Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

NHL:n pudotuspelit 2006-2007

<< < (6/14) > >>

hardflip:

--- Lainaus käyttäjältä: cissboll-13 - Toukokuu 20, 2007, 19:14:24 ---Voin ostaakkin,kun katos en oo mikään perseaukinen nääs...
Täytyy varmaan pistää noita isoja kirjaimia tilaukseen ku se hämää näköjään jotain ylimielisiä modeja.

--- Lainaus päättyy ---

Minua ei kiinnosta silmääkään sinun persaukisuutesi ja tuskin ketään muutakaan. Jos et itse tajua sitä, että tekstisi on luettavampaa kun käyttää isoja ja pieniä kirjaimia. Myöskin erilaisten välimerkkien käyttö on sallittua.

Jottei mene ihan kokonaan offtopiciksi, niin harmittaa kyllä tosi paljon Tepon puolesta kun tässä oli se yksi (ehkäpä viimeinen) mahdollisuus voittaa SC. En olisi kyllä ihan heti uskonut kauden alussa, että Ottawa menee finaaleihin.

Joka tapauksessa, kävi miten kävi niin ainakin yksi suomalainen pääsee tänä kesänä ehkä nauttimaan kannusta.

Levanteri:
Anaheim sitten otti ja voitti 5.pelin, vaikka Detroit oli niskan päällä lähes koko ottelun.
Giguere oli jäätävä, kuten studiostakin todettiin, suurin yksittäinen syy anaheimin voittoon.
Teukka paahtoi nätin voittomaalin, vaikka kiekon saikin lahjaksi. Upea yksilösuoritus joka tapauksessa.
Kun Tepolle ei kannua taaskaan suotu, niin josko edes Teukalle :)

Cissboll:
Khöhöm..Anteeks eilinen.Ei tule toistumaan.En oo mikään riidankylväjä.
Itse asiassa täällä ja jatkoajan keskustelupalstoilla on todella asiallista keskustelua.Kun taas tuolla Suomi24 keskustelupalstalla on hirveetä päänaukomista toisille,eikä ne "valvojat" bannaa niitä viestejä ollenkaan.No niin itse aiheeseen...
Ottawalla on ollu jo kolme vuotta niin kova joukkue,ettei mulle ollut ainakaan mikään yllätys,että menee näinkin pitkälle.
Buffalo tiputti Ottawan viime kauden pleijareissa.
Eli toisin sanoen,olen tyytyväinen Ottawan finaalipaikkaan.On ne sen ansainnut.
Vaikkei siellä Suomalaisia pelaakkaan,niin ei haittaa.Ei pelaa mun suosikki joukkueessakaan(Toronto),silti toivon joka vuosi sille menestystä.
Veikkaan että Teppo jatkaa vielä vuoden,todennäköisesti jatkaa samassa seurassa,luulisin.
Buffalon kokoonpano kyllä hajoaa ens kaudeks,mut ei sen väliä,Teppo kova jätkä nelikymppisenäkin.

Wille:
Meni eilinen todella tiukille Ana-heimon kannalta, mutta lopussa Kaappi (eli Scott Niedermayer) löysi paikkansa keskeltä maalinedustaa, sitä ennen sitä paikkaa oli etsitty ympäri hyökkäysaluetta varsinkin ylivoimissa. Nimolta hienoja huomioita, mutta sitä ihmettelin, ettei pelin alkuhetkillä tartuttu ollenkaan Niedermayerin oikean luistimen ulkonäköön. Ohjaajakin sitä pariin kertaan lähikuvissa tarjoili.

Noh, pari yötä vielä jouluun Anaheimin faneilla (tai sitten ei ja perjantainakin vielä pelataan).

Tsemppari:
Finalistit tiedossa jo kun ankat katkaisi lännen finaalisarjan. Muutaman päivän tauko on nyt paikallaan. :)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta