Jääkiekkokeskustelu > Ottelut

Tampere Cup 2007

<< < (4/31) > >>

Julle:
Paikan saa valita itse, eikä edes perjantain iltapeli ole ollut lähelläkään loppuunmyytyä. Silti porukkaa on parhaimmillaan niin paljon, että hyvät paikat menevät nopeasti. Yksinäinen katsoja saattaa päästä vielä alkuvihellyksen aikaan huippupaikoille, mutta vähänkään isompi seurue joutuu etsiytymään piippuhyllylle tai päätyihin. Paikkoja ei myöskään voi varata erätauoksi - mitä ainakin itse käytän hyväkseni ja katson joka erän vähän eri sijainnilta.

Mutta siis, jos on porukalla liikkeellä, katsomoon kannattaa mennä ajoissa.

demonmixu:
Muistaakseni yleensä tullut nuo tre-cupin pelit katsottua c3:sessa ja sit perjantain ipapeliä jopa alapesässä, muistaakseni se on sentäs ollut silloin auki. eipä juuri hallissa ole täyttä ollut paitsi paikallismatsissa. Et kaikki vaan joukolla taas hallille.

demonmixu:
prkl. Jää sitten tän vuoden tampere cupista eka matsi näkemättä, kun iski työkomennus hämeenlinnaan. helvetti, mutta onneks sieltä kun pääsee pois niin saa seuraavat kolme peliä ainakin seurata jäähallissa. Mitenköhän kohuttu videokuutio saadaan toimiin kyseiseen turnaukseen. Toivottavasti hyvin ja niin, että sitä käytetään kunnolla.

veka3:
Niin,eikös me Tapparalaiset mennä Kisu peliin omaan katsomoon..?
Sinne ainakin mä aattelin mennä.

demonmixu:

--- Lainaus käyttäjältä: veka3 - Heinäkuu 27, 2007, 01:02:25 ---Niin,eikös me Tapparalaiset mennä Kisu peliin omaan katsomoon..?
Sinne ainakin mä aattelin mennä.

--- Lainaus päättyy ---

Näinhän se on ollut tapana!

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta