiili
Vs: Tänään tv:ssä...
« Vastaus #25 : Syyskuu 13, 2007, 13:35:43 »
Itse asiassa oli eilen TV:ssä. Kukahan oli se Tapparafani joka elämä lapselle konsertissa heilutteli isoa Tapparan lippua? Heilutellut siellä ennenkin?

hammer

  • Vieras
Vs: Tänään tv:ssä...
« Vastaus #26 : Syyskuu 14, 2007, 12:33:05 »
Ainaskin ensi torstaina tulee Yle2 kanavalta suorana ottelu Tampere United - Girodins de Bordeaux klo 1900 . Kannattaa tsiikata ainaski silloin töllöttimen ääressä.

Poissa JoLa

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 232
  • Manchester United, Tappara
    • Profiili
Vs: Tänään tv:ssä...
« Vastaus #27 : Syyskuu 14, 2007, 15:03:26 »
Ainaskin ensi torstaina tulee Yle2 kanavalta suorana ottelu Tampere United - Girodins de Bordeaux klo 1900 . Kannattaa tsiikata ainaski silloin töllöttimen ääressä.

torstai 20/9 18.30  [CANAL+ SPORT 1]
TPS - Tappara | SM Liiga
Suora lähetys..

Pahasti menee päällekkäin. Itse seuraan mielummin kiekkoa

Poissa Mac

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 540
  • Tappara
    • Profiili
Vs: Tänään tv:ssä...
« Vastaus #28 : Syyskuu 18, 2007, 16:59:25 »
Ainaskin ensi torstaina tulee Yle2 kanavalta suorana ottelu Tampere United - Girodins de Bordeaux klo 1900 . Kannattaa tsiikata ainaski silloin töllöttimen ääressä.

torstai 20/9 18.30  [CANAL+ SPORT 1]
TPS - Tappara | SM Liiga
Suora lähetys..

Pahasti menee päällekkäin. Itse seuraan mielummin kiekkoa

Itsehän menen paikan päälle. Siis Ratinaan.

Tänään televisiossa kello 18.15 alkaen:

Tappara-Lukko

Aikuiset voivat mennä vaikka baareihin tsiigaamaan, jos halliin meno tuntuu kalliilta ja ei omista kyseistä kanavaa.  ;)

Poissa Wille

  • Pappateam
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1342
    • Profiili
Vs: Tänään tv:ssä...
« Vastaus #29 : Lokakuu 09, 2007, 07:35:55 »
FST5 tänään klo 21.00 Sportmagasinet:
"Varkaus Eagles, pohjoisamerikkalaista menestystä Savon kiekkoilussa."
http://www.varkauseagles.com/index1.html

Ryan Busby pistänyt neljään peliin 21 pistettä: http://80.248.243.180/cgi-bin/08_kausi/jaakiekko/rt_team_stats.pl?LID=8&GID=16&TID=288723355&LANG=FI&TYPE=8&TIG=1000000145&BIND=0
Äijät nää, ei suostu enää häviään: Willen jengi, Roskasakki, Pappateam, Glad to be a Janari