Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

MM-kiekko 2007 MockBa, Russija

<< < (13/17) > >>

marjo:
Tota Erkan "hyvä peli oli" -messua olen minäkin kovasti näiden kisojen aikana ihmetellyt.Mitä hyvää on joukkueessa, joka ei tee pelissä YHTÄÄN maalia. Nämä  nhl-tähdet eivät ole mitenkään loistaneet peleissä, sitä samaa harmaata massaa siellä muiden joukossa. Saisi Lehtinen, Peltonen ja kumppanit nyt näyttää sitä kokemusta ja johtajuuttaan tekemällä niitä maalejakin. Pelkkä hyvä surffailu ei nyt oikein enää auta.
No enää ei ole kuin yksi peli jäljellä ja sitten voidaankin keskittyä lauantaihin :P

baldie:

--- Lainaus käyttäjältä: Eepi - Toukokuu 12, 2007, 16:20:52 ---Ihan vain ohimennen, JOS mestaruus tulee, keitä lähtee huutamaan keskustaan? Jos minä tuon saippuan niin tuoko muut kylpylelut suihkulähdettä varten?

Ihanaa Suomi. Aivan uskomatonta. Ihan sama kuka sieltä tulee, mestariksi vaan!

--- Lainaus päättyy ---

Ja millä pelillä, ei oo mua ainakaan vakuuttanut. Ei kaunista, mutta maalit lasketaan. Yli tunti pelin loppumisesta ja vieläkin tärisee sisällä. Tuli sitten Kanada tai Ruotsi, on kiva voittaa!!!

Mac:
Koistista parjattiin kyllä aluksi. Oli tänään Suomen paras pakki! Aivan loistava. Kyllä Ilveksen fanit tiesi. :)

KP:
Myönnän, että olin väärässä Leijonien suhteen, ja Koistinenhan on oikea pelimies, jota tosin koskaan en ole kyseenalaistanutkaan.

Nythän ei sitten muuta kuin lähdetään taistelemaan mestaruudesta. PS. Ei käy ryssäkannatajia yhtään sääliksi, koska ne ovat vittumaisimpia olioita mitä tuolla maailmalla kisaturneilla tapaa.

Trafan:
Kultajuhliin varaudutaan
Ruotsi varautui mestaruusjoukkueen vastaanottoon jo tortaina, Suomi vasta nyt.
Ollaanko me suomalaiset pessimistejä? Joka tapauksessa, naapurin kultakekkerit lienee peruutettu.
Tuskinpa Kungsträdgårdenilla halutaan juhlia Suomen voittoa.
Tai kukapa sen tietää, -95 suomalaiset juhli Tukholman keskustassa
ja lauloivat vieläpä paikallistan juhliin tarkoitettua biisiä "Den gliger in".
Eipä toisaalta nelossijoituskaan Ruotsille huono ole, sietäisihän sitäkin juhlia?
MTV3: Ruotsissa suunniteltu jo Tre Kronorin MM-kultajuhlia
MTV3: Helsinki varautuu Leijonien voitonjuhlaan

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta