Jääkiekkokeskustelu > Ottelut

USA-FIN 10.5.07

<< < (4/7) > >>

6masiina:
Mä haluaisin sellasen todellisen näytön Erkalta jossa se osoittaa ettei Konna ole tarpeeksi hyvä ollakseen kokoonpanossa. Ei taida ainakaan kuvanauhoilta löytyä, saunaillat varmaan voi olla asia toinen.

67:
Aivan käsittämätöntä ja munatonta toimintaa taas, siellä on tässäkin pelissä 7 hyökkääjää, joista jokaisen olis voinut syrjäyttää koska vain ja hyvällä omalla tunnolla katsomatta edes tapparalasien läpi, mielummin kuin Konnan. Voi Vesterinen sua, onneksi tulet jättämään tehtävän kisojen jälkeen. Vaikkakin pelkään, että suomen maajoukkue valmentajille, (siis miesten) on KULTA-Kurren jälkeen sanottu, että haluamme menestystä ilman vahvistuksia, eli TAPPARALAISIA. :o Okei, tais olla aika paksua, myönnän. Tällä hetkellä toivon vain, että tulee pitkä ja lämmin kesä, syksyllä saamme taas seurata TAPPARAN vahvoja esityksiä.

JoKaGO:

--- Lainaus käyttäjältä: zeppelin - Toukokuu 09, 2007, 17:14:53 ---Erkka (ja moni muu) ittekkin tajuais millanen m*nan lut*uttaja se on.

--- Lainaus päättyy ---


--- Lainaus käyttäjältä: Wille - Toukokuu 09, 2007, 14:16:16 ---Voi perkele tota lurppasilmää.

--- Lainaus päättyy ---


--- Lainaus käyttäjältä: jani73 - Toukokuu 09, 2007, 17:24:18 ---Itse kannustan koko ottelun USA:ta!

Oikeasti taidan huomenna mennä katsomaan pesäpalloa Sotkamo-Kouvola - ei tuo MM-jääkiekko kiinosta sitten pätkääkään.
Tämä Kontiolan kohtalo vit****** vielä enemmän (eikä vähiten Konnaan itseään). Ihan sama kuin voittaisi arpajaisissa ferrarin, pääsisit kerran sillä ajamaan ja sitten sulle kerrottaisiin, että olikin virhe - joku toinen sen voitti.

Go USA, Go!


--- Lainaus päättyy ---

Nyt alkaa jo ajatusten Tonavat tulvia pahasti! No ei se mitään, kaikki tuo on ihan oikein. Kyllä meikäläistäkin **********************.
Toivottavasti Saravo tekee euforiassaan kaksi börsää tänään, niin osuisi edes jokin mun positiivisista etukäteisarvioistani oikeaan! Noita yllälainattujahan jokainen osasi pelätä jo talvella.

Ikuisena optimistina sanotaan vielä, että vasta nyt pelataan ensimmäinen peli, joka pitää voittaa. Eli ei oo viälä turnaus pyllyllään. No joo, ampukaa mut!

pieni m:

--- Lainaus ---Puolustaja Ville Koistisen passia ei leimata illan otteluun.
--- Lainaus päättyy ---

No pääsihän Koistinen kuitenki reeneihin kikkaileen. Voipi olla, että on hiljasta poikaa jos pelit loppuu tähän. No eihän se Villen vika oo.

67:
Hienoa, että muutkin antavat tunteiden purkautua. Onhan se, että jos kolmessa pelissä pääsee kunnolla pelaaman ja neljänteen jämä sekuntteja ja loput ylim. hyökkääjänä, kun kuitenkin mahtuu suomen joukkueen hyökkääjien TOP 4 listalle. Se, että purnaan tälläisestä, voisin purnata yhtä hyvin siitä, että tyttäreni ei pääsisis kentälle eskarin sählyturnauksessa. Mua vaan niin ottaa pattiin syrjiminen yleensä, jos kerta valitaan joukkueeseen ja on potentiaalia, niin sitten annetaan myös pelata.  Jos mennään aiheeseen, senverran kusipää/periaatteen ihminen olen, että en ainakaan tuuleta suomen mahdollisia maaleja tänään. Koska tämä peli on vielä mahdollista voittaa tälläkin kokoonpanolla,¤¤¤¤¤.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta