Kirjoittaja Aihe: Sa-Int  (Luettu 29229 kertaa)

Hagbard

  • Vieras
Vs: Sa-Int
« Vastaus #45 : Heinäkuu 10, 2008, 17:58:16 »
Nyl Br II/97 ja 2KJK. 8kk riitti mulle, ja niin toivoton olin että en ole kelvannut kertausharjoituksiin.
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 12, 2008, 05:06:13 kirjoittanut Hagbard »

Poissa janneojanenonjumala

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1177
    • Profiili
Vs: Sa-Int
« Vastaus #46 : Heinäkuu 12, 2008, 01:13:23 »
I/87 ja Hämeenlinna, Parolassa alokasaika PsPr/HämJP/KrHK ja sen jälkeen 4.erAutoK, mutta sulkakynämiehenä 8kk, toimistokavereina mm. Kivelän Teppo ja Palon Marko. Oli sillon vielä Poltinaho voimissaan ja Linnan kasarmi.
Toimistorotat ei yleensä kertaile kuten ei allekirjoittanutkaan.
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 12, 2008, 01:20:37 kirjoittanut janneojanenonjumala »

Poissa siika

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 296
    • Profiili
    • Lätkää
Vs: Sa-Int
« Vastaus #47 : Heinäkuu 14, 2008, 21:12:28 »
Kelaperseenä 330pv, Parolassa 1/95. Kerrattu kerran -98 ja sieltä korpin natsat kaulalle.
One pretty girl makes you feel pretty good.
Two's even better!

Poissa kyynaama

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 330
    • Profiili
Vs: Sa-Int
« Vastaus #48 : Heinäkuu 14, 2008, 21:16:33 »
I/98 PorPr KrhK Spade au kersantti, kerran kerrannut.
Imaami on islamin pappi

Poissa MarttiJarkko21

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 7
    • Profiili
Vs: Sa-Int
« Vastaus #49 : Heinäkuu 24, 2008, 16:44:54 »
II/80  SatTR  Niinisalo,  laskija-au,  ei oo kertaan pyydetty koskaan...    inttiajan traumaattisimpiin kokemuksiin kuului se, kun jossain Kouvolan perämettissä joutu radiosta kuuleen et Tappara hävis viidennen finaalin Kärpille keväällä -81. Siihen asiaan toki tuli korjausta 80-luvulla ihan mukavasti...

Poissa Lare

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 950
    • Profiili
Vs: Sa-Int
« Vastaus #50 : Heinäkuu 25, 2008, 11:48:45 »
II/06, Parola ja PsIt. Lepiryhmäkin vielä kaiken lisäks, ettei turhan rankaks olis päässy. Korppina kotiuduin.

Poissa JoKaGO

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1775
    • Profiili
Vs: Sa-Int
« Vastaus #51 : Heinäkuu 29, 2008, 09:19:58 »
I/85 ja ViestiR Riihimäki. Ohi on 330 ja kahdesta kertauskutsusta vain toisen aikana olin kaukana kotoa. Toiseen uusintalähtöön pitikin stten mennä ja luvattiin vanikkaa joka vuodeksi sen jälkeen. Mutta 90-luvun lama vei rahat kertauksilta ja sen jälkeen ei ole kutsuja tullut.
Koiviston Manu, se turkulainen, oli viimeinen hyvä presidentti. Se lähetti mulle ihan ylennyskirjeenkin! :P

Poissa Stobe

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 64
    • Profiili
Vs: Sa-Int
« Vastaus #52 : Heinäkuu 29, 2008, 15:52:22 »
Parola PsTiedK II/95, rynnäkkövaunussa ampujana, takaisin ei ole pyydetty.

Poissa Liigakirves

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 76
    • Profiili
Vs: Sa-Int
« Vastaus #53 : Syyskuu 24, 2008, 13:59:16 »
1/04 jvkiv 6kk. Vajaan vuoden oon kuulunu maakuntajoukkoihin.. Onkos ketään muita niistä piireistä?

Poissa Kyljys

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 375
    • Profiili
Vs: Sa-Int
« Vastaus #54 : Tammikuu 05, 2009, 13:14:25 »
Viimestä viikkoa tässä elellään ennen kun lähtö koittaa. 12.1 pitäs kohti Kajaania suunnata. V!tuttaa niin, että näkökykyä haittaa...
Köyhä säästää.

Poissa Jasu76

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 375
    • Profiili
Vs: Sa-Int
« Vastaus #55 : Tammikuu 05, 2009, 20:13:20 »
Viimestä viikkoa tässä elellään ennen kun lähtö koittaa. 12.1 pitäs kohti Kajaania suunnata. V!tuttaa niin, että näkökykyä haittaa...

itsekin muistan tuon ajankohdan elämästäni päivälleen noin 13 vuotta sitten. Kyllä silloin oli mahanpohja perhosia täynnä pelkästään kaverien pelottelun ansiosta. Paljonhan tuo paikka on siitä muuttunut, olin silloin menossa suomen armeijan 4. rankimpaan alokasaikaan, nyt sitä tuskin voi verrata enää mihinkään, kun patjojakaan ei kuulemma saa tuulettaa. Siellä vietiin silloin kulia kuin pässiä narussa, eikä puhettakaan noista simputuksista lehdistössä, se vaan sisuunnutti luonnetta hyvin tulevaa varten. Kuten isäni jo aikoinaan sanoi, armeija kannattaa käydä pelkästään siitä ilosta kun sieltä pääsee pois viimeisenä päivänä, se on se palkitsevaa!

Poissa Rausku

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 213
    • Profiili
Vs: Sa-Int
« Vastaus #56 : Tammikuu 06, 2009, 11:43:00 »
Viimestä viikkoa tässä elellään ennen kun lähtö koittaa. 12.1 pitäs kohti Kajaania suunnata. V!tuttaa niin, että näkökykyä haittaa...

itsekin muistan tuon ajankohdan elämästäni päivälleen noin 13 vuotta sitten. Kyllä silloin oli mahanpohja perhosia täynnä pelkästään kaverien pelottelun ansiosta. Paljonhan tuo paikka on siitä muuttunut, olin silloin menossa suomen armeijan 4. rankimpaan alokasaikaan, nyt sitä tuskin voi verrata enää mihinkään, kun patjojakaan ei kuulemma saa tuulettaa. Siellä vietiin silloin kulia kuin pässiä narussa, eikä puhettakaan noista simputuksista lehdistössä, se vaan sisuunnutti luonnetta hyvin tulevaa varten. Kuten isäni jo aikoinaan sanoi, armeija kannattaa käydä pelkästään siitä ilosta kun sieltä pääsee pois viimeisenä päivänä, se on se palkitsevaa!
Jepjep, ennen miehet oli rautaa jne...

Itsellä tuli juuri puoliväli täyteen ja TJ:kin on enää vaivaiset 178. Ei siinä mitään, uutta asiaa tulee koko ajan niin ei pääse tylsistymään.
The only easy day was yesterday

Poissa baldie

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1672
  • LOL
    • Profiili
Vs: Sa-Int
« Vastaus #57 : Tammikuu 06, 2009, 12:01:38 »
I/98 Parolan panssarihaupitsi ja ens kesänä pääsee kertaamaan(makkaraa paistamaan.)
Jäsen 27
"Vastus Ratinassa tulee olemaan kovin mahdollinen, "legendojen" 16 mestaruudesta vaatimattomat 13 on saavutettu ulkojäillä"

Poissa jallu_tane

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1089
  • My fuckingratulations
    • Profiili
    • Tampereen Tappara
Vs: Sa-Int
« Vastaus #58 : Tammikuu 06, 2009, 13:24:30 »
II/05 Parola ohjusilmatorjuntapatteri, tulenjohto-au. Sanlapäivystys <3.
"Jos joukkueeseen saataisiin 1 tai jopa 2 Lehterää niin olen varma että pärjättäisiin selvästi paremmin" - iroj

Poissa Jarzo

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 3382
    • Profiili
Vs: Sa-Int
« Vastaus #59 : Tammikuu 25, 2009, 19:56:36 »
II / 1988 KarJP, Kersanttina siviiliin. 5 kertaa kertausharjoituksissa, Vääpelin natsat tuli itsenäisyyspäivänä vuonna 2007.