Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

LeKi

<< < (5/31) > >>

Trafan:
Matti Koistinen piipahtaa LeKissä
Tapparapakki pelaa LeKin riveissä SaPKoa vastaan lauantaina, jatkosta sovitaan myöhemmin.
Jatkoaika: Matti Koistinen lainalle Lempäälään

Veijo:

--- Lainaus käyttäjältä: Trafan - Marraskuu 09, 2007, 14:31:23 ---Matti Koistinen piipahtaa LeKissä
Tapparapakki pelaa LeKin riveissä SaPKoa vastaan lauantaina, jatkosta sovitaan myöhemmin.
Jatkoaika: Matti Koistinen lainalle Lempäälään

--- Lainaus päättyy ---

Esittäisin pari typerää kysymykstä minua viksummille henkilöille. Muistini mukaan joskus on ollut jonkinlainen kielto ettei maajoukkuetauon aikana voisi siirtää pelaajia alemmalle tasolle. Onkohan joskus ollut tällainen sääntö? Ja toinen kysymys on se että olisiko ollut mahdollista että periaatteessa koko Tapparan liigajoukkue pelaisi huomenna LeKin paidassa Mestistä ja sitten taas ensi viikolla normaalisti SM-liigaa?

Trafan:
Tappara ei farmaroi
Ilves on jo solminut farmiyhteistyösopimuksen LeKin kanssa, joten sääntöjen mukaan Tappara ei voi tehdä sitä.
Tappara ei aio solmia ensi kaudeksi farmiyhteistyösopimusta minkään Mestis-seuran kanssa.
Leinosen mukaan Tappara haluaa silti tehdä yhteistyötä Mestis-seurojen kanssa.
AL: Tappara ei lämpene farmiyhteistyölle

NYR:

--- Lainaus käyttäjältä: Trafan - Huhtikuu 23, 2008, 20:03:33 ---Tappara ei farmaroi
Ilves on jo solminut farmiyhteistyösopimuksen LeKin kanssa, joten sääntöjen mukaan Tappara ei voi tehdä sitä.
Tappara ei aio solmia ensi kaudeksi farmiyhteistyösopimusta minkään Mestis-seuran kanssa.
Leinosen mukaan Tappara haluaa silti tehdä yhteistyötä Mestis-seurojen kanssa.
AL: Tappara ei lämpene farmiyhteistyölle

--- Lainaus päättyy ---
Taas tekisin ite toisin tää toisi vähälle peliajalle jääville nuorille tärkeitä peliminuutteja,miesten peleissä.
On kuitenkin pikkasen eri asia pelata Mestiksessä,kun A-junnuissa niin mä ainakin luulen.

PikkuKasi:
Täytyy toivoa, että muutama Kirvesrinta nähtäisiin LeKissäkin. Itseluottamuksen kannalta olisi tärkeää saada peliaikaa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta