Kirjoittaja Aihe: Kiitos Grand Star Cafeelle.  (Luettu 4405 kertaa)

Poissa veka3

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 367
    • Profiili
Kiitos Grand Star Cafeelle.
« : Joulukuu 22, 2007, 05:29:49 »
En tiedä mitä muut Tappara fanit ajattelee Gränin loppumisesta..
Mua ainakin toi asia harmittaa.. En tarkoita et harmittais et loppuu halpojen juomien saaminen!
Kun saa niitä muualtaki halvalla.. jostai jopa halvemmalla.

Vaan,mua harmittaa ettei oo enää Gräniä..Toista kotia,jos voisi käydä ruakiksel kahvil,kahviajal,tai sit vaa ennen ku
lähtee kotio ajelee,ni voisi Gränis käydä moikkaa ystäviä.. Ei vaan Tappara faneja,vaan Gränin
mukavaa henkilökuntaa :)

Onneks tietää mistä heitä löytää sit tammikuus.
No minä ainakin henkilökohtasesti sain hyvää palvelua siellä.
kiitos Vuoppis,Pete,Turo,Heini,Eva ja muut.. kaikkia ei voi muistaa.

Ja sit suurkiitokset Tiinalle mukavista juttutuokioista!!

Kiitos Grändin henkilökunta !!!

31.12.2007 nähdää viäl..



 

Poissa marjo

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 458
  • Roskasakki
    • Profiili
Vs: Kiitos Grand Star Cafeelle.
« Vastaus #1 : Joulukuu 26, 2007, 19:05:05 »
Niisk, ihan tuli tippa linssiin viestiä lukiessa :'(
Ikävä tulee ja mitenkähän sitä ensi vuonna osaa muualle baariin mennä.. Uutena vuotena pidetään sit lystiä koko rahalla ja ulos mennään vasta kun heitetään :)
14.8.08 Hakametsä 2 Blues-fania: " Täällä lukee seinässä monta kertaa I love Mika Lehto.. Vielä vaan pitäs tietää kuka se on ? "

Poissa veka3

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 367
    • Profiili
Vs: Kiitos Grand Star Cafeelle.
« Vastaus #2 : Tammikuu 01, 2008, 23:10:26 »
Odotin kyl enemmän kirjotuksia tänne.. ???

Upee seppele!!
oli upeeta,et toi ostettiin porukalla!!!

Noh koitetaan "kotiutua" Höyryyn,vaik mä luulen ettei se mulle kovin helposti
onnistu!
Wille mä oon samaa mieltä sun kans..

Gränin poppoo vaan on ihania ihmisiä ;)

Kiitos: Tintti  :),Turo(tabasco mies),Eva,Annukka :D,Vuoppis,Pete +kaikki nimeltä
mainitsemattomat  ;)

Poissa Wille

  • Pappateam
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1342
    • Profiili
Vs: Kiitos Grand Star Cafeelle.
« Vastaus #3 : Tammikuu 02, 2008, 10:51:12 »
Eiköhän seppeleestä tule Lätkässä Tapparaan -lehteen kuva, niin nekin näkee, jotka ei ollu paikalla. Tais tulla 12h täyteen yhden päivän aikana, mutta ei ihan yhteen pötköön, kun syömässä tarvi käydä välissä.

Oli hienoa ja mukavaa. Kiitos.

Nyt sitten on pistettävä uutta matoa koukkuun...
Äijät nää, ei suostu enää häviään: Willen jengi, Roskasakki, Pappateam, Glad to be a Janari

Poissa Fiiu

  • Roskasakki-prospect
  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 117
    • Profiili
Vs: Kiitos Grand Star Cafeelle.
« Vastaus #4 : Tammikuu 02, 2008, 11:34:12 »
Osanottoni myös täältä suunnasta. Harmi, että en päässyt paikalle viettämään viimeistä iltaa. Uskoisin kuitenkin kaikilla olleen mukavaa. Kiitos GSC:n väelle, teitte GSC:stä Tampereen parhaan kuppilan!

Poissa JH75

  • Roskasakki
  • Global Moderator
  • Sr. Member
  • *****
  • Viestejä: 350
    • Profiili
    • Tappara
Vs: Kiitos Grand Star Cafeelle.
« Vastaus #5 : Tammikuu 02, 2008, 19:56:50 »
No mitä mä tänne nyt kirjoittaisin. En meinannut osata kirjoittaa siihen GSC:ssa olleeseen kirjaankaan mitään. Mainitsin asiasta Marjolle, niin topakka vastaus oli "KYLLÄ OSAAT!!!". Jotain siihen kirjaan tuli sitten kirjoitettua liikuttuneessa mielentilassa. Oli todellisia vaikeuksia jopa raapustaa ensimmäinen kirjain, joka oli "G". Toivottavasti oli edes jotain sellaista tekstiä, josta GSC:n porukalle tuli hyvä mieli.

Itse The Ilta olikin sitten yksi parhaista ellei paras, joita GSC:ssa olen viettänyt. Paljon kiitoksia kaikille paikalla olleille. Harmittaa, kun Tiina ei ollut paikalla. Erityiskiitokset Heinille, Turolle ja Tiinalle aina erittäin ystävällisestä palvelusta, vaikka asiakas on ollutkin hankala. :D Paljon kiitoksia myös muulle henkilökunnalle.

Vahvasti epäilen, että enää Tampereelta ei löydy baaria, jonne minäkin mahtuisin. Mutta sen aika näyttää. GSC:n henkilökunnalle kaikkea hyvää jatkossa! Iso osa Tapparalaista fanikulttuuria on nyt historiaa. Muisto elää!!! :D

Poissa Desperado

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 290
    • Profiili
Vs: Kiitos Grand Star Cafeelle.
« Vastaus #6 : Tammikuu 03, 2008, 00:26:44 »
Miks kaikki hauskuus tapahtuu aina silloin kun olen töissä? Tähän on tultava muutos.

No asiaan; kiitos myös täältä GSC:n väelle,hauskaa on ollut,kiitos myös FANEILLE ! Ilman teitä on vaikea viihtyä missään.

Poissa iceman

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1400
    • Profiili
Vs: Kiitos Grand Star Cafeelle.
« Vastaus #7 : Tammikuu 05, 2008, 11:25:54 »
Ohhoh! Siinä meni yksi pelien katselupaikka.... Mitähän mahtanee tulla GSC:n tilalle?