Jääkiekkokeskustelu > Ottelut

SUOMI-KANADA MM 2007 FINAALI.

<< < (4/7) > >>

Naapuri:

--- Lainaus käyttäjältä: cissboll-13 - Toukokuu 13, 2007, 20:58:20 ---koko kisoissa peltonen,lehtinen,berg,saravo,söderblumi,viuhkola,pyörälä ja j.ruutu ihan paskoja.
t.ruutu ja koivu taas hyviä.
suomi on ikuinen hopeajoukkue,mut toisaalta ei mua pänniny ollenkaan toi tappio.kai mulla oli se kanadan voitto jossain alitajunnassa.
kyllä oli selännettä,sakua,olli jokista ja nummista jne. pikkusen ikävä tossa pelin aikana.noh,jälkipelit on ne tosipelit.

--- Lainaus päättyy ---

Olen pysytellyt tältä palstalta pois koko kauden, mutta nyt on pakko palata, kun tänne tunnutaan kirjoittavan täyttä paskaa. On mahdotonta selvitä selvitä finaaliin, jos joukkueessa on kolmasosa täysin paskoja ja vain kaksi hyvää.

Saku, Selänne ja Numminen alkavat kohta olemaan entisiä maajoukkuekiekkoilijoita ja itse olen todella tyytyväinen, että Suomi pystyi tällä kokemattomalla joukkueella menemään finaaliin asti. Tässä joukkueessa oli niitä tulevaisuuden tähtiä, jotka vievät meitä pitkälle. M Koivu, T Ruutu, K Lehtonen, P Kontiola, V Koistinen, näistä kasvaa meidän tulevaisuuden luottomiehet. Hienot kisat Suomen joukkueelta ja kunniakas päätös Erkka Westerlundin päävalmentajauralle.

Cissboll:
joo-o,ruudulle viä yks loukkantuminen niin se lopettaa varmaan uransa,taas!
mikäs tulevaisuuden tähti se sit on?entäs saku?taitaa mies olla vasta 31 tai 32 wee....mikäs entinen maajoukkue mies se nyt sit on?
jos oot tyytyväinen tohon finaalin niin ei hyvin mee.....

hardflip:
Olen naapurin kanssa samaa mieltä, joukkueessa on monta tulevaisuuden lupausta jotka aivan varmasti tulevat olemaan seuraavassa maajoukkueessa mukana useasti. Ruutujen osalta pelitapa on kuluttava ja molemmat (Tuomo enemmänkin) ovat loukkantumisherkissä rooleissa.

Se että selvittiin finaaleihin oli hieno saavutus tuolla joukkueella. Puolustus ei ollut lähelläkään sitä mitä se olisi voinut olla mutta toisaalta parempi sekin kuin ei mitään. Eiköhän nämä kisat ainakin näytä sen, että Berg on nähty, kiitos ja näkemiin. Laamanen oli suht paska, mitä nyt jo osasi odottaakkin.

Harmittaa kun Kontiolaa ei peluutettu enempää, kyllähän se noissa piireissä pärjäsi vallan hyvin. Monta muuta hyökkääjää oli tänään melkoisia vietereitä.

Pitää varmaan vielä katsoa boxilta uudestaan tuo matsi, jos sieltä löytyisi jotain muutakin kun hyviä otteita Kanadan osalta...

Romppa:
Eihän Naapuri finaaliottelusta puhunutkaan, vaan siihen pääsemisestä. Totta hän siinä puhuu, tällä joukkueella tämä hopea oli täysin yllättävä, mieti vähän millaisia joukkueita jäi jälkeemme ja ennen kaikkea, millaisen Venäjän joukkueen Suomi voitti.

Yllätyshopea ja (minusta) epämiellyttävä päävalmentaja, mutta vltuttaa tämä tappio silti.

Lehtonen, Koistinen, Kontiola, Ruudut (kyllä, finaalin perusteella Jarkkokin), Nummelin, Hentunen, Kapanen, Koivu ja Viuhkola pelasivat hyvät kisat. Peltonen, Lehtinen, Pyörälä ja Mäntyläkin menettelivät, mutta minusta mainitsematta jääneiden pelaajien ura maajoukkueessa olisi jo aika loppua. Saravo on siinä ja siinä.

Edit. hardflip ehtikin jo väliin.

Tsemppari:
Upea ylisuoritus MM-hopea tältä Suomen joukkueelta. Samaan kategoriaan menee kuin 1992 Praha ja 1998 Zürich. 92 tosipelit tuli kateltua maalipubissa, 98 paikan päällä Sveitsissä ja nyt 2007 Gränd Star Cafessa. Hyvä Suomi!

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta